Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. (03/12/2018: inschrijven voor de TV-box is niet meer mogelijk). Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

158 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Voor de tester :

Gebruik eens voice command tijdens een film of opname:

"Kjir eki were" (west Vlaams)

 

Decoder kent deze commando 👌

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Cru pas op dat de telenetbox dan niet opeens door de deur wandelt recht naar telenet weer hahahahhahahahahaha 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

De box is inderdaad goed, maar als je geen bugs gevonden hebt dan heb je gewoon niet uitgebreid getest.  

Netflix dat zichzelf afsluit, audio/video synchronisatie problemen,...  

En hoe stop je eigenlijk een programma dat je gepauzeerd hebt ? Er is zelfs geen STOP knop meer op de afstandsbediening !

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!


@Cru@  schreef:

Voor de tester :

Gebruik eens voice command tijdens een film of opname:

"Kjir eki were" (west Vlaams)

 

Decoder kent deze commando 👌


West Vlaams is tenslotte een wereldtaal, als die dat al niet zou verstaan. Ik denk zelfs dat die Hollanders die je soms op de helpdesk tegenkomt, dit nu al begrijpen. Smiley Knipoog



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

stoptoets is weg, pijltje terug/back gewoon gebruiken? lukt toch

 

bij de vorige decoders heb ik NOOIT de stoptoets gebruikt btw

0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Heb net een mail gekregen dat je hem nog steeds kan aanvragen. Ik heb hem al maar misschien zijn er andere die nog eens willen proberen 😉 Was dit fout of niet? Geen idee. @Suzy Ik wil altijd de link eens doorsturen maar dan misschien best in privé berichtje 😉 Tenzij men hier nu laat weten dat de mail mis was natuurlijk 😉
0 Likes
Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Ondertiteling loopt  achter en wordt blijkbaar niet gesynchroniseerd.
 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Michiel_DP, stuur het gerust eens via DM door wat je vandaag per mail hebt gekregen! Want de URL die in de mail zit is individueel per klant toegevoegd, die mag je dus niet doorgeven aan anderen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Bart85
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Was vandaag wat door de instellingen van de nieuwe Tv box aan het gaan en merk bij ‘Beeld en geluid’ de optie ‘Dolby Audio’ op.

 

Als ik het aan zet klinkt alles veel klaarder en voller door mijn Surround enkel merk ik dat dialogen niet langer door de center speaker komen maar meer door de front L en R. 

 

(Yamaha RX V685 en 5.1 setup)

 

Is misschien wat Dolby Audio hoort te doen? Wat zijn anderen hun ervaring hiermee?

 

LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Front midden komt er wel degelijk de stemmen naarvoor

0 Likes
LucDB
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Topicwurm! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Front midden komt er wel degelijk de stemmen naar voor

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Bart85

 

@ppeterheeft met zijn installatie wat problemen ivm geluid.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Tech TLN install  : Dat is het hem nu juist.... back (of pijltje terug) werkt niet 🙂   Het enige dat werkt om een uitgesteld programma te stoppen, is blijkbaar van post veranderen.   

Dat lijkt banaal, maar als ik uitgesteld naar post A kijk en naar post B moet switchen om het uitgesteld kijken te stoppen en daarna terug naar post A moest zappen....   wat een gedoe... of dat nu een Back toets of een Stop toets is, kan me geen b*l schelen, maar van kanaal moeten veranderen !

 

Als die nieuwe decoder geen Netflix had, was ik al lang terug naar m'n oude zwarte decoder gegaan...die had tenminste nog een interne opslag ipv die crappy cloud.

 

0 Likes
Bart85
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Bedankt voor de link naar Peter  @sb, ‘blij’ dat ik niet de enige ben en zo brengen we elkaar in verbinding! 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!


@kmichels@  schreef:

@Tech TLN install  : Dat is het hem nu juist.... back (of pijltje terug) werkt niet 🙂   Het enige dat werkt om een uitgesteld programma te stoppen, is blijkbaar van post veranderen.   

Dat lijkt banaal, maar als ik uitgesteld naar post A kijk en naar post B moet switchen om het uitgesteld kijken te stoppen en daarna terug naar post A moest zappen....   wat een gedoe... of dat nu een Back toets of een Stop toets is, kan me geen b*l schelen, maar van kanaal moeten veranderen !

 

Als die nieuwe decoder geen Netflix had, was ik al lang terug naar m'n oude zwarte decoder gegaan...die had tenminste nog een interne opslag ipv die crappy cloud.

 


2x op de tvtoets duwen is stoppen dus zappen hoeft niet meer 🙂

 

Je bent een tester en de tvbox is een heel ander toestel dan de vorige decoders. Je kan niet verwachten dat alles precies hetzelfde zal zijn en dat alles meteen 100% werkt. Ook voor mij kunnen er ook nog enkele dingen beter trouwens. Alles heeft voor- en nadelen. Als er meer na- dan voordelen zijn schakel je beter terug en is het andersom  dan kijk je gewoon verder via de tvbox.

 

Maar o

Al veel problemen gehad met de cloud?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.