24795
netweters
|
152742
antwoorden
|
20733
vragen
|
Hoe kan ik verbinden met wifree? Vroeger ging dat automatisch met de mobile app. Nu moest ik een persoonlijke login aanmaken, maar ik kan nog steeds niet verbinden met wifree.
Voor optimaal gebruik van de mobile app: staat uw locatie aan? Staat in uw mobile app Wifi beheren op aan? Staat Verbinden , ook als Wifi uit staat op aan? Staat het wifi signaal van uw HGW thuis op aan?
Kijk ook eens hier.
Als je alles ingevuld en bewaard hebt moet je gewoon wachten. Bij mij heeft het een week geduurd voor ik wifree kon gebruiken. Ondertussen homespot gebruiken.
Veel geduld en groeten
Gwn in de Telenet Mobile app inloggen met je nieuwe PID en de app je wifi instellingen laten beheren en configureren!
Hierdoor gaat je toestel automatisch verbinding kunnen maken met de WiFree netwerken als ze tenminste sterk genoeg zijn en nog open connecties hebben!
Vaak merk ik op dat WiFree punten soms een te lange release time plaatsen op de 'tijdelijke' verbindingen waardoor je moeilijker verbinding kan maken terwijl het mss de vorige keer wel vlot werkte!
Denk dan aan een passerende gsm die net toevallig die modem uitpikt om een verbinding te maken van max 1min maar er wel een ip release aan koppelt van een uur of meer 🤔
Ik krijg elke keer als ik mijn gsm opstart het bericht mobile app is gestopt. Als ik dan inlog kan ik alleen mijn persoonlijke gegevens aanpassen.
@Dutske, verwijder de mobile app eens volledig van je toestel, inclusief het profiel dat er op je toestel werd geïnstalleerd. Deze werd geïnstalleerd om de mobile app permissie te geven om je WiFi verbindingen te beheren.
Op mijn iPhone vind ik dit profiel onder: Instellingen > Algemeen > Beheer profielen en apparaten. Of dit op Android gelijkaardig werkt, kan ik niet bevestigen (heb geen Android toestel in de buurt waarmee ik het kan testen).
Lukt nog steeds niet. Telkens als ik inlog krijg ik dit