on4cdj
Experienced Weetjesweter
on4cdj
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-09-2024
09:34
|
Lid sinds: 31-03-2023
Datum laatste bezoek: 30-09-2024 09:34
Ranking
Experienced Weetjesweter
28-09-2023
17:54
1
Awel, nu ben ik toch terug naar Cloudflare en werkt zoals voorheen. 😸 'k Vraag me af wat nu het probleem was, want na het omschakelen naar Quad9 was error 2001 verdwenen.....vreemd inderdaad. Mja, back to normal dus, en voor anderen hier die ook deze error zouden hebben, het is het proberen waard om de DNS-servers eens te veranderen. Indien geen oplossing, dan toch misschien eens de helpdesk contacteren, want toen is het toch door hen gefikst uiteindelijk.
... Meer weergeven
27-09-2023
09:25
1
Inderdaad toen het zich voordeed ergens in juli toen heb ik mijn DNS-servers veranderd van Cloudflare naar Quad9 en het was verholpen. Via deze weg hier dan een berichtje gelezen dat het zou opgelost zijn, en na het terugzetten naar Cloudflare werkte alles weer als vanouds. Tot vorige week dus, en toen moest ik niet ver zoeken en direct omgeschakeld naar Quad9 en de error was weer verdwenen. Tot nu toe staan de DNS-servers hier nog steeds op Quad9 en heb ik nog niet geprobeerd om terug naar Cloudflare te gaan. "If it ain't broke don't fix it" weetjewel 😉 Gegroet.
... Meer weergeven
24-09-2023
09:26
Idem hier Peter, nog steeds de gekende mededeling "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw" Zolang al de rest nog werkt ga ik er niet wakker van liggen 😉 Gegroet.
... Meer weergeven
20-09-2023
20:35
Hier had ik dus ook dit probleem in de maand juli, en toen was er eerst een workaround met het veranderen van DNS, en later heeft Telenet dit rechtgezet en konden we weer kijken als vanouds met de oorspronkelijke DNS-servers. Maar sinds vandaag is de errorcode 2001 er terug ! Wat hebben ze nu weer veranderd ?? 😬
... Meer weergeven
02-09-2023
12:23
Ondertussen al opgelost na nog eens een bericht gestuurd te hebben na weeral een poos vruchteloos wachten. Werkt nu perfect, maar wel met de Telenet-TV app, want Flow is al effe afgevoerd. Succes !
... Meer weergeven
28-07-2023
08:23
Ik geraak zelfs nog steeds niet op de pagina om de settings aan te passen...."Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw." En dit al maanden.....gelukkig werkt al de rest wel 🤞 Patrick
... Meer weergeven
15-07-2023
12:48
3
Ook hier de DNS server instellingen teruggezet naar het oorspronkelijke Cloudflare (1.1.1.2 en 1.0.0.2) en Telenet-TV werkt als tevoren 👍 Bedankt ! Patrick
... Meer weergeven
13-07-2023
14:29
Dit was inderdaad de gouden tip @Yendric ! Hier gebruikte ik al jaren de Cloudflare DNS servers zonder problemen, maar nu veranderd naar Quad9 en Telenet-TV werkt terug. 👍 So far so good, en hopelijk blijft het werken nu. Nogmaals bedankt @Yendric , Netweters FTW ! 😀 Gegroet. Patrick
... Meer weergeven
10-07-2023
17:43
Hier ook hetzelfde probleem sinds enkele dagen. Telenet-TV app op een Chromecast 4K, het heeft de voorbije weken steeds goed gewerkt, en nu krijg ik bij zowel live uitzendingen als eerdere programma's 'Niet beschikbaar - Deze video kan niet worden afgespeeld. 2001." Ik vind nergens terug wat errorcode 2001 betekent. Alle andere apps (VRT Max, VTMGo enz) werken wel zonder probleem. Op de laptop en PC ook geprobeerd, en daar hetzelfde euvel, met dezelfde melding maar met errorcode 1002. Alle connecties gaan over wifi en met uitstekend signaal. Alles wat kan gereboot worden werd reeds gereboot, alsook updates uitgevoerd. Voorlopig geen zin om de helpdesk te contacteren, dus probeer ik het hier eerst....wie weet is er een krak die hulp kan bieden. 😉 Benieuwd. Gegroet. Patrick
