24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-tv-app-yelotvbe-software-en-hardwarevereisten In bovenstaande link vindt u de systeemvereisten voor het gebruik van de nieuwe yelo play app. Vele mensen zullen nieuwe tablet moeten aanschaffen. Ik vindt het gewoon schandalig van telenet. Mijn TAB3 is 3 maanden oud. Tot gisteren kon ik die perfect gebruiken om van uitzendingen te genieten via mijn wifi netwerk. Met de nieuwe app is het onmogelijk geworden. Tablet herstart steeds als ik in de tv gids in detail wil treden. Vandaag heb ik gedurende 1 uur telefonisch contact gehad met telenet. Het enige dat ze mij vertelden, ik vind dit jammer mijnheer. Een tab 3 is ook niet van de duurste toestellen. Ze garanderen een werking op android 4. Ik snap het niet. Ik kan films afspelen in HD en de nieuwe app van hen zou dan niet werken. probleem zit volledig in de programatie. Maar dat wil telenet niet toegeven. Ik ben totaal niet te spreken over deze update. Eerst wordt de opslag meegedeeld en nu dit. Niet te doen
ik keek Yelo-tv op een Iphone 3, een ipod touch en een ipad 1... en nu kan ik dus nergens meer kijken door hun stomme nieuwe app. of ik moet 600euro uitgeven om nieuwe Apple-brol te kopen
Geachte,
Telenet heeft beloofd dat er uiterlijk op 31 december 2014 een oplossing komt voor mlijn probleem: op tablet en gsm werkt yelo tv niet. Ik ben dus in blijde verwachting.
Op aanraden van Telenet heb ik digicorder omgeruild maar nu werkt het nog niet. Dus nog een kleine week geduld en mijn probleem is de wereld uit. Heeft Telenet beloofd. Zo niet, is de maatschappij een trouwe klant kwijt.
En, hoe is het afgelopen?
Als het niet werkt, BELLEN!!!!!
Grts.
Pathfinder.
Het enige antwoord dat ze geven is .. Ze zijn er aan het werken... zo heb ik al jaren een probleem met telenet waar ze nog altijd aan het werken zijn en nooit zal opgelost raken.
Dag "Thailand"
En dat is?
Je maakt me wel benieuwd!
Grts.
Pathfinder.
Als ik op mijn tablet wil kijken komt erop: je hebt een OUDERE versie nodig... Ik heb Android 5 Lollipop, dus is dit te modern, ik kan niet meer teruggaan naar een oudere versie. Ook op mijn computer kan ik niet kijken, dit is een Chromebox en werkt uitsluitend met Chrome...ik ben 59 jaar en mijn toestellen zijn dus te modern voor Yelo???
Mocht je nog steeds niet weten waaromhet niet werkt:
Android 4
ARM7 processor of hoger
Ga naar het artikel op de klantenservice
Als dit de oplossing is op je vraag mag je dat ook aangeven. Mensen met dezelfde vraag zullen zo sneller geholpen zijn.
yelo tv. werkte zeer goed tot 19.03.2015 opeens niets meer gisteren een uur bij telenet gezeten die mannen konden het ook niet repareren.er zal een kabeltje los zitten kreeg ik dan te horen.nee zei ik er is gewoon een andere app.,vroeger android 4 en nu de 5 ,maar daar lag het niet aan zei hij mij.wie kan mij helpen ,ook mijn digicorder moest interactief zijn zeiden ze ,die is al jaren interactief .man man niks moet je kunnen om daar te werken .
@Ex-Netweter schreef:http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-tv-app-yelotvbe-software-en-hardwarevereisten In bovenstaande link vindt u de systeemvereisten voor het gebruik van de nieuwe yelo play app. Vele mensen zullen nieuwe tablet moeten aanschaffen. Ik vindt het gewoon schandalig van telenet. Mijn TAB3 is 3 maanden oud. Tot gisteren kon ik die perfect gebruiken om van uitzendingen te genieten via mijn wifi netwerk. Met de nieuwe app is het onmogelijk geworden. Tablet herstart steeds als ik in de tv gids in detail wil treden. Vandaag heb ik gedurende 1 uur telefonisch contact gehad met telenet. Het enige dat ze mij vertelden, ik vind dit jammer mijnheer. Een tab 3 is ook niet van de duurste toestellen. Ze garanderen een werking op android 4. Ik snap het niet. Ik kan films afspelen in HD en de nieuwe app van hen zou dan niet werken. probleem zit volledig in de programatie. Maar dat wil telenet niet toegeven. Ik ben totaal niet te spreken over deze update. Eerst wordt de opslag meegedeeld en nu dit. Niet te doen