24757
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Sinds gisteren de nieuwe TV-Box in huis en de eerste indrukken zijn zeer positief.
Toch had ik een vraagje ivm serieopnames: hoe kan ik een individuele opname binnen een serieopname wissen? Voorbeeld: ik heb Grey’s Anatomy geprogrammeerd op woensdagavond als serie. Op dit moment wordt serie 14 (nieuwste afleveringen) uitgezonden.
In het overzicht van mijn opnames zie ik echter naast de nieuwe afleveringen op woensdag, ook dagelijkse geplande opnames staan (toegegeven ook van seizoen 14), maar dan oude afleveringen die nu herhaald worden, en die ik al gezien heb. En die ik dus niet wil opnemen. Als ik deze echter wil wissen, dan wordt de hele serie weer verwijderd, het lijkt niet mogelijk om binnen een serieopname een individuele aflevering te verwijderen?
@Ex-Netweter zeker ook melden op het speciale telefoon nummer, hoe meer meldingen ze bij telenet binnen krijgen per geval hoe beter om te evalueren voor hen.
Jos
@Ex-Netweter is iets dat al eerder is gemeld en is doorgegeven aan telenet 😉 of ze dit gaan aanpassen is nog niet duidelijk, we zullen de update's moeten afwachten.
maar ze weten er van bij telenet 😉
Bij serieopnames moet men een beetje opletten met het deleten van bekeken afleveringen. Als je een aflevering verwijdert die nog herhaald wordt, wordt deze terug opgenomen. Best dus iets langer wachten met opruimen van bekeken opnames.
Groeten
Misschien was mijn vorig antwoord niet helemaal terzake.
Maar bij deleten van een aflevering uit een serieopname kan je kiezen tussen aflevering en serie verwijderen. Bij de keuze voor aflevering verdwijnt alleen de gekozen aflevering.
Nogmaals groeten
@Ex-Netweter @Master-Magic master magic telenet vraagt juist zoveel mogelijk te melden om te evalueren, 1 melding of een paar 1000 maakt een groot verschil, met het aantal dezelfde klachten word rekening gehouden kwestie hoogdringendheid, Suzy had dit al eerder aangehaald.
Jos
@louishufk ik vind het ook lastig dat verwijderde opnames terug worden opgenomen, ik heb het gemeld maar meld u het ook nog eens hoe meer meldingen hoe meer hoogdringendheid.
Jos
@Master-Magic is reeds langer gebeurt, maar u moet begrijpen hoe meer meldingen, hoe ernstiger ze het gaan beschouwen, het moet natuurlijk mogelijk zijn want alles op 123 oplossen kan niet, daarom zullen ze altijd de dringendste eerst nemen.
Voorlopig iets langer wachten met opruimen ok, maar ik neem heel veel series op, en ik heb nog niet gevonden hoe ik het totaal opgenomen tijd kan zien, dus alle opnames samen.
Jos
Zoals @Ex-Netweter zegt gewoon melden, dit is de bedoeling van de testfase.
Bij de opstart was de meest voorkomende klacht volumeregeling van sommige versterkers / geluidsystemen dit is reeds opgelost (in zover ik weet) door de vele meldingen , zelfde voor opnames van TLC enz..
@Ex-Netweter Druk op home knop dan,mijn Tv,vervolgens mijn opnames,dan gewenste serie gaan en dan rechts op alles afleveringen dan naar gewenste aflevering gaan en dan naar rechts ,de vuilnisemmer selecteren en verwijderen,dit kan wel enkel bij de reeds opgenomen afleveringen.Hopelijk helpt U dit verder.
mvg
@louishufk @Master-Magic @Ex-Netweter @Cru louis nu wou ik voorlopig doen zoals u aanbeveelt, maar nu merk ik dat bij de afleveringen die ik gezien heb niet meer word vermeld bekeken, of word dat de dag nadien pas vermeld, dus ik zal mijn geschreven lijst met bekeken afleveringen nog maar even bijhouden.
Jos
Had ondertussen telefonisch contact met het TV-boxnummer, maar tijdens ons gesprek zei de medewerker tot 3 maal toe dat ik mijn suggesties en opmerkingen op de Netweters (hier dus) moet plaatsen - Ze zijn er zelf nog niet uit precies wat ze nu als centraal meldpunt willen gebruiken 🙂
@Ex-Netweter Ivm de totaal opgenomen tijd van opnames, er is inderdaad geen tijdsaanduiding in aantal uur, maar als je bij opnames op “Alle titels” klikt, dan zie je helemaal links bovenaan een balkje met het percentage dat je opnames al innemen van je totale opslagcapaciteit.
@Ex-Netweter ok bedankt voor de tip
Jos