promakske
Experienced Weetjesweter
promakske
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
11-12-2023
13:25
|
Lid sinds: 16-07-2021
Datum laatste bezoek: 11-12-2023 13:25
Ranking
Experienced Weetjesweter
11-12-2023
13:24
Tof dat je dit gevonden hebt! We wachten dan maar af Bedankt hoor .
... Meer weergeven
09-12-2023
11:19
Ja, vreemd hé, Ik heb er ook geen verklaring voor, nog een oplossing. Misschien kun je het ook eens melden bij de lotto, om te zien wat ze antwoorden !? Mvg Promakske.
... Meer weergeven
19-11-2023
14:29
Beste, In de bronversie is aangegeven dat de mails van NL inderdaad van NL komen denk ik. Naargelang het type bericht, bevestiging ingediende bulletins, de resultaten, de eventuele winst, spelers info,... een andere "Nationale Loterij" <play@services.nationale-loterij.be Received: from <results@.service.nationale-loterij.be enz.... Maar goed, het was er mij enkel om te doen of anderen dit misschien ook ondervonden, maar blijkbaar niemand die op het forum aanwezig is. Ik maak er niet zo'n probleem van, ben ondertussen de huidige manier van werken al gewend. Toch bedankt voor je reacties. Mvg Promakse
... Meer weergeven
18-11-2023
14:29
Beste , Dat is inderdaad een mogelijke oplossing bij dit soort problemen, dus dat deed ik ook al van in het begin toen de problemen begonnen; Dat is eigenlijk al iets dat ik doe op voorhand bij de belangrijke email adressen. Dit is ook zo een oplossing die de Telenet support altijd maar blijft herhalen telkens als ik over dit probleem bel of een mail stuur. Zulke manier van handelen geeft mij dan het idee dat ze daar niet de moeite voor doen om het uit te zoeken en telkens maar het zelfde gestandaardiseerde antwoord serveren ; Doe dit eens..., doe dat eens..., heb je dat al .... enz... Toch bedankt voor je reactie. Mvg Promakske
... Meer weergeven
18-11-2023
14:16
Bedankt alvast voor de reactie. Vooreerst wat ik wel denk is dat de NL al deze zaken in eigen beheer heeft ! Als je bekijkt hoe het daar aan toe gaat in zake veiligheid en nauwkeurigheid word er niets aan het toeval overgelaten. (zie tv programma daarover laatst uitgezonden op de VRT). Zij kunnen zich bij eventuele vergissingen geen miljoenen claims veroorloven. Daarenboven gaat het niet enkel om mijn mail maar om een algemeen probleem dat zich enkel voordoet bij Telenet adressen. Sinds zij mijn mail adres veranderden heb ik geen enkel probleem meer. Dat betekend toch wel iets. En ze kunnen het wel degelijk zien, toen ik hierover met hen een 1ste maal telefoneerde zijn ze mijn account gaan opzoeken en vóór ik hen het probleem had uitgelegd zeiden ze zelf , ja er is inderdaad een probleem met uw mail account, uw mails worden weerhouden. Ze zeiden dan dat het een gekend probleem is met de Telenet adressen en vroegen mij toen te veranderen van mail account. Dat doen ze zelf want je kan dat zo maar niet zelf aanpassen zonder dat de nodige ID controles worden gedaan. Ik denk ook niet dat het aan de NL is om de problemen van Telenet te gaan oplossen. Ik ben er ergens van overtuigd dat zij het nodige gedaan hebben om het probleem te lokaliseren. Maar als de betrokkene geen tijd of moeite hieraan wil of kan spenderen, ja dan houd het op. Zoals ik ook zei, het gaat natuurlijk "maar" over lotto resultaten. Niet van levensbelang en al hun email berichten komen netjes binnen op mijn Gmail. Mocht ik bij (zeer grote!) toeval eens het grote lot winnen, ja, dan word je telefonisch verwittigd ! dat is al geruststellend 😂 Mvg Promakske
... Meer weergeven
17-11-2023
15:57
Beste weters,
Sinds geruime tijd (jaar of 2) heb ik een probleem met de emails van de Nationale Loterij. Ze kwamen plotseling, van de ene op de andere dag, niet meer binnen op mijn Telenet mail account, en ook alleen maar deze mails. Ik denk zo van ongeveer rond de periode dat de problemen bij Telenet begonnen voelbaar te worden. Na alles gecheckt te hebben aan mijn kant nam ik contact op met de technische dienst van de Lotto, zij waren hiervan op de hoogte en vertelden mij dat er dit soort problemen waren met Telenet adressen. Lotto mails zouden blijkbaar ergens bij Telenet tegengehouden worden door de software die mail verkeer checkt, of zoiets, was nogal een ingewikkelde uitleg. Oplossing door hen voorgesteld : laat de lotto mails op een ander email adres binnenkomen. Dus dat deed ik en zij veranderden mijn Telenet mail adres naar mijn Gmail adres voor de correspondentie. Vanaf dan, geen problemen meer, alles komt netjes binnen op Gmail in de inbox. Nu liet ik deze mails van