24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Normaal doen we deze aankondiging elk jaar in maart, maar dit jaar heeft Corona de tijdlijn helaas wat overhoop gehaald. Moeten eerlijk toegeven dat de prioriteiten tijdens de eerste fase van de lockdown even anders lagen. We moesten ons aanpassen aan de uitzonderlijke omstandigheden, niet enkel privé maar ook in onze dagelijkse job. Ondertussen hebben we allemaal onze draai terug min of meer gevonden is het back business as usual.
Vandaag ben ik dan ook trots om (ondanks de vertraging) aan te kondigen dat we 5 nieuwe Kraks hebben gekozen om het team te versterken. Jullie kennen ze ongetwijfeld! 😁
@Master-Magic, @Steven-E, @Janneke_Dust, @m-jan20 en @patrick37 beginnen vandaag aan hun avontuur op De Netweters als Krak. Je zal ze kunnen herkennen aan het KRAK-icoontje naast hun naam en hun handtekening. Uiteraard kan je ze ook terugvinden op de Krak-pagina.
Heb je zelf interesse om Krak te worden op De Netweters? Neem dan zeker hier eens een kijkje. Je kan er lezen wat het betekent om Krak te zijn en terugvinden hoe je mogelijks in aanmerking kan komen. Succes!
Wees welgekomen @patrick37 .
Ik zie wel dat er nog wat werk aan de winkel is. Ik heb het dan over uw handtekening. Maar dat zullen uw vier collega's net hetzelfde hebben.
Dat varkentje zullen we wel wassen.
@louishufk denk dat er meer zware bevallingen zijn in deze tijden 🙂 Bedankt !
Aan de vijf nieuwe Kraks @patrick37 , @Steven-E , @Janneke_Dust , @Master-Magic , @m-jan20 : jullie hebben van mij een PM gekregen met wat info om jullie handtekening in orde te zetten.
Hartelijk welkom alle vijf.