24757
netweters
|
152436
antwoorden
|
20704
vragen
|
De voedings adapter die met een coax kabeltje verbonden is met de "kabelverdeler(?)" , is beschadigd. De behuizing is gebarsten en ik heb ze wat aan mekaar getaped. Zie foto van de adapter en de kabelverdeler.
Nu is het zo dat ik al eens vroeg bij Telenet waar ik zo een nieuwe adapter kon bekomen , maar men zei daar dat je dat in de Telenet winkel niet kan krijgen ? Er zou een technieker moeten langskomen om een nieuwe te leveren ?? Ik heb hem er dan maar zo laten bijhangen maar wil hem nu toch vervangen want ik kan hem niet veilig meer uit het stopkontakt trekken.
Is het zo dat dit item niet in de Telenet winkel te verkrijgen is ? en zo niet moet ik dan een technieker betalen om dit bij mij in het stopkontact te komen steken ? 🙄
Mvg
Promakske
voedings adaptor
verdeeldoos inkomende telenetkabel en uitgaande kabels
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Hoe geraak ik aan een nieuwe adapter ?
Wordt niet meer geïnstalleerd
technieker gaat alles vervangen de 2 stuks en testen de installatie
85 euro dan is alles weer ok
Ja natuurlijk. De NIU maakt nog deel uit van het Telenet netwerk.
Dus gewoon bellen met de mededeling dat de NIU defect is, en een technieker komt een nieuwe plaatsen.
Dit gaat over een stekker dat al een tijdje niet meer gebruikt wordt
is nu op nui gemonteerd
de stekker is op de grond gevallen kan niet anders, hoe dit gebeurd is ?
Als er iemand langs komt is dit betalend
Enkel als er iets aan toestel scheelt is het gratis (modem ,nui )
Algemene voorwaarden Telenet:
De Klant is aansprakelijk in geval van verlies, diefstal of beschadiging van Telenet-apparatuur.
Dus, laat maar hangen zolang het werkt. Als de oorzaak bij de klant ligt, kost de herstelling 85 euro volgens de Telenet-prijslijst.
Ja, weet ik ook niet , ik zal nog eens informeren. Bedankt alvast. Het ding is ooit wel eens gevallen, vanop +/- 30 cm boven het tapijt, een tijd daarna wanneer ik de adaptor uit het stopkontakt wilde trekken barste het omhulsel. Weinig shockbestendig denk ik dan als het daardoor komt!?.
😊