24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Mijn witte wifi kubus modem staat al heel lang op Mijn Telenet op "draadloos signaal" uitgeschakeld, terwijl mijn wifi uiteraard gewoon werkt.
Wat is hiervan de reden? Ik zet die dan terug op ingeschakeld waardoor de modem herstart. De wifi werkt nadien nog altijd, maar op Mijn Telenet blijft het op uitgeschakeld staan.
Heb jij de layout met de blauwe tegels of de nieuwe layout , die is zonder blauwe tegels blijkbaar maar ik heb die nog niet.
En je gebruikt geen eigen router of iets achter je HGW ?
@patrick37 ik heb op Mijn Telenet blauwe tegels (denk ik), want weet niet goed waar je het over hebt 🙂
Ik heb geen eigen router, dus 100% Telenet HGW met rechtstreekse wifi verbinding.
Ik heb de modem naar standaardinstellingen gebracht via Mijn Telenet en nadien ook eens door de resetknop 15sec in te duwen op de modem, maar dat heeft dus geen oplossing gebracht.
Draadloos signaal blijft daar dan op "uitgeschakeld" staan. Vreemd genoeg blijven mijn zelf gekozen SSID en wachtwoord behouden en zijn ook mijn portforwarding settings behouden. Dus de default Telenet SSID (dat op de sticker van de modem plakt) werd niet geactiveerd door deze 2 verschillende resets.
Wat is er gaande met mijn modem?
Probleem opgelost door de modem te vervangen door de nieuwe zwarte wifi modem 🙂
*slotje*