WG94
Freshman Meesterweter
WG94
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-05-2025
22:51
|
Lid sinds: 27-11-2018
Datum laatste bezoek: 17-05-2025 22:51
Ranking
Freshman Meesterweter
17-05-2025
09:25
1
Ondanks wat @luc55 hier weeral foutief verkondigt, een TV-box krijg je uitsluitend mee als je ook een Internet abonnement hebt.
... Meer weergeven
16-05-2025
13:21
@Jr212 schreef: Ik kan hier zelfs geen afbeelding opladen😥 Via dit knopje kan je normaal een afbeelding bijvoegen
... Meer weergeven
15-05-2025
23:52
1
Via de Telenet modem kan het niet. Heeft Niko zelf een management interface waar je een statisch IP-adres kan kiezen? Alternatief kan je misschien de hostname gebruiken ipv het IP adres? Ik vond online documentatie waar men Niko<laatste 4 tekens van mac adres>.local als hostname gebruikt. Als dat allemaal niet kan kan je kiezen voor een eigen router (best in combinatie met modem CV8560E in bridging stand) of een eigen modem met router functionaliteit.
... Meer weergeven
15-05-2025
17:55
@ozzepaa schreef: M'n vraag aan jullie is nu : als we de Digicorder behouden (50€ als je hem niet inlevert na max. 45 dagen), is het dan nog mogelijk om de opnames daarmee af spelen ? Dan moet ik geen werk steken in het overzetten naar een andere drager. Telenet-website zegt namelijk dat "Zodra je de Telenet TV-box hebt geïnstalleerd, werkt je oude decoder niet meer ...". Dat je dan via dat toestel geen TV-programma's meer kan kijken lijkt me evident, maar kunnen we dan de op de harde schijf opgenomen uitzendingen nog bekijken ? Ik heb de ethernet-aansluiting van de DigiCorder al eens uit de modem getrokken, wat resulteert in geen interactiviteit meer, maar de opnames zijn dan nog te benaderen. Normaal zou dat moeten blijven werken. Koppel gewoon de coax en ethernet af en bekijk hoe het loopt. Mocht je binnen de 45 dagen toch problemen ervaren dan lever je hem gewoon in. @ozzepaa schreef: Op de F@st-TVbox zit geen coax-aansluiting meer, dus die kabel zou in de digicorder kunnen blijven zitten. Vraag is nu of dat voldoende is om überhaupt nog beeld op je TV krijgt via bv de HDMI-2-aansluiting als de Digicorder daar aanhangt en het "Menu" zichtbaar te krijgen zodat je de opnames kunt kiezen ?? Een F@st-TVbox bestaat niet. Je bedoelt mogelijk de TV-box IP. Deze heeft inderdaad geen coax-aansluiting. De Coax kabel laten zitten in de Digicorder heeft geen nut, deze zal geen toegang meer krijgen tot de zenders. De HDMI kabel tussen de TV en de Digicorder is de enige vereiste om beeld (en dus het menu) te krijgen op je TV.
... Meer weergeven
15-05-2025
13:44
@Kevin10 schreef: Welke slimmerik bij Telenet haalt het in zijn hoofd om bestaande klanten zo voor schut te zetten? Ze lopen nog niet snel genoeg weg naar Orange en Proximus zeker? Bij Orange en Proximus is de voorwaarde is om TV klant te kunnen worden toch ook dat je bij hen internet klant moet zijn?
... Meer weergeven
15-05-2025
11:21
@Liam004 schreef: Zulk bedrog, doet niemand ongestraft! Ontevreden? Laat het ons weten
... Meer weergeven
15-05-2025
09:27
@Liam004 schreef: Geloof zeker nooit wat zogenaamde "Kraks" hier op Netweters je proberen wijsmaken. De "Kraks" zijn slinkse Telenet-verkopers. Ze proberen je een internetabonnement van Telenet aan te smeren. @Moderator blijkbaar zijn wij Kraks verkopers, waar blijft onze commissie? 🤔
... Meer weergeven
14-05-2025
15:27
@Kristof schreef: Als ouders abbo digitale tv stopzetten kunnen ze bellen naar 0800 of formulier invullen hebben we gezien, nu denkt mijn moeder dat ze dan een tof filter komen zetten of alles afsluiten, maar dat is dus niet nodig aangezien ik digitale tv neem en we ook nog internet hebben. Normaal zal dat inderdaad niet mogen gebeuren, toch niet op de kabel waar jouw modem aan hangt. Mochten ze toch foutief een filter komen plaatsen dan neem je contact op met de klantendienst en dan zetten ze dat wel recht. @Kristof schreef: als ik een abbo digitale tv neem kan ik online wel tv box bestellen, maar niet dat ik ook nieuwe modem nodig heb, mijne is 15 jaar oud, moet ik daarvoor dan bellen? Je hebt waarschijnlijk niet perse een nieuwe modem nodig. Je kan dat inderdaad wel aanvragen, telefonisch of bij een Telenet winkelpunt. @Kristof schreef: ook kan ik niet aangeven dat ik wil dat ze het komen installeren. best contact opnemen om alles te regelen? Op Hoe je Telenet TV-box installeren? | MyTelenet zeggen ze inderdaad om contact op te nemen als je wil dat een installateur dit komt doen. Let wel op, de kans bestaat dat dit niet gratis is.
