PMJVD
Experienced Weetjesweter
PMJVD
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-08-2023
09:45
|
Lid sinds: 11-11-2020
Datum laatste bezoek: 30-08-2023 09:45
Ranking
Experienced Weetjesweter
04-08-2023
07:24
2
Sinds vorige week woensdag heb ik niet meer moeten herinloggen So far so good
... Meer weergeven
25-07-2023
16:32
Ik geef het op. Ik moet elke woensdag opnieuw inloggen met gebruikersnaam en paswoord en heb dit reeds laten weten aan de Technische dienst. Het kan toch niet anders dan dat men bij Telenet exact weet waarom dit elke woensdag is. Ik voel me serieus in de steek gelaten door Telenet - waar ik al bijna 20j klant ben - want er volgt geen enkel antwoord. Het is net alsof Telenet dit niet wil oplossen. Ik ben momenteel app TV aan het testen via TV Vlaanderen. Via de app van Netflix moet ik bovendien nooit opnieuw inloggen. Ik zou dus niet weten waarom ik nog zoveel geld zou betalen voor een service die nergens op lijkt. Dit moest er even uit.
... Meer weergeven
26-06-2023
10:55
1
Wat @Popol zegt overkomt mij ogenschijnlijk ook. Zowat om de week moet ik herinloggen (gebruikersnaam en paswoord) zonder te kunnen zeggen dat het exact op het uur is. Is dat dan bvb na een reset (of cleanup ? ..) die de backoffice van Telenet op een bepaalde dag doet? Mogelijk doet dit een belletje rinkelen bij de onderzoekers. Ik heb zaterdag opnieuw moeten inloggen na een vakantie van 10 dagen. Zal zien wanneer ik opnieuw moet inloggen.
... Meer weergeven
31-05-2023
18:10
Hey Suzy, bedankt om dit verder op te volgen. Ik had afgelopen weekend reeds een bericht gestuurd naar @Moderator , mogelijk is dat niet doorgekomen. Heb het zonet nogmaals gestuurd. Er is een kleine verbetering merkbaar. Ik blijf nu telkens meerdere dagen ingelogd, maar mijn gebruikersnaam en paswoord dien toch nog om de 5 á 7 dagen opnieuw in te geven. grtks Patrick
... Meer weergeven
07-05-2023
12:17
Bedankt voor je antwoord. Wat ik niet snap is waarom de login data van VRT Max, vtm go etc.. dan wel bewaard worden als de app er niet voor gedesigned is. Daarnaast wordt de Netflix login van het gezin van oa mijn dochter wel bewaard, hoewel die app er dus niet zou toe in staat zijn! Er is een oorzaak waarom bij de ene TV Box wel en bij de andere niet login gegevens worden bewaard. Daar moet naar gezocht worden. Niet? Ik moet elke keer ofwel lid worden ofwel inloggen, anderen niet. Graag zag ik daar de uitleg over.
... Meer weergeven
05-05-2023
09:05
Hier nog steeds opnieuw inloggen, mocht Telenet dit onderzoek stopzetten dan hoor ik het graag. We hebben uiteraard ook de apps op onze smart TV die we kunnen gebruiken. Het wordt tijd dat Telenet stopt met de oorzaak van dit probleem af te schuiven op Netflix. Zoek echt naar een oplossing, ook in NL is er dit probleem met dezelfde TV box. Weg ermee en ander en beter. Tegelijk zou Telenet de huidige TV box beter correct in de markt zetten. Je kan er niet al je streamingdiensten op één plaats hebben en gemakkelijk bereiken. Meer zelfs, honderdduizenden Belgen hebben ook Eleven en die app weigert Telenet zelfs op zijn TV box. Dan heb ik het nog niet over andere apps. Een beetje meer bescheidenheid zou Telenet dan ook enorm sieren.
... Meer weergeven
29-04-2023
09:36
Zit momenteel in het zonnige zuiden. Ik kan vrijdag checken. Is dat nog op tijd?
... Meer weergeven
17-04-2023
10:11
Het klopt wat je zegt, maar het stuit tegen de borst dat Telenet in zijn antwoorden geen oplossing zoekt (zocht?) maar verwijst naar het falen van Netflix. Wij gebruiken trouwens al jaren de Netflix app die op onze smart TV staat. Het was ook Telenet zelf die ons vorig jaar aangaf om om via de app op hun TV box Netflix te kijken. Ook vandaag doen ze dat nog gezien hun commercials over de werking van streaming via hun TV box.
... Meer weergeven
16-04-2023
11:14
1
Dag Suzy, ik deed navraag in mijn vrienden, familiekring. Zowat 50 a 60% heeft hetzelfde issue. Dit is volgens mij een veel ruimer probleem dan 'enkele gebruikers'. grtks P
... Meer weergeven
06-04-2023
07:37
Dag Suzy, het probleem blijft. Na een week al twee keer opnieuw moeten inloggen. ik ga naar Netflix via Apps, niet via kanaal 600.
... Meer weergeven
31-03-2023
08:52
1
Ik zal vandaag Netflix terug via de Telenet TV Box gebruiken en over enkele dagen met feedback terugkomen
... Meer weergeven
25-02-2023
09:00
Terug naar af. De 600 tip doet het niet bij mij. Ter info, in Nederland is er een identiek probleem met dezelfde TV box.
... Meer weergeven
23-02-2023
08:40
Wij hebben nu al maanden exact datzelfde probleem, waardoor we via de TV app naar Netflix kijken en dat zonder problemen. Ik heb nu de tip van kanaal 600 ter harte genomen en daar nu net ingelogd, ik zal zien wat dat geeft. Wij hebben stabiele WiFi. Het ergste vind ik dat Telenet dit niet ernstig neemt en je antwoorden krijgt dat ze dit nog nooit gehoord hebben. In mijn omgeving heeft zowat iedereen datzelfde probleem.
... Meer weergeven
13-01-2023
11:45
Ik heb net hetzelfde probleem. Om de dag, om de week, om de paar uur. Irritant en een mediabedrijf onwaardig. Het rare is dat we onlangs een vakantiewoning huurden waar we via de TV box konden inloggen in Netflix. Geen enkele keer hebben we terug moeten inloggen. Het enige verschil is dat wij thuis een moderne TV inclusief apps hebben en dat er in die vakantiewoning een "oudere" TV zonder apps was aangesloten. Thuis hebben we alle apps uitgelogd, doch helpt niet. Dit is een echt irritant probleem aan het worden.
... Meer weergeven
11-11-2020
13:44
3
Ik heb zonet gebeld met de helpdesk inzake de 'mijn telenet website'. Alle toestellen opnieuw uit en aan gezet en mijn Triiing is terug zichtbaar op Mijn Telenet. Nog een beetje onleesbaar maar doenbaar. De ontkoppelingen zijn gebeurd. Ondertussen zijn onze triiing apps terug aan het werk. Bedankt hier allemaal voor de hulp
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 04-08-2023 07:24 | |
1 | 26-06-2023 10:55 | |
1 | 16-04-2023 11:14 | |
1 | 31-03-2023 08:52 | |
3 | 11-11-2020 13:44 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig