Hallo, we zijn al 10 jaar telenet klant voor de digitale TV. Sinds donderdag zijn we voor het internet + telefoon + GSM ook overgestapt naar Telenet. De technieker van Telenet heeft een nieuwe modem geplaatst, model CH8568LG. Vrijdag was er probleem om de telefoon te activeren, maar de technische dienst heeft dat uiteindelijk kunnen oplossen. Maar op de digicorders verscheen er sindsdien al meerdere keren deze melding: OPGELET Herstel de verbinding met je Telenet-modem. Als je Digibox of Digicorder langer dan 4 dagen niet interactief is, zul je geen zenders meer kunnen bekijken uit je extra pakketten. (zover ik weet hebben we geen extra pakketten, enkel basispakket digitale TV). ik had gisteren deze melding al gegoogled en daar vond ik bericht uit 2018 waar ze vroegen eens te kijken of ik tv gids van binnen enkele dagen kan opvragen. Dit kan niet. melding: Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat. (de modem staat aan trouwens). Wat zou ik best doen? Telenet opbellen? verder even vermelden dat ik hier probeerde te registreren als telenet-klant, maar wanneer het vroeg achter het MAC-address deze geweigerd werd, nochtans had ik overgetypt wat er op de sticker stond. Als iemand mij kan helpen, dank u.
... Meer weergeven