42195
netweters
|
18610
gesprekken
|
20103
vragen
|
Hey allen,
misschien is het omdat het zondag is, maar ik krijg geen heldere oplossing voor mijn vraag bijeen gesprokkeld.
Zoals (zovele) andere mensen overweeg ik om m'n TV-abonnement buiten te kieperen. Ik heb momenteel een One Up abonnement, met TV Iconic (TV-Box).
We hebben ook Netflix en Disney+. Meestal wordt er TV gekeken via de Chromecast (Google TV), en hoe langer hoe meer on demand en geen 'gezap' meer.
De Telenet TV app op Google TV is leuk, maar qua kijkervaring toch niet hetzelfde als de Digibox.
Ik zou graag overstappen op TV Flow: zo heb je de klassieke vlaamse zenders alsnog bij elkaar, een tv-gids, etc
Mooie tussenoplossing, geen overschakelen meer tussen TV-Box en de chromecast, beter profiel-beheer over apps heen, etc ...
Probleem is nu vooral dat ik dat liever eerst getest had voordat ik m'n abo opzeg (keep the wife happy 🙂 )
Je kan de Flow app echter niet gebruiken als je datspecifiek abo niet hebt. Klantendienst kon me niet goed verderhelpen.
Hoe lang mag je na opzeggen abo je Tv-Box nog bijhouden ? Ik zou kunnen overstappen naar Flow, en als het niet meevalt gewoon meteen kunnen terugswitchen.
Een bijkomend Flow-abo bleek ook niet zomaar te gaan.
Ik begrijp dat ze dit gedrag niet willen stimuleren/faciliteren bij Telenet
Of heeft er iemand screenshots ofzo van de Flow-app ? Of een ander idee hierover?
Ik las ook ergens dat Telenet alles naar de Telenet TV-app wil brengen, na de Yelo dus ook de Flow-app. In dat geval hoef ik natuurlijk niet te testen en kan ik evengoed nu zelf al switchen.
Ik betaal liever 10€ minder per maand voor iets dat geen echte meerwaarde mere biedt, dan neem ik er liever nog een Streamz-abo bij voor meer gerichte content ...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zou daar een beetje mee wachten?
Volgende jaar zou de Flow app verdwijnen en zou opgaan in de Telenet TV app.
Momenteel is men hetzelfde aan het doen met de Yelo app.
Dus maar 1 app meer volgend jaar ipv 3 en daardoor moet er ook maar 1 app verder ontwikkeld worden.
In de Google Play Store kan je de reviews lezen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.yugotv
TV Vlaanderen App TV is ook televisie via een app en kan je een maand gratis uitproberen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.streamgroup.vlaanderen
Mja, Televisie via een app is niet zozeer het probleem, hangt vooral van de interface af. Net nog eens getest, Telenet TV is er wel op vooruit gegaan.
Ga idd wachten totodat de apps 'germerged' zijn voordat ik de switch maak.
Bedankt allemaal voor de feedback
Ik vindt het wel spijtig dat de oplossing weer aan een krak gegeven wordt als hij mijn eerder gegeven antwoordt gewoon bevestigd.
Is niet de eerste keer. Hier hebben ze dat nog gedaan:
https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Digicorder-start-niet-op/m-p/154577#M19848
Fair punt @Santa, heb m’n post ook even ge”demarkeerd” als oplossing (had dit zelf niet zo aangeduid). Ik zie wel dat vaak aan het kortste bericht (in 1 zin antwoorden op de vraag) vaker wordt aangeduid als oplossing, ook al staat het antwoord al ergens in de vorige (langere) berichten. Waarschijnlijk om het zo duidelijk mogelijk te houden, maar bij deze is het aangepast.
Wat betekent “heel binnenkort” ?
Is dat Q1, Q2 ?
Anderzijds, waarom nog kiezen voor een TV abonnement? Wordt volledige “kabelknipper”
Dat binnenkort is Q1 dan zou de flow app weg moeten zijn. Maar goed wegens veranderingen in de IT systemen en een kleine vertraging zou het wel kunnen zijn dat er een vertraging is om de flow app compleet stop te zetten.
Maar dat is afwachten en zien wat de tijd brengt.
@LanciaPhedra schreef:Wat betekent “heel binnenkort” ?
Is dat Q1, Q2 ?
"het voorjaar van 2023" lijkt mij Q2: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Bye-Yelo-hello-Telenet-TV/td-p/153492/page/2#M10...
Hallo, werd de Telenet Flow app intussen al geïntegreerd in de Telenet TV app ?
Ik zou dringend willen overschakelen maar dan naar een stabiele Telenet TV app op Apple TV.
groeten
luc
Helaas zijn deze alles behalve stabiel op de Google / Apple tv, je moet continu opnieuw aanmelden met de QR code, zeer vervelend, zeker bij meerdere toestellen...
Telenet is op de hoogte maar doet er niks aan
op de Apple TV is dat afhankelijk, de ene heeft dit probleem niet en een ander wel,
ik heb er bv ook geen last van van telkens te moeten inloggen,
ook op iPhone moet ik nooit inloggen, blijf ingelogd altijd.
denk dat dit te maken heeft met welk e-mail adres je gebruikt en of deze voor elk Telenet inlog optie is of niet.
hier geen probleem met telkens inloggen.
is dus van klant tot klant afhankelijk.