... Meer weergeven
05-07-2023
13:05
Hier ook al weken, maanden zelfs, dat ik gewoon niet op de pagina 'Beheer je thuisnetwerk' geraak.....telkens direct de melding "Oeps, er ging iets mis". Geduld is een schone deugd eh 😏 Gegroet. Patrick
... Meer weergeven
01-06-2023
10:12
2
De Telenet TV app werkt tot nu toe heel goed, heel af en toe eens opnieuw inloggen, maar da's het minste. Bijgevolg gebruik ik als Flow abonnee die Flow app helemaal niet (meer). Gegroet. Patrick
... Meer weergeven
20-05-2023
08:48
2
Update 2. Als het opgelost is en in orde geraakt is mag het ook eens gezegd worden. Eindelijk kan ik kijken via TV Flow, en dit na meer dan 2 maanden. Ik heb ze (Telenet dus 😉) enkele dagen geleden nog eens wakkergeschud met een berichtje met de vraag naar de stand van zaken. Het antwoord kwam vlug terug (jawel !) en dat het probleem direct zal worden doorgegeven naar de achterliggende dienst en dat het zeker zou opgelost worden. Er zou een SMSje gestuurd worden als het in orde was. Deze ochtend toch maar eens proberen om in te loggen op TV Flow, je weet maar nooit eh, en bingo !, het werkte ! 😀 Dus je ziet, geduld wordt beloond, en ondanks het vruchteloos wachten op een verlossend SMSje die er niet gekomen is, loont het de moeite om toch nog maar eens te proberen. Wat de kijkervaring betreft zal nog moeten blijken, maar het ziet er wel OK uit qua layout, programma's zoeken, TV-gids enz. Ohja, terwijl we bezig waren met TV Flow, dan ook maar eens checken of ik eveneens kon inloggen op de Telenet TV app en jawel, ook daar succes ! 😀 Dus we kunnen nu kijken via twee apps, hoerah ! Voilà, case closed zoals ze in mooi vlaams zeggen, en succes aan diegene die TV Flow en/of Telenet TV aan de praat willen krijgen. Gegroet, Patrick
... Meer weergeven
14-05-2023
22:09
De cijfercode krijg ik inderdaad, maar dan dus die error dat ik geen toegang zou hebben tot TV Flow. Zowel geprobeerd op de Chromecast, gsm en de laptop, met verschillende browsers enzovoort enzoverder. Wifi sterkte is uitstekend. Patrick
... Meer weergeven
14-05-2023
22:04
Been there done that....😏 Hetzelfde op de gsm met de TV Flow app, en bij de Telenet TV app krijg ik na het invoeren van mijn logingegevens de melding "Oeps, niet zeker of je de juiste tv-app gebruikt ?" Ik gebruik inderdaad dezelfde inloggegevens als bij mijn account en Mijn Telenet. Trouwens, na het inscannen van de QR-code bij TV Flow krijg ik de melding op mijn gsm dat het inloggen gelukt is, maar op het TV scherm de foutmelding dat ik geen toegang heb tot TV Flow. Reeds tientallen keren geprobeerd tegen beter weten in....je weet maar nooit eh, maar helaas pindakaas 😏 Patrick
... Meer weergeven
14-05-2023
17:59
Niks werkt, noch de TV Flow app noch Telenet TV.....heb al tientallen keren QR-codes ingescand met beide apps en proberen inloggen, maar geraak gewoon niet aangemeld 🙄 Gelukkig kan ik nog TV kijken met de native apps zoals VRT Max en VTM Go, die werken perfect. Ter info, ik werk met een Chromecast 4K. Patrick
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 28-09-2023 17:54 | |
1 | 27-09-2023 09:25 | |
3 | 15-07-2023 12:48 | |
2 | 01-06-2023 10:12 | |
2 | 20-05-2023 08:48 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig