25.042
netweters
|
154.114
antwoorden
|
20.895
vragen
|
Ik heb gisteren via een oplaad kaart een maandje Netflix terug geactiveerd om nog enkele series bij te werken zodat ik terug mee ben waar ik geëindigd was. op pc thuis enkele films getest en ze in ...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Ik heb vandaag mijn router herstart omdat hij niet reageerde op commando’s via de web interface, maar na het herstarten werken ineens mijn portforwarding configuraties niet meer, terwijl deee voor de...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...
Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...
Goed Nieuws! Ik kreeg vandaag mijn nieuwe installatie in mijn nieuwe woning. Ik dacht dat ik de oude modem ( CV8560E ) ging moeten gaan halen voor bridge mode te activeren. Nu ik zie o...
Al 6-dagen hebben ikzelf en mijn buren die telenetgebruikers zijn te maken met langdurige onderbrekingen die aanhouden van 3u tot zelfs 20u. Als ik bel krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Ik...
Ik heb gisteren via een oplaad kaart een maandje Netflix terug geactiveerd om nog enkele series bij te werken zodat ik terug mee ben waar ik geëindigd was. op pc thuis enkele films getest en ze in ...
Verbruik gegevens niet zichtbaar in de My Telenet app Sinds afgelopen weekend krijg ik een foutmelding als ik mijn mobiele verbruik gegevens opvraag in my Telenet app. Er komt een melding. Oeps er g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Neem nog eens contact via de Whatsapp En dat de rest dat ook doet Geef datums en tijdstippen door zo veel mogelijk info https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytel...
Het klopt de wedstrijd live zien in stadion is top als alles goed verloopt natuurlijk Vrienden zijn met de kids naar een wedstrijd gaan zien Braken er kleine rellen uit gelukkig klein maar de...
Spijtig dat je geen hulp krijgt Sb heeft gelijk wij kunnen je daar mee niet helpen Ik heb het aan de computer eens gevraagd deze komt met deze antwoorden zijn ze allemaal juist dat wete...
Geef dit altijd door aan telenet vraag hoe je het kosteloos kan opvolgen als het niet werkt Dan heb een bewijs moest er extra worden aangerekend dan kan je er niets aan doen Zoals...
Hier hetzelfde. Werkt niet meer en melding dat ik moet activeren (desondanks m'n 5 simkaarten al jaren actief staan). Vorig jaar een gelijkaardig probleem gehad, ook net voor vertrek op zomervakantie...