24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
Besten,
Sinds deze nacht kan ik vanuit Herk-de-Stad andere locaties van Telenet niet meer bereiken.
Dit heb ik getest vanop 3 plaatsen in HdS (2 bij mij en 1 bij een klant).
Dit probleem is met vast ip.
Helaas kan je dan niemand bereiken bij Telenet want dat is pas vanaf 8u00.
De problemen hierdoor:
- nachtelijke backups zijn niet volledig gelukt
- 1 klant is nu niet meer bereikbaar voor remote werken en 3 winkels kunnen nu niet verbinden
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je inmiddels kunnen bellen met de klantendienst ?
Je kan ook eens via de Telenet app kijken of er werken zijn of een algemene storing. Dat is tegenwoordig opvraagbaar in de Telenet app. Misschien een tip voor als er nog zoiets voorvalt.
Hoi,
Als ik A-desk installeer en mijn BTW nummer ingeef, dan zegt die dat ik geen klant ben.
Thans krijg ik elke maand op dat btw-nummer een factuur van 350 euro.
Bij de registratie zal iets niet correct lopen voor de A-desk. Bel anders eens de 0800 68 000 en vraag het daar eens na. Normaal gezien is de A-desk downloaden , registreren en je bent vertrokken maar vermoedelijk loopt er met je BTW nummer of iets verkeerd dat die niet herkent wordt.
@rniesen Ik heb hetzelfde probleem. Mijn btw nummer is niet gekend als ik de registratie doe. Ik denk dat de database niet juist is 😉 want ik ben al jaren klant.
Ze hebben het advies gegeven bij de helpdesk om gewoon de site te gebruiken en in te loggen met mijn Telenet gegevens. Dus met andere woorden de A-desk app werkt niet.
Telenet,
Na 36 uur geen enkel teken van leven door Telenet en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Wanneer denken jullie de moeite te doen om dit op te lossen en pro actief regelmatig te communiceren.
Het grappige ervan was gisteren ochtend al er van af.
Voor mijn kant zijn de honderden euro's schade reeds binnen, voor mijn klant met i HQ in Herk-de-Stad en 3 satteliet-kantoren zitten 10 medewerkers vast.
In tegenstelling tot wat er reeds gebeurde. Dit is een serieus probleem.
Ik begrijp u zeer goed, maar hier op Netweters kunnen wij op dit vlak weinig voor u betekenen. Wij zijn allemaal ook gewone klanten, dit is een forum voor en door klanten.
De weinige Telenet medewerkers die je hier tegenkomt hebben als taak het forum in goede banen te leiden, niet meer en niet minder. Zij zijn dus geenszins helpdesk medewerkers of een verlengstuk van de klantendienst.
Wanneer je bij de klantendienst geen (goed) gehoor krijgt kan je u steeds tot de ombudsdient telecommunicaties wenden.
StefaanH,
Ik weet niet wie u bent, maar dat u niet graag heeft zulke problemen hier zien te verschijn is duidelijk.
Ben jij in loondienst met Telenet?
Als Telenet niets doet en niet reageert, dan is het mijn recht om alle kanalen te gebruiken om het probleem aan te kaarten en mensen te zoeken die hetzelfde probleem hebben.
Alle mensen uit mijn regio die telewerken naar hun bedrijf buiten mijn regio via Telenet konden niet werken, ikzelf lag 3 dagen plat met nog 2 dagen ploeteren om alles te repareren (backups) en een klant moest 3 filialen sluiten.
We zijn nu meer dan een week verder en de belofte om gebeld te worden, werd niet uitgevoerd.
Ondertussen weet ik dat het van geen probleem een gigantisch probleem was.
Telenet heeft 7 september meerdere nodes proberen uit te graden van 10Gbps naar 100Gbps. Door ao mijn klacht werd rond 10 september deze nodes terug van 100Gbps naar 10Gps gedowngrade.
Telenet wilt niet communiceren waarschijnlijk voor schrik dat er dan nog meer claims gaan volgen.
Ongetwijfeld wordt vervolgd, en ja, ook op dit kanaal, totdat Telenet iets van zich laat horen en nu niet meer van iemand met een lage pay grade.
Er is hier geen medewerker online of iemand van de klantendienst die hier reageert. Wat @StefaanH bedoeld is dat je hier wel je verhaal , je klacht , je probleem en alles kan neerzetten maar je gaat van Telenet zelf geen reactie krijgen. Als je specifiek van telenet zelf een reactie wil zul je contact moeten zoeken via de klantendienst. @StefaanH is ook zeker niet in loondienst en dat is geen enkel persoon die hier reageert. Dus je kan en mag zeker elk kanaal gebruiken om je probleem voor te leggen dat zegt ook niemand dat je dat niet mag doen. De Netweters is er ook voor om je probleem voor te leggen maar jammer genoeg kunnen wij niet overal een oplossing op geven aangezien de Netweters geen klantendienst is.
Dankuwel om dit te verduidelijken en in het juiste kader te plaatsen. Ik ging het zelf wel gedaan hebben maar zoals gewoonlijk was je weer sneller dan ik 😁