GK5
Professional Weetjesweter
GK5
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
23-04-2025
15:51
|
Lid sinds: 17-10-2018
Datum laatste bezoek: 23-04-2025 15:51
Ranking
Professional Weetjesweter
16-04-2025
16:58
Alle commando's uitgevoerd via een administratie commandprompt. Bij de laatste (netsh winsock reset) is de computer vastgelopen. Het herstarten nadien lukte ook niet meer. Gelukkig had ik nog een image van mijn C-schijf van begin maart. Die heb ik terug gezet en nu werkt alles terug. Ook de verschillende browsers (Chrome, Edge en Firefox) Toch bedankt voor de moeite.
... Meer weergeven
15-04-2025
16:32
Ik heb sinds vorige week een nieuwe Telenet Modem. Sindsdien heb ik op één computer (ethernet-aansluiting) voor heel veel websites een foutmelding: Deze site is niet bereikbaar met daarna volgend het https-adres en de foutmelding: ERR_ADDRESS_UNREACHABLE. Er staat ook de link bij: Voer Windows Netwerkcontrole uit. Maar als ik deze links aanklik dan krijg ik als melding dat die niet meer beschikbaar is. Op mijn laptop (ook Ethernet-aansluiting), tablet en smartphone is er geen probleem. Graag jullie advies. Frank
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
foutmelding
15-01-2025
15:36
Mijn TV-box heeft sinds een aantal weken regelmatig (2à3 keer per week) een probleem om samen op te starten met mijn televisie. Het on-off lichtje is blauw en ik moet dan manueel deze knop indrukken vooralleer de connectie gemaakt wordt. Ik heb reeds de opstartsnelheid van ECO naar NORMAAL gezet, maar dit heeft hetzelfde resultaat. Ook merk ik de laatste weken dat het gebruik van het Telenet-menu ook dikwijls traag verloop. In het knoppenmenu bovenaan moet je soms een aantal seconden wachten vooralleer je naar de volgende knop gaat. Ook dit probleem was er vroeger niet. Kan iemand mij vertellen of dit een probleem is met mijn Telenet aansluiting of met slijtage van mijn TV-box (is van 2018). Frank
... Meer weergeven
27-02-2024
16:37
1
Ik heb hetzelfde probleem maar ook bij het bekijken van opgenomen programma's. Heel vervelend. De zwarte kader rond de witte ondertiteling maakt een heel stuk van beeld onzichtbaar. Hopelijk is dit vlug opgelost. De ondertitels wit met zwarte rand waren perfect leesbaar op elke ondergrond.
... Meer weergeven
16-12-2020
10:33
Je kan opgenomen programma's of programma's via terugkijk-TV bij de zenders van de VTM-groep niet meer verderspoelen. Ik heb geen probleem dat dit het geval is voor de reclameblokken omdat dit tenslotte ook de bron van inkomsten is voor deze zenders. Waar ik wel een probleem mee heb is dat dit voor het hele programma is. Als ik bij een duidingprogramma met 5 onderwerpen enkel onderwerp 5 wil zien wordt ik nu verplicht om ook de eerste 4 onderwerpen te bekijken en dat vind ik een stap te ver. Vermoedelijk is dit een probleem van Telenet zelf want wanneer je VTM-Go gebruikt kan je wel gewoon doorspoelen met uitzondering van de reclameblokken.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
opnames
-
terugkijk-tv
-
TV-box
-
zender
12-09-2020
19:19
Ik moet mijn Telenet TV-app (Android) bij elke opstart opnieuw aanmelden. Maar ook tijdens het casten, wanneer ik een opname even op pauze zet of een nieuwe opname wil kiezen krijg ik de melding dat ik opnieuw moet aanmelden. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of is dit een algemeen probleem van de TV-app.
... Meer weergeven
15-03-2020
11:21
1
@smedtje1981 Het blijkt inderdaad dat er sinds de laatste update regelmatig problemen zijn met Netflix. Heb ook al verschillende keren moeten terugkeren naar de fabrieksinstellingen. Ook gebeurt het regelmatig dat het heel lang duurt vooraleer ik het scherm van de Netflix-gebruikers krijg. Er is trouwens sinds deze laatste update ook een nieuw probleem met de ondertitels bij opnames of uitgesteld kijken. De vorige onderschriftenlijn blijft regelmatig staan en de volgende komt er bovenop. Vrij vervelend als de oude lijn langer is dan de nieuwe.
... Meer weergeven
06-03-2020
12:57
1
@louishufk Heb de TV-box terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Alles is nu terug in orde. Bedankt.
... Meer weergeven
06-03-2020
11:35
@louishufk Moet ik bepaalde settings noteren vooralleer ik terug naar fabrieksinstellingen ga of blijven alle instellingen staan?
... Meer weergeven
06-03-2020
10:31
Sinds enkele dagen heb ik een probleem met de Netflix app op mijn TV-box. Na het starten blijft het cirkeltje onder het Netflix-logo een tijdje draaien en volg er de foutcode UI-800-3. Heb reeds volgende ondernomen: Reset Telenet Router, Reset eigen Router, Reset TV-box. Met mijn Netflix account is alles OK. Kan Netflix wel gebruiken via mijn telefoon en een chromecast en oon via mijn Nvidea streamer. Dus duidelijk een probleem bij Telenet. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
... Meer weergeven
03-02-2020
17:14
Weet iemand hoe ik via Mijn Telenet kan controleren op DHCP op mijn router aan staat. Via Mijn Telenet > Internet > Thuisnetwerk (geavanceerderd) zie ik wel een aantal gegevens van de router maar nergens info over DHCP.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
netwerken
03-09-2019
09:14
@louishufk Ik heb dat probleem vorige maand niet opgelost. Het was toen ook een algemeen probleem bij Telenet voor bepaalde regio's.
... Meer weergeven
02-09-2019
23:05
Bufferen wordt stilaan een acuut probleem bij Telenet. Amper 1 maand na de vorige problemen (die meer dan een week hebben aangesleept) is het opnieuw van dat. Sinds gisteren weer terug bufferingsproblemen bij uitgesteld kijken en/of opnames.
... Meer weergeven
02-08-2019
13:42
Zopas een melding bij Telenet gemaakt over het probleem. Afwachten wat het antwoord is.
... Meer weergeven
01-08-2019
14:39
@natte2 Hoe kan je een update zelf forceren? Zie hier niets van in de settings staan.
... Meer weergeven
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
Berichten die GK5 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
4 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 27-02-2024 16:37 | |
1 | 15-03-2020 11:21 | |
1 | 06-03-2020 12:57 | |
1 | 16-05-2019 16:50 | |
1 | 15-05-2019 22:13 | |
1 | 14-05-2019 14:20 | |
2 | 03-05-2019 17:52 | |
1 | 14-02-2019 10:47 | |
1 | 03-02-2019 13:43 | |
1 | 05-01-2019 19:53 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
34343 | 06-03-2020 12:57 | |
9025 | 14-01-2019 19:17 | |
15468 | 05-01-2019 19:53 | |
23260 | 26-10-2018 17:31 |