Beantwoorden
Wimmme
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Tien op tien!

Telenet TV Flow app testen of proberen ?

Hey allen,

misschien is het omdat het zondag is, maar ik krijg geen heldere oplossing voor mijn vraag bijeen gesprokkeld.

Zoals (zovele) andere mensen overweeg ik om m'n TV-abonnement buiten te kieperen. Ik heb momenteel een One Up abonnement, met TV Iconic (TV-Box).

We hebben ook Netflix en Disney+. Meestal wordt er TV gekeken via de Chromecast (Google TV), en hoe langer hoe meer on demand en geen 'gezap' meer.

De Telenet TV app op Google TV is leuk, maar qua kijkervaring toch niet hetzelfde als de Digibox.

 

Ik zou graag overstappen op TV Flow: zo heb je de klassieke vlaamse zenders alsnog bij elkaar, een tv-gids, etc

Mooie tussenoplossing, geen overschakelen meer tussen TV-Box en de chromecast, beter profiel-beheer over apps heen, etc ...

Probleem is nu vooral dat ik dat liever eerst getest had voordat ik m'n abo opzeg (keep the wife happy 🙂 )

Je kan de Flow app echter niet gebruiken als je datspecifiek abo niet hebt. Klantendienst kon me niet goed verderhelpen.

Hoe lang mag je na opzeggen abo je Tv-Box nog bijhouden ? Ik zou kunnen overstappen naar Flow, en als het niet meevalt gewoon meteen kunnen terugswitchen.

Een bijkomend Flow-abo bleek ook niet zomaar te gaan.

 

Ik begrijp dat ze dit gedrag niet willen stimuleren/faciliteren bij Telenet

 

Of heeft er iemand screenshots ofzo van de Flow-app ? Of een ander idee hierover?

Ik las ook ergens dat Telenet alles naar de Telenet TV-app wil brengen, na de Yelo dus ook de Flow-app. In dat geval hoef ik natuurlijk niet te testen en kan ik evengoed nu zelf al switchen.

Ik betaal liever 10€ minder per maand voor iets dat geen echte meerwaarde mere biedt, dan neem ik er liever nog een Streamz-abo bij voor meer gerichte content ...

 

32 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet TV Flow app testen of proberen ?


@LanciaPhedra  schreef:

Dankjewel allemaal voor de feedback.

Wat me hierbij opvalt is dat Telenet zelf als bedrijf geen officiële communicatie doet over de uitfasering van de Flow app.

De ontvangen feedback is eerder experimentele ondervinding … maar dat geeft geen garantie dat Telenet ondersteuning geeft ingeval het misloopt.


De enige "officiële communicatie" die we konden doen, hebben we gedaan. Hier hebben we je ook al naar verwezen eerder in deze thread. Flow-klanten hebben daar ondertussen (normaal) ook een e-mail over gekregen. Zodra er meer nieuws of informatie gegeven kan worden, mag je er zeker van zijn dat we dit ook op De Netweters zullen delen en jij als Flow-klant op de hoogte zal worden gebracht. Maar voorlopig kunnen we je dus niets anders vertellen vrees ik. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
on4cdj
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Telenet TV Flow app testen of proberen ?

De Telenet TV app werkt tot nu toe heel goed, heel af en toe eens opnieuw inloggen, maar da's het minste.

Bijgevolg gebruik ik als Flow abonnee die Flow app helemaal niet (meer).

 

Gegroet.

 

Patrick

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Telenet TV Flow app testen of proberen ?

Hier flow klant en geen mail ontvangen.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes