24752
netweters
|
152356
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik heb sinds een maand de nieuwe TV Box, heel tevreden over, ook over de ingebouwde Netflix app die het gebruik ervan veel aangenamer maakt.
MAAR de Netflix app logt willekeurig uit. Heel regelmatig dien ik mijn login gegevens opnieuw in te geven. Een pain in the ass via het onscreen toetsenbord en een moeilijk te kraken wachtwoord.
Dit probleem had ik nooit via mijn smartphone/Chromecast combo.
Mijn collega heeft nog maar een week de TV Box en heeft al hetzelfde probleem ervaren.
Is Telenet op de hoogte van deze issue en word daar iets aan gedaan?
Zelfde probleem hier ; deze update ontving ik op 9 dec 2022 ;
U had een vraag ivm uw wachtwoord/login dat niet werd onthouden.
Bij nazicht van uw dossier zie ik dat uw dossier nog in behandeling is bij een achterliggende dienst.
Ik heb hierover nog een update gevraagd, echter is er momenteel nog geen oplossing.
Ik volg uw dossier op tot er een duidelijk antwoord is.
Alvast bedankt voor uw geduld in dit dossier.
Ik kan alleen maar aanraden om je Telenet TV-box met coaxkabel én met netwerkkabel aan te sluiten en daarvoor geen Wifi te gebruiken.
Ook regelmatig dat ik het Netflix wachtwoord terug moet ingeven zeer vervelend.
Zit op Coax en netwerkkabel
Zelfde verhaal hier. Van zodra ik de nieuwe TV-box had geinstalleerd, werd er telkens Account en WW gevraagd bij het openen vd Netlfix App. Soms kan ik 3 dagen kijken zonder iets te moeten ingeven en dan plots moet ik opnieuw aanmelden. Het gebeurd onregelmatig.
Box is aangesloten met Netwerkkabel.
Ik moet elke dag opnieuw terug inloggen op de Netflix app op de Tv-box. Ik heb 2 tv-boxen en bij beide is er dit probleem. Op andere toestellen (iPhone, App op smart tv, iPad,...) is dit niet het geval. Teruggezet naar fabriekinstellingen, alles correct aangevinkt om gegevens te onthouden, op alle devices is uitgelogd om met een schone lei te starten, Tv-box is enkele minuten zonder stroom gezet,... Alle middeltjes tot nu toe zonder succes. Het probleem blijft.
Ligt inderdaad aan telenet want als je rechtsreeks netflix kijkt via de televisie heb je dit probleem niet...
Ondertussen is de helpdesk al 3 weken bezig dit te onderzoeken, via facebook dan hebben ze het probleem doorgegeven aan de collega's...
Nadien niets meer mogen vernemen.
Hetzelfde probleem. Bij kiezen van Netflix via TV-box app, telkens login gegevens invoeren.
Althans tot nu... probleem opgelost door eerst via zender 600 van de TV-box in te loggen op Netflix.
Blijkbaar heeft de Tv-box hierbij, in mijn geval toch, mijn Netlflix gegevens correct geregistreerd want ik hoef nu niet meer in te loggen, ook niet via de app.
Wij hebben nu al maanden exact datzelfde probleem, waardoor we via de TV app naar Netflix kijken en dat zonder problemen.
Ik heb nu de tip van kanaal 600 ter harte genomen en daar nu net ingelogd, ik zal zien wat dat geeft.
Wij hebben stabiele WiFi.
Het ergste vind ik dat Telenet dit niet ernstig neemt en je antwoorden krijgt dat ze dit nog nooit gehoord hebben. In mijn omgeving heeft zowat iedereen datzelfde probleem.
Bedankt voor de 600 tip ik zal het dit weekend uitproberen.
Wel schandalig van Telenet ik zit hier al maanden naar de support te appen.
Terug naar af. De 600 tip doet het niet bij mij.
Ter info, in Nederland is er een identiek probleem met dezelfde TV box.
600 werkt hier ook niet
Hallo,
Sinds wij onze nieuwe TV-box gekregen hebben, moeten wij steeds opnieuw inloggen bij Netflix.
Ik kan ondertussen dat emailadres en wachtwoord blindelings typen met onze afstandsbediening..
Is er iets wat we daar aan kunnen doen? Of moeten we wachten op een update?
groeten,
Massimo
PS: je kan geen newlines typen in Firefox 😕
Wat je kan doen:
Maar voor de rest denk ik ook dat Telenet dit probleem alleen fundamenteel kan oplossen met een update van de TV-box.
Wachten op die update lost je probleem natuurlijk niet op, dus kan je best momenteel overschakelen op andere apparatuur om het probleem zo op te lossen.
@Scurvyharbor ik gebruik zelf ook Netflix via mijn TV-box en moet me hier (gelukkig) nooit opnieuw op aanmelden. Kan me voorstellen dat dit vervelend is.
Het is voor ons belangrijk om weten of anderen hier ook hinder van ondervinden.
Zo ja? Laat het dan zeker even weten in deze thread! Want met (op dit moment) 1 voorbeeld gaan we helaas niet veel tractie krijgen als we dit doorgeven.
@Scurvyharbor schreef:
...
PS: je kan geen newlines typen in Firefox 😕
@Scurvyharbor dus je gebruikt Firefox als browser en je merkt iets op dat niet lukt op onze community? Als je het even wat meer in detail kan omschrijven of een screenshot kan toevoegen, mag dat altijd. Dan kijken we het na.