Voordeke
Freshman Meerweter
Voordeke
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
08-01-2025
16:42
|
Lid sinds: 28-10-2019
Datum laatste bezoek: 08-01-2025 16:42
Ranking
Freshman Meerweter
08-01-2025
14:25
Als je "Familie" 's avonds opneemt, worden ook deze van de middag (oude afleveringen) opgenomen. Resetten tvbox biedt geen soelaas. Inhoud gewijzigd door WG94 (Krak) | Reden: Bericht afgesplitst van Opgelost: Familie - VTM - Maandag 6/01 - De Netweters
... Meer weergeven
21-10-2024
15:43
1
Bedankt Heb dit gedaan en probleem is opgelost. je kan ook Telenet bellen, die kunnen er uitzonderlijk voor zorgen dat jouw GSM tijdelijk geforceerd wordt op 2.4 GHz (dit heet het "IoT onboarding" process), en is een instelling van Plume die de Helpdesk voor jouw kan activeren.
... Meer weergeven
01-10-2024
20:23
Van Telenet krijg ik vandaag volgend antwoord. Dat TN de optie 2de lijn niet kan elimineren vind ik raar. " Goeiemiddag, Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad i.v.m. uw vaste lijn. Mensen die u opbellen, horen geen bezettoon maar een kiestoon als uw lijn bezet is. Dit komt omdat in uw abonnement de optie voor 2de oproep zit en daardoor horen mensen inderdaad geen bezettoon maar gewoon de kiestoon. Het is niet mogelijk om deze optie weg te doen helaas.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
kiestoon
09-09-2024
18:02
NIEUWE MODEM GEINSTALLEERD F@ST3896LG-TN , volgend probleem: Ik heb de HomeWizard P1 dongle in mijn digitale elektriciteitsmeter ingeplugd (controle injectie zonnepanelen) Nooit problemen gehad met de verbinding naar de modem. Met de nieuwe modem is de verbinding P1 meter met mijn netwerk verbroken en krijg ik een "time out" als ik opnieuw probeer te verbinden. Wat kan de oorzaak zijn?
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: NIEUWE MODEM GEINSTALLEERD F@ST3896LG-TN -
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
2.4 GHz
-
5 GHz
-
instellingen
-
modem
-
WiFi-kanalen
08-01-2023
15:08
Teruggebeld met TN. Niemand weet van een oplossing. Ze hebben voorgesteld een nieuwe tv-box én afstandsbediening te halen. Heb dit gedaan en alle problemen zijn opgelost. Dus het moet aan de toestellen gelegen hebben.
... Meer weergeven
02-12-2022
16:53
Nog iets vergeten: TV-box resetten helpt ook niet!
... Meer weergeven
02-12-2022
16:48
Heb hetzelfde probleem. Mijn TV is een Philips Oled tv. Wat kan nog: Aan en Uit werkt nog Volume TV regelen niet meer. 1) Via instellingen - Beeld en geluid- automatische koppeling opnieuw uitgevoerd: (is hetzelfde als TV-toets + toets 0 ingedrukt houden) - Tv wordt onmiddellijk gevonden - Dan komt op het scherm : druk op OK en dan moet je het geluidsicoontje zien: dat lukt - Druk opnieuw op OK en nu moet je het geluidsdempingicoontje zien: dat lukt, maar om opnieuw geluid te hebben heb je de afstandsbediening van je tv nodig. - Druk opnieuw op Ok en nu moet je TV-info zien: dat lukt niet 2) Manuele koppeling geprobeerd: idem Naar TN gebeld, zij kennen het probleem en zijn er mee bezig. Maar dat is nu al enkele weken zo!
... Meer weergeven
18-05-2021
08:48
Je hebt het probleem technisch perfect omschreven, nu nog een antwoord van TN of anderen. Bedankt.
... Meer weergeven
17-05-2021
12:11
Proximus-nummers komen nu binnen in hun internationale vorm: 0032_zone_nummer. Hierdoor moeten deze nummers, als ze als voorkeurnummers in je telefoon zitten, opnieuw geprogrammeerd worden als je naast dit internationale nummer ook de naam van de beller wil behouden. Voorbeeld om het duidelijk te maken: Jan Bel, Proximus-klant, heeft het nr 050/00.00.00 (fictief nummer). Als hij mij opbelt kreeg ik in het telefoondisplay zijn naam en zijn telefoonnr. Thans krijg ik enkel zijn telefoonnr in de internationale vorm zonder naam. Dus moet ik zijn nummer herprogrammeren in het telefoongeheugen met zijn naam en nummer 0032 50 00 00 00. Telefoonnummers van Telenetklanten blijven in hun Belgische vorm in het display verschijnen inclusief hun naam. Hoe komt dat?
... Meer weergeven
- Tags:
- nummerherkenning
Labels:
- Labels:
-
Proximus
03-05-2021
20:46
App geeft op mijn smartphone Samsung A5 2016 (Android 7.00) sedert enkele dagen volgende foutmelding: "Safespot Guard stopt steeds" Herinstallatie van de app geeft geen resultaat. Na enkele contactnames met TN hebben zijn een case aangemaakt. Vandaag antwoord gekregen. Safesport Guard zou nu enkel nog werken vanaf Android 8.00. Zou dat de reden kunnen zijn of klopt dit niet? Android 8.00 is pas mogelijk vanaf de A5 2017. Naar het schijnt is TN bezig Safespot volledig aan het herwerken.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Safespot (Guard)
23-04-2021
19:50
Zal dat eens uittesten!
... Meer weergeven
16-04-2021
00:07
Bedankt voor je antwoord. Ik krijg inderdaad de keuzemogelijk "serie opnemen", maar er wordt maar één aflevering opgenomen.
... Meer weergeven
16-04-2021
00:05
2
Bedankt, dat is de oplossing! ik heb inderdaad een TV-box en daarenboven nog een Plasma-TV die ook gevoelig is aan inbranden.
... Meer weergeven
15-04-2021
21:14
Bedankt voor je antwoord. Aangezien die pop-up onmiddellijk verdwijnt bij de normale play-snelheid, zal het lager positioneren bij versnelde weergave wellicht niemand storen.
... Meer weergeven
15-04-2021
21:08
Ronde van Turkije, Ronde van Baskenland, Ronde van Valencia staan wel duidelijk in het programmaschema.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 21-10-2024 15:43 | |
2 | 16-04-2021 00:05 | |
1 | 16-11-2020 18:38 | |
2 | 09-10-2020 10:43 | |
1 | 22-09-2020 21:30 | |
1 | 27-08-2020 09:01 | |
2 | 24-08-2020 09:30 | |
2 | 24-08-2020 09:29 | |
1 | 24-07-2020 15:05 | |
1 | 23-07-2020 21:58 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2544 | 09-10-2020 10:43 | |
3209 | 24-07-2020 15:05 | |
5146 | 23-07-2020 21:58 | |
5191 | 20-07-2020 11:40 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig