24751
netweters
|
152347
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb sinds een maand de nieuwe TV Box, heel tevreden over, ook over de ingebouwde Netflix app die het gebruik ervan veel aangenamer maakt.
MAAR de Netflix app logt willekeurig uit. Heel regelmatig dien ik mijn login gegevens opnieuw in te geven. Een pain in the ass via het onscreen toetsenbord en een moeilijk te kraken wachtwoord.
Dit probleem had ik nooit via mijn smartphone/Chromecast combo.
Mijn collega heeft nog maar een week de TV Box en heeft al hetzelfde probleem ervaren.
Is Telenet op de hoogte van deze issue en word daar iets aan gedaan?
Ik heb het ook regelmatig voor. Zonet 14/6 om 21.30 bijv. Waar kunnen we data naar toe sturen om onderzoek te bevorderen? @Moderator
24u test : succes ... moest niet opnieuw aanmelden.
Ik blijf dit verder opvolgen ...
48u test : succes
72u test : succes
... ik moet niet meer elke keer opnieuw aanmelden, maar ik blijf dit opvolgen en zal me hier weer melden indien het probleem zich alsnog zou voordoen.
Gisterenavond rond 17 u ingelogd. Na 2 keer waren de inloggegevens weer weg... Dus bij mij althans NIET opgelost.
Bedankt allemaal voor de voorbeelden en antwoorden. Onze collega's gaan het verder onderzoeken. We hopen dat het snel in orde geraakt.
Voor degene waarbij het terug in orde is, laat het gerust weten als je het toch terug zou opmerken.
7d test : FAILED again 😞
Laatste login 18/6 (toen nog zonder login) - vandaag, na exact 7 dagen moet ik weer inloggen 😕
bummer
Wat @Popol zegt overkomt mij ogenschijnlijk ook.
Zowat om de week moet ik herinloggen (gebruikersnaam en paswoord) zonder te kunnen zeggen dat het exact op het uur is.
Is dat dan bvb na een reset (of cleanup ? ..) die de backoffice van Telenet op een bepaalde dag doet?
Mogelijk doet dit een belletje rinkelen bij de onderzoekers.
Ik heb zaterdag opnieuw moeten inloggen na een vakantie van 10 dagen. Zal zien wanneer ik opnieuw moet inloggen.
FAILED ... na 4 dagen moet ik al terug inloggen.
bummer.
na 2 maand zonder probleem heb ik netflix op nieuw moeten inloggen op mijn TV BOX
Ik heb ook nog steeds het zelfde probleem. Als je me laat weten wat je nodig hebt wil ik ook wel eens wat logs maken…
probleem is nog steeds niet opgelost ik heb op 24 /07/ opnieuw moeten inloggen om NETFLIX te kunnen kijken
Ik geef het op.
Ik moet elke woensdag opnieuw inloggen met gebruikersnaam en paswoord en heb dit reeds laten weten aan de Technische dienst. Het kan toch niet anders dan dat men bij Telenet exact weet waarom dit elke woensdag is.
Ik voel me serieus in de steek gelaten door Telenet - waar ik al bijna 20j klant ben - want er volgt geen enkel antwoord. Het is net alsof Telenet dit niet wil oplossen.
Ik ben momenteel app TV aan het testen via TV Vlaanderen. Via de app van Netflix moet ik bovendien nooit opnieuw inloggen. Ik zou dus niet weten waarom ik nog zoveel geld zou betalen voor een service die nergens op lijkt.
Dit moest er even uit.