Beantwoorden
promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

De voedings adapter die met een coax kabeltje verbonden is met de  "kabelverdeler(?)" , is beschadigd. De behuizing is gebarsten en ik heb ze wat aan mekaar getaped. Zie foto van de adapter en de kabelverdeler. 

Nu is het zo dat ik al eens vroeg bij Telenet waar ik zo een nieuwe adapter kon bekomen , maar men zei daar dat je dat in de Telenet winkel niet kan krijgen ? Er zou een technieker moeten langskomen om een nieuwe te leveren ?? Ik heb hem er dan maar zo laten bijhangen maar wil hem nu toch vervangen want ik kan hem niet veilig meer uit het stopkontakt trekken.

Is het zo dat dit item niet in de Telenet winkel te verkrijgen is ? en zo niet moet ik dan een technieker betalen om dit bij mij in het stopkontact te komen steken ? 🙄

Mvg

Promakske

 

 

voedings adaptorvoedings adaptorverdeeldoos inkomende telenetkabel en uitgaande kabelsverdeeldoos inkomende telenetkabel en uitgaande kabels  

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Hoe geraak ik aan een nieuwe adapter ?

0 Likes
7 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

Wordt niet meer geïnstalleerd

technieker gaat alles vervangen de 2 stuks en testen de installatie

85 euro dan is alles weer ok

 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

Volgens mij is dat toch gratis, niet dan?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

Ja natuurlijk. De NIU maakt nog deel uit van het Telenet netwerk.

Dus gewoon bellen met de mededeling dat de NIU defect is, en een technieker komt een nieuwe plaatsen.

 

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

@sb normaal als dat kapot is vervangen ze dat gratis, weet niet of ze dan kosten aanrekenen voor verplaatsing.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

Dit gaat over een stekker dat al een tijdje niet meer gebruikt wordt

is nu op nui gemonteerd

de stekker is op de grond gevallen kan niet anders, hoe dit gebeurd is ?

Als er iemand langs komt is dit betalend

Enkel als er iets aan toestel  scheelt is het gratis (modem ,nui )

0 Likes
Ex-Netweter
 

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

Algemene voorwaarden Telenet:

De Klant is aansprakelijk in geval van verlies, diefstal of beschadiging van Telenet-apparatuur.

 

Dus, laat maar hangen zolang het werkt. Als de oorzaak bij de klant ligt, kost de herstelling 85 euro volgens de Telenet-prijslijst.

0 Likes
promakske
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Twee handen vol! Leesbeest!

Waar verkrijg ik nieuwe voedingstekker voor versterker?

Ja, weet ik ook niet , ik zal nog eens informeren. Bedankt alvast. Het ding is ooit wel eens gevallen, vanop +/- 30 cm boven het tapijt, een tijd daarna wanneer ik de adaptor uit het stopkontakt wilde trekken barste het omhulsel. Weinig shockbestendig denk ik dan als het daardoor komt!?. 

😊

 

0 Likes