Beantwoorden
Stregalina
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Sinds gisteren de nieuwe TV-Box in huis en de eerste indrukken zijn zeer positief.

Toch had ik een vraagje ivm serieopnames: hoe kan ik een individuele opname binnen een serieopname wissen? Voorbeeld: ik heb Grey’s Anatomy geprogrammeerd op woensdagavond als serie. Op dit moment wordt serie 14 (nieuwste afleveringen) uitgezonden.

In het overzicht van mijn opnames zie ik echter naast de nieuwe afleveringen op woensdag, ook dagelijkse geplande opnames staan (toegegeven ook van seizoen 14), maar dan oude afleveringen die nu herhaald worden, en die ik al gezien heb. En die ik dus niet wil opnemen. Als ik deze echter wil wissen, dan wordt de hele serie weer verwijderd, het lijkt niet mogelijk om binnen een serieopname een individuele aflevering te verwijderen?

 

39 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Klopt meestal...

 

Het was de allerlaatste Jambers , die van de verkiezingsdag. Daar had ik blijkbaar op serie gedrukt want na opname van het origineel bleef hij onderaan hangen bij geplande. Ik dacht even dat men hem ging heruitzenden ofzo's namiddags..... maar niks. Nu hangt hij daar maar te hangen.

Hetzelfde gebeurt bij een serie die men, na een aflevering bekeken te hebben, niet meer wil.  Zolang hij geen nieuw uitzendmoment heeft kan hij niet gewist worden.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Theo,

Het kan wel verwijderd worden.

Ik heb dit wel gedaan op de tv-app, maar dat zal dan ook wel lukken op de tv-box.

Ga naar geplande opnames.

Druk bewerken.

Selecteer het te verwijderen item en volg instructies.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2, vreemd! Kan je eens een foto nemen van overzicht van al je geplande opnames? Zorg er zeker voor dat de geplande opname van Jambers zichtbaar is in de lijst. En ga ook op de lijn van de Jambers aflevering staan (dat die geel geselecteerd is).


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren


@Stregalina@  schreef:

@Ex-Netweter Ivm de totaal opgenomen tijd van opnames, er is inderdaad geen tijdsaanduiding in aantal uur, maar als je bij opnames op “Alle titels” klikt, dan zie je helemaal links bovenaan een balkje met het percentage dat je opnames al innemen van je totale opslagcapaciteit.


Sorry dat staat er bij mij niet ????

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren


@Suzy@  schreef:

@Theo2, vreemd! Kan je eens een foto nemen van overzicht van al je geplande opnames? Zorg er zeker voor dat de geplande opname van Jambers zichtbaar is in de lijst. En ga ook op de lijn van de Jambers aflevering staan (dat die geel geselecteerd is).


He , Jambers is weg, nu heb ik er nog twee andere , foto gemaakt met windowtje rechts boven als ik ze wil weggooien.IMG_1473.JPG

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2, denk dat ik niet duidelijk genoeg was, mijn excuses daarvoor. Smiley Knipoog

 

Je zou eens moeten gaan naar Mijn TV > Opnames > Geplande opnames > Alle titels.


Ik heb er even een foto van getrokken en rood omcirkeld. Als je op 'Alle titels' klikt, kom je in het overzicht terecht en kan je door middel van de vuilbakjes rechts de geplande opnames verwijderen. Lukt het zo wel?

 

Alle titels (geplande opnames).pngGeplande opnames (vuilbakje).png


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Prachtig, nu is dat opgelost en ook mijn antwoord aan Jos over het balkje van "ingenomen" schijfruimte.

JohnL
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Hallo,

 

Je kan inderdaag geen single geplande episode verwijderen. (as designed). Als er meerde seizoenen zijn, dan kan je wel een welbepaald seizoen verwijderen. 

 

Van het moment dat ze opgenomen zijn kan je alle opnames verwijderen  (alle seizoenen) , of specifieke opnames (bv Eps 1, SZ14), of een specifiek seizoen. (Sz13).

 

Als je series record vanaf een bepaalde eps:

Bv Paw Patrol S2 eps 20

 

==> Dan worden alle episodes van S2  gepland (indien ze worden uitgezonden in de komende 14 dagen)

+ S3 + S4. 

 

 

0 Likes
JohnL
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2

 

Als je de serie plant vanaf een epsiode die behoort tot Sz11, Dan zal die alleen maar de episodes vanaf SZ11 elf opnemen.  (en van Sz12 als die al beschibaar is).

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren


@JohnL@  schreef:

@Theo2

 

Als je de serie plant vanaf een epsiode die behoort tot Sz11, Dan zal die alleen maar de episodes vanaf SZ11 elf opnemen.  (en van Sz12 als die al beschibaar is).


Klopt dat heb ik gisteren toevallig ondervonden, geleerd, met New Tricks.