De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.091 netweters
154.471 antwoorden
20.934 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Picture in picure zwart beeld

Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15.   Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...

Inloggen "mijn telenet" of "telenet tv" lukt niet

Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...

Wifi en mobile data onstabiel

Ik heb persoonlijk een heel rare situatie gaande inzake mijn wifi en mobiele data. Wanneer ik thuis ben, waar ook in het huis, heb ik een internetverbinding die regelmatig wegvalt. Dit probleem is he...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Storing Studio 100 TV

Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...

Tp link deco x50, x60 of xe75

Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...

TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - zwart

Hallo iedereen,   Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C).   Sinds kort doet zich echter het v...

Wordt een eSIM ondersteund bij een datasimkaart?

Ik dacht dat eSIM ondertussen ook ondersteund werd voor de dataSIM (in OneUP) Hoe activeer ik dat? Ik kan precies enkel een fysieke data SIM kaart bestellen?    Titel gewijzigd door...

Tv-gids niet beschikbaar sinds enkele dagen

Wij krijgen sinds gisteren 4 juli geen informatie meer in de tv-gids.  Alle lijnen staan op "geen informatie beschikbaar". Doet zich voor op 2 toestellen met CI+ kaartje.

Picture in picure zwart beeld

Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15.   Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...

EPG

is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?

TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" werkt niet

Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...

Mails ouder dan 1 maand verdwenen Outlook 2021

Vandaag bij het openen van mijn Outlook kwam ik tot de vaststelling dat alle mails ouder dan 1 maand verdwenen zijn uit mijn Outlook en dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb aan de instelling...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

Het is precies voor iedereen die nog geen TV box heeft , om deze abonnees nog als nog te doen overstappen op de Tv box... Toeval bestaat niet....vorige week nog een laatste mail hier over gehad of i...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

Ik heb hetzelfde probleem, is nog niet opgelost...

Re: TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - z

@trainfan03 minder warm en de kabels weer wat beter voor ontvangst, dat kwam vroeger ook al paar keer voor, bij zo warme hitte kan het paddestoeletje in de straat warm hebben en die apparatuur d...

Re: Tv-gids niet beschikbaar sinds enkele dagen

Idem dito.

Re: TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - z

Wij hebben alle zenders geherinstalleerd en de COAX-kabel vervangen. Plots waren de zenders terug. Telenet zelf is ook langs geweest, zij konden geen reden opgeven, alleen melden dat het hersteld was.