Ook ik ben niet aan mijn proefstuk, het is al de tweede maal, https://www.jep.be/nl/beslissingen-van-de-jep/de-persgroep-03052019 En wie heeft er dan volgens u gelijk? Wat met de consument die geen internet heeft? Er bestaat nog altijd iets zoals wetgeving. De voorwaarden na contractering veranderen is oplichting. Bij het kopen is er op geen enkele wijze de voorwaarden te zien. De verkoper van HUMO zijn inkomsten is week en dagbladen verkopen en het is niet de bedoeling dat ik daar eerst in lees. Anders gaan we met zijn allen de HUMO lezen en op het einde zeggen: het is niet wat ik verwacht en niet kopen. U herinnert wellicht nog van het verleden"bonnenman" https://www.gva.be/cnt/aid629471. Wat men beloofd en schrijft moet men nakomen. Verder is er zoiets als een facebookgroep promojagers, maar daar zijn ze enkel achter 10 cent aan het zoeken terwijl er hier 11.95 euro voor op te rapen is. Dus hoe HUMO u met een dode mus blij maakt, tenslotte heb je zo al 14 dagen gratis als nieuwe klant. Telenet wou dus niet ingaan op mijn vraag van de promo HUMO, echter heb ik wel een promokorting van 12 euro gekregen. Dit weerhoudt mij niet om terug klacht neer te leggen bij de JEP en bij de FOD, men was al gewaarschuwd. De consument moet zich meer laten horen, wij worden al genoeg gepluimd.
... Meer weergeven