24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hey allen,
misschien is het omdat het zondag is, maar ik krijg geen heldere oplossing voor mijn vraag bijeen gesprokkeld.
Zoals (zovele) andere mensen overweeg ik om m'n TV-abonnement buiten te kieperen. Ik heb momenteel een One Up abonnement, met TV Iconic (TV-Box).
We hebben ook Netflix en Disney+. Meestal wordt er TV gekeken via de Chromecast (Google TV), en hoe langer hoe meer on demand en geen 'gezap' meer.
De Telenet TV app op Google TV is leuk, maar qua kijkervaring toch niet hetzelfde als de Digibox.
Ik zou graag overstappen op TV Flow: zo heb je de klassieke vlaamse zenders alsnog bij elkaar, een tv-gids, etc
Mooie tussenoplossing, geen overschakelen meer tussen TV-Box en de chromecast, beter profiel-beheer over apps heen, etc ...
Probleem is nu vooral dat ik dat liever eerst getest had voordat ik m'n abo opzeg (keep the wife happy 🙂 )
Je kan de Flow app echter niet gebruiken als je datspecifiek abo niet hebt. Klantendienst kon me niet goed verderhelpen.
Hoe lang mag je na opzeggen abo je Tv-Box nog bijhouden ? Ik zou kunnen overstappen naar Flow, en als het niet meevalt gewoon meteen kunnen terugswitchen.
Een bijkomend Flow-abo bleek ook niet zomaar te gaan.
Ik begrijp dat ze dit gedrag niet willen stimuleren/faciliteren bij Telenet
Of heeft er iemand screenshots ofzo van de Flow-app ? Of een ander idee hierover?
Ik las ook ergens dat Telenet alles naar de Telenet TV-app wil brengen, na de Yelo dus ook de Flow-app. In dat geval hoef ik natuurlijk niet te testen en kan ik evengoed nu zelf al switchen.
Ik betaal liever 10€ minder per maand voor iets dat geen echte meerwaarde mere biedt, dan neem ik er liever nog een Streamz-abo bij voor meer gerichte content ...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@LanciaPhedra schreef:
Dankjewel allemaal voor de feedback.
Wat me hierbij opvalt is dat Telenet zelf als bedrijf geen officiële communicatie doet over de uitfasering van de Flow app.
De ontvangen feedback is eerder experimentele ondervinding … maar dat geeft geen garantie dat Telenet ondersteuning geeft ingeval het misloopt.
De enige "officiële communicatie" die we konden doen, hebben we gedaan. Hier hebben we je ook al naar verwezen eerder in deze thread. Flow-klanten hebben daar ondertussen (normaal) ook een e-mail over gekregen. Zodra er meer nieuws of informatie gegeven kan worden, mag je er zeker van zijn dat we dit ook op De Netweters zullen delen en jij als Flow-klant op de hoogte zal worden gebracht. Maar voorlopig kunnen we je dus niets anders vertellen vrees ik.
De Telenet TV app werkt tot nu toe heel goed, heel af en toe eens opnieuw inloggen, maar da's het minste.
Bijgevolg gebruik ik als Flow abonnee die Flow app helemaal niet (meer).
Gegroet.
Patrick