Gmail op een gegeven moment doorsturen naar mijn Telenet mail, maar nee hoor , sommige mails, want ze komen niet allemaal van het zelfde lotto adres, worden nu in de ongewenste reclame gesmeten. Tot vervelens toe ze op webmail aanmerken als "geen spam" helpt geen zier !. Ik nam al diverse malen contact hierover op met Telenet maar ze lossen het maar niet op !. Deze voormiddag nog via Telenet Whatsapp, maar die weten blijkbaar helemaal van niets ! ondanks mijn uitleg van het voorval en bijhorende schermafbeeldingen, blijven die maar de standaard "oplossingen??" doorgeven. Heb je alle instellingen goed nagekeken, heb je dit ,.... heb je dat..... terwijl ik hen al zei dat ik de ganse procedures van hun support al zeker 3 of 4 keer doorliep. Enfin, deze morgen kreeg ik dan als antwoord weer maar eens de link naar de support met de standaard zinnetjes. 😡. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat men bij Telenet dit niet kan verhelpen !??, het gaat ten slotte maar om 1 soort mails, dat moet toch makkelijk te verhelpen zijn lijkt mij !.
Is er hier iemand die met de lotto mails ook die problemen heeft ? en hiervoor al iets ondernomen heeft ? Ik weet het, het is "maar" de Lotto, maar stel je voor dat vandaag of morgen de bank emails of emails van je werk niet meer doorkomen ? wat dan!?
Alvast bedankt voor de aandacht.
Met vriendelijk groet,
Promakske
... Meer weergeven
Labels:
29-09-2023
14:34
Beste wmcs2001, Tja, bij mij is het nu wel in orde gekomen. Hoe? dat is een andere vraag, want dat weet ik niet precies. Op een gegeven moment had ik "weer" eens het probleem voorgelegd bij Telenet in Whatsapp om het nog een laatste keer te proberen. Na het hele "gesprek" werd mij verzekerd dat de, achterliggende diensten, zoals zij dat noemen, bezig waren met het probleem. Ik zij hen ook dat ik het nu wel beu was en nog een week zou wachten om te zien of het opgelost zou geraken. Indien niet zou ik de ganse handel opgezegd hebben. Na enkele dagen testte ik nogmaals en tot mijn grote verbazing was het probleem van inloggen plots opgelost !. Wat er gedaan is of aangepast is weet ik niet, het zal zeker niet zijn omdat ik van plan was alles op te zeggen, want daar liggen ze niet echt van wakker denk ik. (klanten genoeg). Dus tot hiertoe werkt dat, na zovele maanden, terug normaal. Ik weet ook niet hoe het staat met de interne problemen i.v.m. de overschakeling naar het nieuwe systeem ? Het is zéér stil hieromtrent. Ik hoop dat het bij u "snel" in orde mag komen. Misschien nog maar eens aandringen via Whatsapp. Succes ,Promakske.
... Meer weergeven
27-05-2023
15:07
Ik heb ook hetzelfde probleem, ik kan niet meer inloggen en ik krijg het scherm dat hier al meermaals upgeload is. Verschillende malen trachtte ik hierover contact op te nemen, maar geen gehoor. Getracht via WhatsApp, daar vraagt men telkens weer ( 4 à 5 maal tot vervelens toe ) dezelfde dingen te proberen, app verwijderen, weer instaleren, wachtwoord veranderen , .... enz ,ik heb ook al , tegen mijn zin, maar omdat ze het bij Telenet zelf vroegen en dan met doorgeven van ID kaart nummer enz , hun het paswoord laten aanpassen en inloggen waarna ik dan terug zelf zou kunnen inloggen, maar....wat dacht je ... niets hoor !! werkte ook niet !! . Mijn dossier zou dan naar de "achterliggende" diensten doorgegeven worden die mij dan zouden contacteren, maar zojuist vernam ik via W.A. dat mijn zaak nog in behandeling is. ..... in gedachte zie ik mijn dossier liggen in een stofferig bureautje onder een berg van duizenden anderen mappen ... 😔. Ik weet ook wel dat mijn zaak niet dringend is voor hun, maar ik betaal wel voor deze dienst !! Doe dan eens iets als bedrijf en verlaag de abbo-kosten tot je de zaken weer op een rijtje hebt ! Ik had een paar maanden terug een nieuwe Ipad gekocht met simkaart mogelijkheid omdat ik op reis vertrok naar Frankrijk en daar Tv wilde hebben op de Ipad. Dus ik naar de telenet winkel (Kapellen) om een extra simkaart te kopen ! Na een elle lange wachttijd, want veel "klagende" en "boze" klanten voor mij, en een klantenbalie (2 mensen !) met nauwelijks werkende comunicatie op de pc met Telenet, was de simkaart in orde. Maar thuisgekomen zag ik ook dat mijn Wigo abonnement naar een One For 2 abonnement was overgezet zonder dat dat mij expliciet gevraagd werd !? . Bij navraag zegde men mij dat het anders niet mogelijk was om een derde simkaart ( had voordien twee kaartjes, 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij) voor de Ipad aan te maken. Maar men verzekerde mij dat alles hetzelfde zou blijven als mijn vorige abonnement!. Maar op mijn reisbestemming aangekomen kon ik de Telenet TV app plots niet meer gebruiken, inloggen lukte niet meer !? Voordien met de Wigo zonder problemen op mijn Ipad, Iphone, Imac, Mac Pro, en een windows pc. Nu lees ik hier op het forum dat je maar op een beperkt aantal toestellen kan kijken volgens je abonnement, maar ondertussen weet ik dat dat gaat over "tegelijk kijken op verschillende toestellen" , dus dat kan het inlog probleem bij mij niet verklaren want ik kijk nooit op verschillende toestellen gelijk, als de Tv op staat en mijn vrouw kijkt naar haar geliefde programma's , dan kijk ik van tijd eens op de computer naar iets anders, dus het is steeds maar de Tv en één enkel ander scherm want we zijn maar met twee in huis. Dus mijn inlog probleem ligt dus elders!.... bij de nog steeds niet werkende software van Telenet denk ik dan.😭 . Ondanks de vele ongemakken van het overstappen naar een nieuwe provider : nieuwe installatie, nieuwe mail adressen, bijkomende kosten enz.... zelfs misschien een duurder abonnement ? (Proximus glasvezel?) ben ik er stevig over aan het denken om over te stappen naar iets anders. ! Ik zie geen tekenen van verbetering , enkel aankondigingen van prijsstijgingen !!🤢 , dus begin ik het ergste te vrezen voor Telenet. Als ik de berichten van de techniekers lees en ook al met enkele sprak die ik ken dan versterkt dat mijn gevoel enkel maar. Het zijn de mensen op de werkvloer die het eigenlijk waarmaken en die de beste barrometer zijn van de gezondheid van een dergelijk diensten bedrijf als Telenet, die gelijkaardige ervaring heb ik vanuit mijzelf, als het bedrijf gezond is functioneerd de naverkoopdienst , technische diensten ...enz ook probleemloos en zie je dat aan het personeel. Het tegenovergestelde is eveneens waar , gaat het slecht bij het management of interne organisatie dan straalt dat direct af op de buitendiensten en klantendiensten en krijg je een groot verloop van personeel. Als het moeilijk of onmogelijk wordt om de klant tevreden te kunnnen stellen en je werk met voldoenning uit te oefenen dag na dag, dan heb je een serieus probleem. Maar zoals het overal is in alle bedrijven, diegene die het nette"maatpak" dragen en van vanop het hoogste verdiep toekijken, hebben geen oren naar de verzuchtingen van de mensen die eigelijk het bedrijf moeten laten functioneren want die hebben doorgaans geen weet van de belangrijke technische kant. Zolang de centjes maar binnenkomen, ...... maar dat zou wel eens snel kunnen veranderen mr. de CEO .
... Meer weergeven
30-01-2023
11:48
Zelfde hier !! Ik ben ook zeer teleurgesteld in de service tegenwoordig, het is erbarmelijk. ik heb een defekte NIU , kastje waar de kabel toekomt en verdeeld wordt. De voedingseenheid is gebroken aan de stekker door hem uit het stopkontakt te trekken. terug erin geduwd maar dat gaat niet lang meer duren en de stekker moet er terug uit nu vanwege renovatiewerken, maar dat kan niet meer want dan is hij helemaal stuk. Op 27 januari 2022 contact opgenomen met klantendienst voor interventie / geen reactie behalve dat ze contact zullen opnemen na een 2 tal dagen !? : niks dus. Na veel geduld op 5 januari 2023 opnieuw : zelfde resultaat : geen reactie , nul !! . Nog enkele malen getracht om te bellen, geen resultaat 20 tot 30 minuten aan de lijn hangen , vragen om teruggebeld te worden , : geen reactie !! Wat we wel kunnen is iedere maand betalen , 112 € dat gaat vanzelf ! Zijn alle techniekers, secretaressen , bedienden en wat weet ik nog veel , dan bezig met het zogezegde nieuwe IT systeem ?? dat beloofd !. Ondanks de interne problemen die Telenet dan heeft kan er misschien wel voor gezorgd worden dat de klanten voort geholpen worden op een respectvolle manier en dat wij niet als een vervelende ballast beschouwd worden ! Denk er aan Telenet : zonder klanten ,....geen bedrijf Met zeer ontevreden groeten Promakske
... Meer weergeven
30-08-2022
16:24
Ja, weet ik ook niet , ik zal nog eens informeren. Bedankt alvast. Het ding is ooit wel eens gevallen, vanop +/- 30 cm boven het tapijt, een tijd daarna wanneer ik de adaptor uit het stopkontakt wilde trekken barste het omhulsel. Weinig shockbestendig denk ik dan als het daardoor komt!?. 😊
... Meer weergeven
29-08-2022
13:20
De voedings adapter die met een coax kabeltje verbonden is met de "kabelverdeler(?)" , is beschadigd. De behuizing is gebarsten en ik heb ze wat aan mekaar getaped. Zie foto van de adapter en de kabelverdeler.
Nu is het zo dat ik al eens vroeg bij Telenet waar ik zo een nieuwe adapter kon bekomen , maar men zei daar dat je dat in de Telenet winkel niet kan krijgen ? Er zou een technieker moeten langskomen om een nieuwe te leveren ?? Ik heb hem er dan maar zo laten bijhangen maar wil hem nu toch vervangen want ik kan hem niet veilig meer uit het stopkontakt trekken.
Is het zo dat dit item niet in de Telenet winkel te verkrijgen is ? en zo niet moet ik dan een technieker betalen om dit bij mij in het stopkontact te komen steken ? 🙄
Mvg
Promakske
voedings adaptor verdeeldoos inkomende telenetkabel en uitgaande kabels
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Hoe geraak ik aan een nieuwe adapter ?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem (HGW)
-
NIU|versterker
16-08-2022
17:32
Bedankt voor je reactie KristofDW. Ik zag het inderdaad op de website, en had al zo'n vermoeden. Ik had het nummer al wel geblokkeerd na weer een oproep vandaag. Ik belde hen wel terug , dat had ik misschien niet moeten doen !. Ik hoop dat dit zonder gevolg blijft. Mvg Promakske
... Meer weergeven
16-08-2022
17:29
bedankt voor de reactie. Ja , vervelend. Ik heb het nummer reeds geblokkeerd. KristofDW antwoorde dat het een gekend probleemnummer is, een verdacht iets in ieder geval. Hij gaf ook deze website door :https://www.telguarder.com/be/nummer/015671465 .Daar las ik dat vele mensen ook door dit nummer geplaagd worden met de boodschap dat het van Telenet zou zijn. En hij zei ook van het nummer te blokkeren, wat ik ondertussen al gedaan had. Wel bedankt voor de reactie. Mvg Promakske
... Meer weergeven
16-08-2022
12:45
Ik word de laatste tijd al een paar keer opgebeld door een nummer uit Mechelen. +32 15 67 14 65 . Erg irritant want als ik opneem wordt er niets geantwoord ! .
Ik belde dit nummer terug , en kreeg de volgende gesproken boodschap: "Dit is een automatische oproep van Telenet. U bent waarschijnlijk al een aantal malen door dit nummer opgebeld. Wij hebben geen verdere informatie van u nodig ."
Ja ? wat stelt dit voor ?? Als het Telenet is , waarom stopt dit dan niet of wordt er geen duidelijk antwoord gegeven !?
Heeft iemand dit ook al voorgehad ?
Promakske
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: telefoon oproepen van Telenet?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
bellen
06-08-2022
18:13
Beste Bjørn , ja ik ken Thunderbird, het staat bij op een ssd waar ik alle programma's en bedenksels van (ex) collega's uit de sector verzamel en die ten gepaste tijden één voor één aan een test worden onderworpen. Thunderbird is de revue nog niet gepasseerd !. Misschien kan ik dat eens inzetten bij die persoon waar we de test deden met de nieuwe computer. Zoals je zegt is het moeilijk in te beelden, maar toch gebeurd. Ik heb die test nogal vrij recent gedaan, en we zoeken nu uit met een paar gelijkgestemde zielen wat er allemaal gebeurd is. Ik moet er misschien bij vermelden dat dit niet op een telenet-account getest is , maar dat maak op zich niet veel uit. Het resultaat staaft wel een aantal onderzoeken die ook in Canada gedaan werden en daar ook de wenkbrauwen deden fronsen. Als er na verloop van tijd iets nuttigs uit dit alles voortkomt dan wil ik het met plezier delen. Alvast heel vriendelijk bedankt voor je reactie. Mvg
... Meer weergeven
Berichten die promakske geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
2 | |||
1 | |||
4 | |||
1 | |||
1 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 11-10-2021 12:15 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2150 | 19-11-2023 14:29 | |
4840 | 11-10-2021 12:15 |