WG94
Freshman Meesterweter
WG94
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Online
|
Datum laatste bezoek |
20-05-2025
18:40
|
Lid sinds: 27-11-2018
Datum laatste bezoek: 20-05-2025 18:40
Ranking
Freshman Meesterweter
18-04-2023
18:26
@Santa schreef: Is dat te moeilijk??Amaai?? We zijn rotverwend!! Nee dat is niet te moeilijk, dat is wat jij er van maakt. Geen idee waarom je zo kwaad wordt omdat iemand een voorstel doet over iets dat ze gemakkelijk zouden vinden. Alles wat we vandaag hebben is er alleen maar omdat het makkelijker is dan vroeger, we kunnen misschien ineens ook terug gaan naar een tv waarmee je alleen live kan kijken en op het toestel aan een knop moet draaien om een andere zender te kiezen. Sommigen vonden dat vroeger ook goed genoeg.
... Meer weergeven
18-04-2023
17:24
De lijst met opnames is standaard gesorteerd nieuw naar oud; je ziet de oudste opnames dus ook niet meteen in een oogopslag. Dan kan je wel uit het oog verliezen dat die opname gaat verdwijnen. Een herinnering zou dus nog wel best handig zijn inderdaad.
... Meer weergeven
18-04-2023
14:27
1
Dat heb ik in het verleden ook al gehad, en dat duid inderdaad op een netwerkprobleem (kan ook eenmalig verschijnen bij een update van tvOS, maar je geeft aan dat het constant is). Ook hier, probeer eerst eens de Apple TV volledig te herstarten en kijk de UTP kabel na (even loskoppelen en opnieuw aansluiten). Soms is dat al voldoende om het weer te doen werken.
... Meer weergeven
18-04-2023
13:22
1
Voor de Living zou ik de UTP kabel rechtstreeks in de switch te steken en de Pod aansluiten op de switch. Dan hoeft niet al het verkeer door de Pod te lopen.
... Meer weergeven
18-04-2023
13:01
Je afbeelding is nog niet goedgekeurd; maar in je andere post staat dat de Beam via kabel is aangesloten via een switch. Dat is nogsteeds zo? Probeer de Sonos Beam eens volledig te herstarten (eventueel stekker uittrekken). Werken de andere apparaten die aangesloten zijn aan die switch naar behoren? Heb je dit al eens doorlopen? Connect Sonos to a new router or Wi-Fi network
... Meer weergeven
18-04-2023
12:32
@Up-cvh Heel vervelend, helaas ben je niet de enige met dat probleem; dus duurt het ook langer dan normaal. Je kan het nog laten escaleren door klacht neer te leggen bij de Ombudsdienst Telecommunicatie Of het dan perse sneller inorde is, dat valt te betwijfelen. Maar meestal worden die zaken dan wel prioritair behandeld
... Meer weergeven
17-04-2023
18:23
Als er inderdaad geen enkele andere Powerline in je netwerk is, dan heeft de PG 9072 geen nut meer. Deze zet nu een internet verbinding op je elektriciteitsnet; maar er is geen enkel andere apparaat dat iets doet met die verbinding.
... Meer weergeven
17-04-2023
16:52
Een enkele Powerline doet toch niks? Er moet toch sowieso minstens een tweede zijn om data te ontvangen. Kan je wat meer info geven over je setup? Welke modem en powerline (is het een Wi-Fi powerline of een gewone) je hebt, hoe alles aan elkaar aangesloten is (UTP/Wi-Fi)
... Meer weergeven
17-04-2023
13:39
2
Volgens de informatie op de Telenet website zou dat moeten kunnen! Alles over Telenet 360° Wifi > Installatietips
... Meer weergeven
17-04-2023
12:34
Als het bij de technische dienst ligt, dan gaat de manier waarop je Telenet contacteert weinig veranderen; elke klantendienst medewerker zal dan terugkoppelen naar het bestaande dossier. 2 maanden is inderdaad wel echt lang; misschien eens tijd om klacht neer te leggen bij de Ombudsdienst Telecommunicatie
... Meer weergeven
17-04-2023
12:00
@Janneke_Dust schreef: Ik denk dus dat dit niet mogelijk is met streamen. Onmogelijk is het niet, YouTube en Netflix (max x1,5) bieden bijvoorbeeld een versnelde/vertraagde modus aan. Veel zal afhangen van de videoplayer die ze gebruiken.
... Meer weergeven
17-04-2023
11:53
1
@luc55 schreef: laat iets weten als er updates zijn bedankt Je moet geen updates verwachten. Suzy in TV-gids meldingen: werking & voorwaarden "Qua verwachting willen we wel duidelijk aangeven dat we geen individuele feedback zullen voorzien."
... Meer weergeven
17-04-2023
11:49
Die vraag is hier inderdaad al vaak voorbij gekomen. Maar er is geen enkele indicatie of dit nog terug zal komen. Helaas is dit een klanten community; verwacht dus ook geen antwoord van Telenet hierover.
... Meer weergeven
17-04-2023
09:27
1
Al je zoekopdrachten lukken bij mij wel gewoon. Heb je dit een keer getest of over verschillende dagen? Bij een eenmalige test kan het altijd zijn dat er toen net een storing was. Wat zie je net als je zoekt, gewoon geen resultaten of eerder foutieve resultaten? Je hebt gelijk over dat label, @Suzy kan het label telenettv.be aangepast worden naar telenet.tv?
... Meer weergeven
16-04-2023
11:43
@FrederikC fan van je enthousiasme om de onderwerpen te verbeteren. Let wel op dat er voor "TV-gids meldingen" expliciet gevraagd wordt om zender & tijdstip te vermelden; vandaar mijn keuze voor het origineel 😉 Vermeld altijd kanaal / titel / datum / uur van het programma in je titel. TV-gids meldingen: werking & voorwaarden
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 13-05-2025 17:14 | |
1 | 17-05-2025 09:25 | |
1 | 09-05-2025 09:27 | |
1 | 15-05-2025 23:52 | |
1 | 09-05-2025 14:16 | |
2 | 14-05-2025 10:58 | |
1 | 11-05-2025 16:20 | |
1 | 01-05-2025 00:32 | |
1 | 12-05-2025 11:58 | |
2 | 10-05-2025 10:05 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
268 | 11-05-2025 16:20 | |
313 | 30-04-2025 21:58 | |
323 | 29-04-2025 21:34 | |
356 | 27-04-2025 09:34 | |
529 | 21-04-2025 16:44 |