Morpheus122
Experienced Weetjesweter
Morpheus122
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-11-2024
11:04
|
Lid sinds: 30-11-2018
Datum laatste bezoek: 06-11-2024 11:04
Ranking
Experienced Weetjesweter
05-03-2023
14:25
@DeLLiAnO Het gaat erover dat ze zowel identiteitskaartnummer als rijksregister moesten hebben. Identiteitskaartnummer krijgen ze van mij, zoals ik altijd al gedaan heb. Maar niet beide. Ik zei dat ze genoeg info hadden om mij te verifiëren maar persoon in kwestie wilde niet verder gaan vooralleer hij deze beide nummers had.
... Meer weergeven
05-03-2023
12:23
Beste Netweters,
Ik zag dat Telenet met een ander bedrijf werkt voor hun Whatsapp support. Ik heb een probleem met een account van de kinderen en vroeg om hulp.
Nu vroegen ze mij het Identiteitskaart nummer EN het rijskregisternummer. Ik ben 14 jaar klant bij Telenet en ze hebben altijd genoeg gehad aan enkel het ID kaartnummer.
Ik heb vriendelijk bedankt.
Ik weet dat Telenet die info al heeft, maar toch...vreemd. Ik heb ook verwezen naar
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/je-identificatie/
Waar duidelijk staat Identiteitskaart nummer OF Rijksregisternummer, niet beide.
Ik geef niet graag te veel informatie van mij ID kaart, al zeker niet aan een nieuwe partner van Telenet.
Maar misschien ben ik TE voorzichtig
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Whatsapp Support
... Meer weergeven
21-11-2021
11:06
Heb ik hoor 🙂, had het er moeten bijzetten. Foutmelding op android. Op ipad gaat app wel verder maar geeft geen keuzes bij de leeftijd dus daar deze ook vast. Opnieuw installeren geen effect
... Meer weergeven
20-11-2021
19:54
Dag iedereen,
Ik heb Safespot geïnstalleerd op mijn smartphone en alles werkt naar behoren, ik kan de Guard app koppelen aan alle andere toestellen, toestellen in zones indelen enz... Maar in de Safespot app kan ik geen gezinsleden toevoegen. Er verschijnt elke keer "oeps, er ging iets mis". En laat dat nu één van de hoofdredenen zijn om Safespot te installeren zodat ik de toestellen van mijn kinderen een beetje kan beheren.
Weet iemand de oplossing voor dit probleem?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
Safespot (Guard)
01-11-2021
18:04
1
@Stevenfoets Je kan hiervoor best contact opnemen met de klantendienst van Telenet. Op het nummer 015/66 66 66 of via sociale media Netweters zijn enkel gebruikers en dus ook klanten van telenet.
... Meer weergeven
17-10-2021
16:05
Ik heb een telenet email in Spark staan en heb het bij mijn schoonvader ook klaargekregen na lang proberen. Ik wou kijken hoe de instellingen staan, maar blijkbaar is dat niet mogelijk na het manueel toevoegen van een e-mail adres in Spark. Jammer, had graag geholpen maar het is dus wel effectief mogelijk
... Meer weergeven
09-10-2021
10:33
1
Als je in webmail naar instellingen gaat, en dan handtekeningen. Staat die tekst daar dan? Zo ja, verwijderen en onmiddelijk wachtwoord veranderen.
... Meer weergeven
31-07-2021
18:39
Je bent toch zeker dat je de Telenet TV app gebruikt en niet Yelo want na de wisseling naar TV box werkt Yelo niet meer!
... Meer weergeven
07-07-2021
21:51
2
Hier legt Telenet dit verstaanbaar uit https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-ipv6-en-wanneer-kan-ik-het-gebruiken/
... Meer weergeven
15-06-2021
21:58
Op elke internet live stream zit een zekere vertraging t.o.v live TV, eender welke app je gebruikt.
Ik had hetzelfde probleem in het begin van het Pro-League seizoen toen Telenet nog geen deal had met Eleven. Toen kort een abo op live stream van Eleven genomen. Ik kreeg al meldingen van de app van mijn favoriete ploeg dat de goal was gevallen terwijl ze in de stream nog niet eens in de buurt van de goal zaten 😀
... Meer weergeven
13-06-2021
22:36
Ik gebruik plex op mijn Synology en had dezelfde bufferproblemen met de plex app op een xbox one. Sinds ik naar een chromecast stream heb ik geen enkel bufferprobleem meer gehad. Niet elke plex app lijkt mij even goed ge-optimaliseerd
... Meer weergeven
26-04-2021
19:40
1
@patrick37 Niet gedacht dat dat mogelijk was, weer wat bijgeleerd. 👍
... Meer weergeven
10-04-2020
18:27
2
Waarschijnlijk staan de APN instellingen niet ingevuld.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/algemene-instellingen-telenet-mobile/
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 09-10-2021 10:33 | |
1 | 01-11-2021 18:04 | |
2 | 04-10-2021 20:49 | |
2 | 07-07-2021 21:51 | |
1 | 26-04-2021 19:40 | |
2 | 10-04-2020 18:27 | |
1 | 06-06-2019 19:49 | |
1 | 08-05-2019 21:25 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1872 | 01-11-2021 18:04 | |
5678 | 04-10-2021 20:49 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig