24748
netweters
|
152268
antwoorden
|
20687
vragen
|
Ik heb sinds een maand de nieuwe TV Box, heel tevreden over, ook over de ingebouwde Netflix app die het gebruik ervan veel aangenamer maakt.
MAAR de Netflix app logt willekeurig uit. Heel regelmatig dien ik mijn login gegevens opnieuw in te geven. Een pain in the ass via het onscreen toetsenbord en een moeilijk te kraken wachtwoord.
Dit probleem had ik nooit via mijn smartphone/Chromecast combo.
Mijn collega heeft nog maar een week de TV Box en heeft al hetzelfde probleem ervaren.
Is Telenet op de hoogte van deze issue en word daar iets aan gedaan?
@PMJVD Koop u nen apple tv, schuif je tvbox aan de kant en gebruik de originele apps en voor tv kijken de telenet tv app en uw problemen zullen allemaal opgelost zijn.
Ik moet vandaag ook opnieuw inloggen …
dit kan een nieuw element zijn ; elke WOENSDAG reset ????
Afgelopen maandag is er een update live gekomen. Sindsdien kan het zijn dat je mogelijks nog 1x moest inloggen, maar erna zou je login dus onthouden moeten worden. Kunnen jullie ons laten weten hoe jullie dit ervaren nu (sinds maandag)?
Sinds vorige week woensdag heb ik niet meer moeten herinloggen
So far so good
dinsdag op nieuw moeten inloggen voor de rest van deze week ok. hopelijk blijf het zo.
Same here … most recent login 26 Jul … sindsdien alle dagen getest/gebruikt zonder opnieuw te moeten inloggen … fingers crossed 🤞🏻
Niet meer moeten inloggen sinds 26 Jul … alle dagen getest … 🤞🏻
Bij mij lijkt het ook opgelost al een aantal keren niet meer moeten inloggen
Hier ook nu al 3 dagen kunnen kijken, zonder opnieuw te moeten inloggen, eindelijk. Ikke blij 😊.
🤞🤞 dat het zo blijft.