Update...of niet... Na nieuwe batterijen in 1 van de Nest rookmelders te hebben geplaatst ,deze werken op 2.4.... voel je hem al aankomen. Heeft dit toeste 'toevallig' l verbinding gemaakt met 2.4 , maar alle overige zijn nu hun verbinding kwijt en kunnen ondanks resetten niet terug op hun netwerk. Plume geeft aan dat na de update van HUN app de Nest producten compatibel zijn en ik geloof dat.... hier is voor mij de spreekwoordelijke druppel gevallen. De nest (zo noemen wij hier rotzooi)en dan heb ik het niet over NEST ,gaat integraal retour en ze bieden mij dan maar een terug naar oude/lees wel met alle compatible toestellen oplossing aan. Als de luxe van online domotica ten koste gaat van sneller internet dan kan ik net zo goed bij een langzamere concurrent aankloppen. Conclusie: de pods zijn het omschakelen (op dit moment) niet waard, en aangezien ik niet via de Plume app kan of mag? Werken en de Telenet app dit (koppelen met 2.4) niet ondersteund (lees vorige berichten over het koppelen van2.4) Het feit dat Plume deze problemen kent, er een oplossing voor biedt en dat Telenet desondanks dit systeem aanbied met de gekende problemen maar zonder de ondersteuning. Gaat de oplossing van dit probleem dus overschakelen naar het OUDE systeem worden. Bedankt aan alle deelnemers hier .
... Meer weergeven