Beantwoorden
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Opgenomen programma verderkijken

Wanneer wij een opgenomen programma bekijken maar dit dan op een gegeven moment stopzetten (via de TV-knop) dan hebben we de volgende keer geen optie om verder te kijken (zoals wel het geval was bij de digicorder). Misschien is de optie wel beschikbaar maar kan ik ze gewoonweg niet vinden of doe ik ergens iets fout.

Weet iemand hier meer over.

0 Likes
4 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opgenomen programma verderkijken

Ik heb die vraag, verder kijken of vanaf begin, toch al gezien de laatste dagen.. misschien geeft hij de keuze pas  als je afspelen terug start. Het lukt zeker als je vanaf foto-icoontje start volgens mij.

0 Likes
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Opgenomen programma verderkijken

@Theo2

Je hebt gelijk. Het werkt. Het opgenomen programma waar het mee getest was had in het overzicht geen verloopbalkje staan. Nog geen idee waarom dat was. Moest ik het nog eens tegenkomen dat zal ik het eens wat beter bekijken.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opgenomen programma verderkijken

Je kan ook naar opnames gaan, dan zie je derde tab van links...verder kijken , dan krijg je alle opnames die deels bekeken zijn.

0 Likes
JohnL
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Opgenomen programma verderkijken

Depending on how much of a asset has been viewed, the state of the recording will be unwatched, partially watched or fully watched.

 

1. Unwatched: Play an asset and stop before 10% of duration is reached. In this case no progressbar and also no continue watching dialog will popup when you start asset again. So asset starts from beginning.

 

2. Partially watched: Play an asset and stop e;g in the middle.  Boundaries are > 10 % and <90% of the duration. In this case you get a progressbar and if you start the asset again, you get the option "Continue" or "Start from beginning"

 

3. Full Watched: Play an asset and stop the asset almost at the end. (> 90% duration)

If you start this asset again, the asset starts automatically from start. In the UI asset gets indication "Watched".