WG94
Freshman Meesterweter
WG94
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Online
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
21:54
|
Lid sinds: 27-11-2018
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 21:54
Ranking
Freshman Meesterweter
30-04-2025
21:58
Er waren afgelopen weekend tot en met maandag problemen met terugkijk TV en Opnames op Play5. Dat heeft Telenet mij ook bevestigd. Het probleem is intussen opgelost (voor nieuwe uitzendingen) Ik vrees dat we er vanuit mogen gaan dat de programma’s niet meer hersteld kunnen worden, anders had men dat intussen wel al gedaan. In dit geval, FBI International wordt vrijdag herhaald. Sight Unseen helaas niet meer, maar is zoals @Master-Magic zegt wel beschikbaar op GoPlay
... Meer weergeven
30-04-2025
10:41
Was dat vorige week ook nog aan het opzoeken. Meest relevante dat ik tegen kwam was dit: Faillissement WiMax operator B.Lite Of het juist is betwijfel ik, want als ze al 10 jaar failliet zijn, waarom zouden ze dan nog actieve masten hebben...
... Meer weergeven
29-04-2025
21:49
Tadaam switcht dus naar hetzelfde platform dat ze gebruiken voor Telenet en Base. (Duidelijk te zien aan de screenshots) Niet onlogisch, weer een systeem minder om te onderhouden. Maar ze mogen toch eens werk maken van de Tizen en webOS ondersteuning. Het is in Nederland gelukt, dus zo moeilijk kan het niet zijn om het voor België ook voor elkaar te krijgen.
... Meer weergeven
29-04-2025
21:34
Ik heb sinds gisteren of vandaag een nieuwe versie van de TV-box software (5.17) Nu staat deze info helemaal onderaan en kan je de namen van de regisseurs/acteurs selecteren om andere series/films van/met deze persoon te zoeken. Misschien zit je nog op 5.16 en werkt het weer eens de update er is?
... Meer weergeven
29-04-2025
14:19
De opnames van de TV-box zijn niet vergelijkbaar aan de opnames op een Digicorder. Bij een Digicorder wordt het signaal zoals uitgezonden rechtstreeks op de Digicorder opgeslagen. Bij een TV-box maakt Telenet een kopie bij hun op een centrale server, daarbij zetten ze de ondertiteling van Teletekst ook om naar een ander formaat. Mogelijk ging er iets mis met deze opname van Thuis. Probeer eens via Terugkijk TV die zelfde uitzending, of de herhaling om 23u40. Mogelijk is dat wel inorde. Edit: even zelf getest via Terugkijk TV. De uitzending om 23u40 heeft wel ondertiteling
... Meer weergeven
29-04-2025
11:48
@Liam004 schreef: @SuzyAls Telenet zich nu eens constructief zou opstellen dan kan dit ooit misschien een constructieve community worden. Maar ik betwijfel het. Vandaag is de Netweters een handvol Telenet-fanboys die terechte vragen en bezorgdheden van klanten negeren en alle agressieve en bedrieglijke praktijken van Telenet goedpraten! De klant bedriegen en oplichten vinden ze hier op de Netweters oké. Wat kan een klanten community doen met de bezorgdheden van een andere gebruiker? Daar is een klantendienst voor. Of wij nu akkoord zijn met een beslissing van Telenet of niet, dat maakt niet uit. Wij hebben daar geen invloed op. Dus wij proberen alleen maar de feiten duidelijk te maken...
... Meer weergeven
29-04-2025
11:44
@Kristof schreef: Ik lees ook overal dat powerlines niet werken in een stekkerdoos, maar hier hebben ze altijd al in een stekkerdoos gezeten en werken prima Het kan werken, maar omdat de kans op storing groter is zegt men "het werkt niet". Zo willen ze ook vermijden dat alle klanten het op die manier doen en daarna komen klagen als er problemen optreden.