... Meer weergeven
14-05-2025
10:58
2
Telenet biedt die mogelijkheid niet aan. Wil je deze functionaliteit dan zal je moeten kijken naar een eigen router
... Meer weergeven
13-05-2025
21:26
Wat bedoel je daarmee? Enige VPN blokkering waar ik weet van heb is voor de TV-app. Maar dat is in deze irrelevant.
... Meer weergeven
13-05-2025
17:14
@Olga schreef: They were surprised that it works for some of their competitors (it works with Edpnet, Proximus, Mobile Vikings, Scarlet, FASTfiber, WAN-connect & Mixtus). What does that even mean? Why wouldn't it work... @Olga schreef: they might not want to add the profile in their system to allow this modem to be used. They also do not seem to have much knowledge in this field. It's not the technicians job, so it's normal that he doesn't know. Telenet also doesn't have a choice. If it's compliant to the specifications (listed here in the “FTTH XGS-PON (Telenet)” pdf) they need to allow it. But it's the people you contact using the form that have the necessary knowledge for this and they'll perform the changes.
... Meer weergeven
13-05-2025
08:51
@Master-Magic schreef: het gaat over de Franse Discovery, NGC FR, Nickelodeon Fr NickJr fr, OCS film zenders, LCI Fr, en nog enkele. van de andere franse film zenders spreken ze nog niet, dus waar Luc deze info weer haalt??? dit spreekt over 1 juli aanstaande dat deze verdwijnen op de digicorder en digibox en CI+ module. deze = BE TV (7 zenders), BE TV SPORT (7 zenders), OPTION VOO SPORT (3 zenders) is voorlopig nog niet aan de orde, is voor later. De Ciné+ zenders (waaronder OCS) zijn onderdeel van het Be tv pakket, dus mogelijk daardoor de conclusie van @luc55
... Meer weergeven
12-05-2025
11:58
1
@Sebavm92 schreef: omdat mijn externe IP regelmatig verandert Dat is niet perse abnormaal, je hebt immers geen statisch IP adres @Sebavm92 schreef: mijn ISP als Google LLC wordt weergegeven bij speedtests Dat is niet normaal. Gebruik je misschien een VPN? Wat zegt What Is My IP Address als ISP?
... Meer weergeven
11-05-2025
16:20
1
Je moet 1x per 3 maanden bellen of sms'en: Actieve simkaart of eSIM? Gebruik ze om de 3 maanden
... Meer weergeven
10-05-2025
10:08
@Dirk_H schreef: Ik begrijp je niet. Wij hebben al jaren play sports en een tv met de Telenet tv app (Sony = Google tv). En die app werkt al een hele tijd. Ook wanneer je een decoder hebt. @waterrat1978 heeft het over de nieuwe Play Sports app, die is voor hen nog niet beschikbaar. Maar inderdaad, als het puur over kijken naar de zenders gaat dan kan dat ook in de TV-app.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-05-2025 09:25 | |
1 | 09-05-2025 09:27 | |
1 | 15-05-2025 23:52 | |
1 | 09-05-2025 14:16 | |
2 | 14-05-2025 10:58 | |
1 | 11-05-2025 16:20 | |
1 | 01-05-2025 00:32 | |
1 | 12-05-2025 11:58 | |
2 | 10-05-2025 10:05 | |
2 | 09-05-2025 09:34 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
256 | 11-05-2025 16:20 | |
299 | 30-04-2025 21:58 | |
296 | 29-04-2025 21:34 | |
343 | 27-04-2025 09:34 | |
515 | 21-04-2025 16:44 |