Bjarne
Ex-Moderator

Digitale diensten betalen met Telenet Pay

  • Vanaf 19/7 (vandaag) kan je je digitale aankopen (apps, films, muziek …) ook betalen via Telenet Pay.  Het enige wat je nodig hebt, is je Telenet Mobile nummer
  • Achteraf vind je een gedetailleerd overzicht van al je aankopen terug op je aanrekening of je vraagt het op via Mijn Telenet
  • Wil je je uitgaven onder controle houden? Dan kan je een beperking of blokkering instellen in Mijn Telenet. 

Hoe instellen?

  • Elke Telenet Mobile klant heeft automatisch Telenet Pay. Het enige wat je moet doen is de betaalmethode aanpassen.  
  • In de App waarmee je je betaalde diensten koopt of op de website van je andere online diensten (bv PlayStation) geef je je gsm-nummer in als betaalmethode

Hoe betalen?

  • Je koopt je diensten en betaalt op het einde van de maand via je Telenet-aanrekening.
  • Telenet bezorgt het bedrag aan de partner.

Overzicht

Wil je weten wat je allemaal via Telenet Pay hebt gekocht? Kijk dan op je aanrekening bij Diensten van derden of je zoek het op in Mijn Telenet bij je mobiel verbruik.

Bjarne_0-1689751756721.png

 

Verbruik beheren

  • Het maximumbedrag per aankoop is € 50 en kan je niet verhogen. 
  • Via Mijn Telenet kan je als beheerder het verbruik voor Telenet Pay instellen (tot € 300 per maand) of volledig blokkeren. 

 

Alle informatie kan je ook nog eens terugvinden op de Telenet-website via deze link

 

Artikel gestart door
29 reacties
luc55
Experienced Meesterweter

Als je contact had met ombudsman telecom worden de rekeningen tijdelijk on holt gezet

Met telenet zelf zullen er creditnota's moeten gemaakt worden

janne_man
Professional Superweter

Wettelijk heb je het recht om het betwiste bedrag voorlopig niet te betalen. Ik raad u aan om alle procedures correct te volgen: eerst formele klacht bij Telenet

Pas na de behandeling van je formele klacht bij Telenet, mag je u wenden tot de ombudsdienst.

janne_man_0-1713252270607.png

 

 

Eenbozeklant
Freshman Beetjesweter

Bedankt voor je advies!

Ik heb vorige week 9/04 al via deze weg een klacht bij Telenet ingediend..

Ben nog steeds op een antwoord aan het wachten..

Mvg.

MartijnS
Experienced Veelweter

Heb je al contact opgenomen met Apple? Misschien kunnen zij verifiëren aan welke Apple Account het mobiel nummer is gelinked?