... Meer weergeven
29-04-2025
08:08
@konijn1 schreef: zou het kunnen zijn dat een vn de kleinkinderen ergens op de afstands bediening van de digicorder heeft gedrukt en welke toets? Zeer goed mogelijk. Kijk in instellingen van de Digicorder eens de optie “Opnames delen” na: Opnemen met een Digicorder
... Meer weergeven
28-04-2025
21:28
1
Misschien is de website die @Bernie-- wil bezoeken eentje die lang moet laden. Ze moeten de pagina achter de geklikte link eerst inladen alvorens ze die kunnen analyseren
... Meer weergeven
28-04-2025
21:27
@digifredje schreef: Ik heb voor de duidelijkheid er geen probleem dat je dat zelf moet stopzetten (dat heb ik ook gedaan). Ze hopen uiteraard dat je dit vergeet, daarom is het zogezegd gratis. Normaal vragen ze om sowieso contact op te nemen met de klantendienst als je voor het einde van je gratis maand wil opzeggen (om dit soort situaties de vermijden), dat was enkele maanden geleden althans nog zo. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat (bij een normaal contract zonder promo) je minstens 1 maand Streamz moet afnemen (minimum contractduur). Zeg je voor die maand om is op, dan betaal je een vergoeding. Vanaf dat de maand om is kan je wel elk moment opzeggen en je geld terugkrijgen voor de overige dagen. Dus bij een promo opzeggen via de klantendienst of da dag na het aflopen van je eerste maand. Dan is de kans op fouten veel kleiner.
... Meer weergeven
28-04-2025
12:04
1
@Master-Magic schreef: @Suzy denk een belangrijke vraag voor veel sport liefhebbers, wordt dit abonnement ook beschikbaar voor niet telenet klanten dat de sport willen bekijken net zoals ze nu de DAZN abbo kunnen aankopen als sport optie?? Als je het artikel leest is het duidelijk dat dat nu nog niet het geval zal zijn. Zeg uiteraard nooit nooit.
... Meer weergeven
28-04-2025
09:36
Het nieuwe model heeft geen infrarood ontvanger meer, dus dat zal niet werken 😕 HDMI CEC zou wel moeten werken. Als dat het ook niet doet dan kan je naar alternatieven zoals bijvoorbeeld Homebridge (jsiegenthaler/homebridge-eosstb) (dit gebruikt dezelfde API die de TV-app gebruikt om commando's te sturen naar je TV-box)
... Meer weergeven
28-04-2025
00:02
Hoe log je in bij Streamz? Via je Telenet-account? Dan doe je dit via MyTelenet: Profiel beheren Via Streamz-account? Dan doe je dit via je profiel op de Streamz website. Zie Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
... Meer weergeven
27-04-2025
23:37
@flip1953 schreef: Dat wil dus zeggen dat onze vriend @Liam004 perfect naar Play Sports zal kunnen kijken (streaming) met zijn Mobile Vikings internet verbinding, en geen apart Telenet internet nodig heeft 😀 Dat kan hij inderdaad Maar dat kan hij vandaag ook al via de TV-app 🤷🏻
... Meer weergeven
27-04-2025
09:34
2
@Bernie-- schreef: @Master-Magic Recente PC die zeer vlot werkt. Geen anti virus. Whop abonnement. (Dus normaal geen anti-virus). Staat ook niks van in "mijn Telenet". Dit is ingebouwd in webmail en kan je niet uitschakelen.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 27-04-2025 09:34 | |
1 | 28-04-2025 21:28 | |
1 | 28-04-2025 12:04 | |
3 | 27-04-2025 09:33 | |
1 | 26-04-2025 15:59 | |
1 | 25-04-2025 23:08 | |
1 | 26-04-2025 13:01 | |
2 | 26-04-2025 10:18 | |
1 | 24-04-2025 20:11 | |
2 | 26-04-2025 11:55 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
168 | 27-04-2025 09:34 | |
368 | 21-04-2025 16:44 | |
457 | 12-04-2025 09:47 | |
239 | 04-04-2025 10:40 | |
364 | 03-04-2025 21:17 |