Beantwoorden
Ex-Netweter

yelo play doet het op de meeste tablets niet

http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-tv-app-yelotvbe-software-en-hardwarevereisten In bovenstaande link vindt u de systeemvereisten voor het gebruik van de nieuwe yelo play app. Vele mensen zullen nieuwe tablet moeten aanschaffen. Ik vindt het gewoon schandalig van telenet. Mijn TAB3 is 3 maanden oud. Tot gisteren kon ik die perfect gebruiken om van uitzendingen te genieten via mijn wifi netwerk. Met de nieuwe app is het onmogelijk geworden. Tablet herstart steeds als ik in de tv gids in detail wil treden. Vandaag heb ik gedurende 1 uur telefonisch contact gehad met telenet. Het enige dat ze mij vertelden, ik vind dit jammer mijnheer. Een tab 3 is ook niet van de duurste toestellen. Ze garanderen een werking op android 4. Ik snap het niet. Ik kan films afspelen in HD en de nieuwe app van hen zou dan niet werken. probleem zit volledig in de programatie. Maar dat wil telenet niet toegeven. Ik ben totaal niet te spreken over deze update. Eerst wordt de opslag meegedeeld en nu dit. Niet te doen

0 Likes
Beantwoorden
23 reacties
Ex-Netweter

ik keek Yelo-tv op een Iphone 3, een ipod touch en een ipad 1... en nu kan ik dus nergens meer kijken door hun stomme nieuwe app. of ik moet 600euro uitgeven om nieuwe Apple-brol te kopen

0 Likes
Beantwoorden
hekelgem
Experienced Weetjesweter
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade It's your ninth party! Tien op tien!

Geachte,

Telenet heeft beloofd dat er uiterlijk op 31 december 2014 een oplossing komt voor mlijn probleem: op tablet en gsm werkt yelo tv niet. Ik ben dus in blijde verwachting.

Op aanraden van Telenet heb ik digicorder omgeruild maar nu werkt het nog niet. Dus nog een kleine week geduld en mijn probleem is de wereld uit. Heeft Telenet beloofd. Zo niet, is de maatschappij een trouwe klant kwijt.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

En, hoe is het afgelopen?

Als het niet werkt, BELLEN!!!!!

Grts.

Pathfinder.

0 Likes
Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Het enige antwoord dat ze geven is .. Ze zijn er aan het werken... zo heb ik al jaren een probleem met telenet waar ze nog altijd aan het werken zijn en nooit zal opgelost raken.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Dag "Thailand"

En dat is?

Je maakt me wel benieuwd!

Grts.

Pathfinder.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Heb een tablet van Medion, Aldi, yelo play werkt goed op dat apparaat.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Is wel Android 4 .4.2
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Vergeet het maar, de nieuwe app werkt ook niet op IPhone 5s...
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

True story bro
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo play werkt op mijn phone (android 4.3 root), tablet (android 4.4), maar niet op mijn mediaplayer (android 4.2 root)
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Als ik op mijn tablet wil kijken komt erop: je hebt een OUDERE versie nodig... Ik heb Android 5 Lollipop, dus is dit te modern, ik kan niet meer teruggaan naar een oudere versie. Ook op mijn computer kan ik niet kijken, dit is een Chromebox en werkt uitsluitend met Chrome...ik ben 59 jaar en mijn toestellen zijn dus te modern voor Yelo???

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Mocht je nog steeds niet weten waaromhet niet werkt:

Android 4
ARM7 processor of hoger

• Heb je al Android 5.0? De Yelo Play-app werkt nog niet op Android 5 (Lollipop). Je kunt geen live tv, opvragingen of opnames bekijken met de Yelo Play-app. Je kunt wel 'Ontdekken', de 'TV-gids" bekijken en je opnames beheren. We werken aan een ondersteuning voor Android 5
  • Opgelet: je toestel mag niet rooted of jailbroken zijn

Ga naar het artikel op de klantenservice

Als dit de oplossing is op je vraag mag je dat ook aangeven. Mensen met dezelfde vraag zullen zo sneller geholpen zijn.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

yelo tv. werkte zeer goed tot 19.03.2015 opeens niets meer gisteren een uur bij telenet gezeten die mannen konden het ook niet repareren.er zal een kabeltje los zitten kreeg ik dan te horen.nee zei ik er is gewoon een andere app.,vroeger android 4 en nu de 5 ,maar daar lag het niet aan zei hij mij.wie kan mij helpen ,ook mijn digicorder moest interactief zijn zeiden ze ,die is al jaren interactief .man man niks moet je kunnen om daar te werken .

@Ex-Netweter schreef:

http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-tv-app-yelotvbe-software-en-hardwarevereisten In bovenstaande link vindt u de systeemvereisten voor het gebruik van de nieuwe yelo play app. Vele mensen zullen nieuwe tablet moeten aanschaffen. Ik vindt het gewoon schandalig van telenet. Mijn TAB3 is 3 maanden oud. Tot gisteren kon ik die perfect gebruiken om van uitzendingen te genieten via mijn wifi netwerk. Met de nieuwe app is het onmogelijk geworden. Tablet herstart steeds als ik in de tv gids in detail wil treden. Vandaag heb ik gedurende 1 uur telefonisch contact gehad met telenet. Het enige dat ze mij vertelden, ik vind dit jammer mijnheer. Een tab 3 is ook niet van de duurste toestellen. Ze garanderen een werking op android 4. Ik snap het niet. Ik kan films afspelen in HD en de nieuwe app van hen zou dan niet werken. probleem zit volledig in de programatie. Maar dat wil telenet niet toegeven. Ik ben totaal niet te spreken over deze update. Eerst wordt de opslag meegedeeld en nu dit. Niet te doen

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ik snap niet waarom ik de app niet mag gebruiken op een rooted apparaat echt zielig Telenet...

@Mike het probleem zal wel opgelost geraken 🙂 (na enkele updates) welke Android versie staat er op je tablet? instellingen -> apparaat info
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden