nick76
Professional Weetjesweter
nick76
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-03-2025
14:24
|
Lid sinds: 09-09-2019
Datum laatste bezoek: 06-03-2025 14:24
Ranking
Professional Weetjesweter
24-02-2025
13:36
Is het deze promo die je aangevraagd hebt? Telenet promotie: Ontvang een Galaxy Watch7 LTE bij aankoop van een Galaxy S25 Series Normaal zou de aanrekening op de toestelkorting pagina voldoende moeten zijn. Anders neem je best contact op met de klantendienst
... Meer weergeven
24-02-2025
12:03
1
Opgelost... Na veel mailen en bellen hebben Telenet en PostNL geconcludeerd dat het toestel verdwenen is en een nieuwe geleverd. Dus eind goed, al goed... Nu wel problemen met registratie van de promo bij Samsung... Daar nu verder proberen...
... Meer weergeven
30-11-2022
22:56
@BlindBob Lees eens wat hier staat.
... Meer weergeven
29-04-2021
15:28
3
Er waren deze ochtend inderdaad issues met bellen en de toegang tot bepaalde apps. Deze werden opgelost door onze collega's.
Gr,
... Meer weergeven
28-04-2021
17:47
@Suzy , okay, bedankt voor de verduidelijking. Mijn inwonende ma zal tevreden zijn dat ze naar alle VTM’s kan blijven kijken 💪🏽😃😃
... Meer weergeven
10-01-2021
11:21
1
@nick76 Dat is 100% normaal en zelfs verplicht. Op de 5 GHz band zijn bevoorrechte gebruikers actief zoals bijvoorbeeld weerstations. Zodra die beginnen te zenden, mag die bepaalde frequentie niet langer gebruikt worden. Je AP zal dan naar een andere frequentie gaan.
... Meer weergeven
24-11-2020
12:55
@BartV2 schreef: Ik vrees dan dat ik de deurwaarder aan de deur za krijgen 🤪 Iets voor de telecomombudsdienst? 🤔 Zo bang moet je van die mannen niet zijn,je hebt bewijzen in handen. of http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
... Meer weergeven
09-11-2020
22:52
@nick76 oke dat is goed nieuws dat je zelf de oplossing hebt gevonden. Nooit wat van gemerkt aangezien ik ook een Ipad gebruik. En bij mij staat ook alles geactiveerd en heb het nooit ondervonden. Maar het belangrijkste is je probleem is opgelost.
... Meer weergeven
20-04-2020
17:38
beste, Ik zit met identieke problemen als de openingspost. zwart scherm, sneeuw, vertraging, uitval. Ook philips met JBL en nieuwe tv box. Ik heb als volgt gedaan: tv box op HDMI en soundbar op HDMI arc, correct? Telenet kan mij niet helpen maar na 5 keer bellen zei men om de soundbar te koppelen aan de tv box via optische kabel. Ik zou echter liever gebruik maken van de kwaliteitsvollere HDMI ARC verbinding. Is er al een oplossing gevonden?
... Meer weergeven
30-11-2019
21:20
TV heeft inderdaad alle mogelijkheden, maar probeer dat maar eens uit te leggen aan de 'familie' Nu is/was het gemakkelijk omdat alles met de telenet afstandsbediening is en de kinderen zijn al serieus gewend aan het raken aan de spraakbediening... Nu, het basisprobleem blijft dat de TV Box de verkeerde resoluties uitstuurt, zelfs als je een instelling forceert... De Box kan de HDMI settings uit de TV lezen via een EDID (een soort geheugen in de TV) waarvoor de TV zelfs niet aan dient te staan (EDID krijgt 5V voeding van de box doorheen de HDMI kabel), dus er loopt daar gewoon iets mis aan TV Box kant...
... Meer weergeven
25-11-2019
10:57
Als je eerst op de start/stop-toets van de tv-box duwt gaat de tv-box én de tv in standby (rood lichtje op de tv blijft branden). Vervolgens moet je dan op de tv de start/stop-toets indrukken om deze uit te zetten. Als je nu de tv en de tv-box opnieuw inschakelt is er geen automatische omschakeling naar de HDMI. Dan moet via de onderste toets rechts (rechthoek met pijl) van de tv-box de HDMI geactiveerd worden. Bij mij lukt het dus enkel als je de TV eerst in- en uitschakelt via de tv-knop en dan pas de start/stop - toets van de tv-box gebruikt. Dat is eigenlijk een stap achteruit t.o.v. de digibox waar de volgorde van aan/uitzetten van de toestellen van geen belang was.
... Meer weergeven
09-11-2019
07:30
4
Nog even opvolgen... Ik ben ondertussen overgestapt op de Telenet TV Box en kan confirmeren dat je inderdaad je oude opnames nog kan bekijken op de Telenet Digicorder. Zelfs in de winkel waren ze niet op de hoogte en verrast dat het lukte... Dus nogmaals bedankt voor de correcte antwoorden! Nu nog zorgen dat ze ook bij de winkels en telefonisch dezelfde kennis krijgen. Nogmaals bedankt, Nick
... Meer weergeven
Berichten die nick76 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 | |||
5 |
door
Ex-Netweter
| ||
1 | |||
2 |
door
nick76
|
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 24-02-2025 12:03 | |
2 | 29-11-2022 20:24 | |
2 | 27-04-2021 18:06 | |
1 | 13-12-2019 20:12 | |
2 | 09-11-2020 22:47 | |
4 | 17-12-2019 15:37 | |
1 | 13-11-2019 20:35 | |
4 | 09-11-2019 07:30 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
205 | 24-02-2025 12:03 | |
4055 | 09-11-2020 22:47 | |
7589 | 17-12-2019 15:37 |