24779
netweters
|
152634
antwoorden
|
20726
vragen
|
De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer.
Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. (03/12/2018: inschrijven voor de TV-box is niet meer mogelijk). Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.
Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen.
Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ...
Veel succes!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Theo2, in deze thread vind je een overzicht van de verbeteringen in de 4.12 software update.
@SuzyIk krijg het net opgestarte gedeelte voor de nieuwe TV-box niet open? Moet ik eerst bepaalde rechten verwerven/krijgen?
@Suzy@ schreef:@Theo2, in deze thread vind je een overzicht van de verbeteringen in de 4.12 software update.
Wil niet "open" gaan...... voor mij.
@Suzy Ik kan ook niet in het nieuwe TV-box gedeelte. Ik dacht nochtans dat dit niet gesloten ging zijn
@Suzy@ schreef:@Theo2, in deze thread vind je een overzicht van de verbeteringen in de 4.12 software update.
Prachtig.
Ik lees daarin : Audio- en videokwaliteit in terugkijk-tv / VOD
Ik heb hetzelfde bij afspelen van geplande opnames.... is dat bij jullie ook VOD ?(video on demand ?)
@Ex-Netweter Het zijn geen frustraties, maar vaststellingen. Als men mensen laat testen zou men normaal gezien ergens een systeem moeten hebben waar de bugs kunnen genoteerd worden. Het ontbreken van zo'n systeem heeft tot gevolg dat mensen zich op dit forum uitten...
Quote : "Heel dit verhaal zit vol frusttrasies in een test faze moet ge u aanpassen en ni klagen."
U bent blijkbaar vergeten dat ik een BETALENDE KLANT ben die test en die voor de test een goed werkende service had.
Testen heeft totaal geen zin als niemand zijn bugs kan doorgeven. En bellen naar een vast nummer ... sorry, we leven niet meer in de jaren 80 hè
4.12
@sb Allez...ik zal het nog nog eens uitleggen. Ik heb me aangemeld om te testen en het is toevallig ook al heel lang mijn beroep. Ik heb geen probleem met het testen zelf of met de bugs. Maar : Uiteindelijk is het de bedoeling dat er een goed product op de markt komt dat 100% werkt. Als er nergens een plek is waar je de bugs kan melden, wat is dan het nut van het testen ?
En om dan zo'n commentaar te lezen als : "Heel dit verhaal zit vol frusttrasies in een test faze moet ge u aanpassen en ni klagen."
Ik moet mij helemaal niet aanpassen. De firmware en services van TN moeten zich aanpassen aan de bugreports van de gebruikers, zodat die TV box zonder problemen werkt.
PS : Ik kan inderdaad stoppen, maar dan heeft TN gewoon 1 user minder die de moeite neemt om elke feature uit te testen en zitten we in januari met duizenden klanten die frusttrasies hebben
@kmichels@ schreef:@sb Allez...ik zal het nog nog eens uitleggen. Ik heb me aangemeld om te testen en het is toevallig ook al heel lang mijn beroep. Ik heb geen probleem met het testen zelf of met de bugs. Maar : Uiteindelijk is het de bedoeling dat er een goed product op de markt komt dat 100% werkt. Als er nergens een plek is waar je de bugs kan melden, wat is dan het nut van het testen ?
Ik begrijp uw frustratie, ik heb dan ook een opmerking in dezelfde richting gemaakt. Bij bepaalde mensen van het call center lijkt het alsof zij denken dat ze nog op 666666 zitten, de communicatie over de TV-box is dan moeilijk.
Anderen zijn dan weer een stuk beter en bedanken je zelfs, om hen te helpen om een beter product aan te kunnen bieden.... Ik zou zeggen volhouden, want ik betrap er me zelf op dat ik soms "mijn plan" begin te trekken met die box en dat is volgens mij zeker NIET de bedoeling.
@kmichels @Suzy K michiels van in het begin van deze topic is u gemeld dat u het nummer 015 33 44 88 moet bellen om de klachten te melden, u blijft maar klagen hier bij netweters zonder zelf iets te ondernemen, de mensen hier zijn burgers zoals u en ik, en zijn er om mekaar te helpen en hebben niets te zien met telenet, u gaat hier tekeer in plaats van telenet te bellen die alle klachten verzamelen, zij hebben er voor gekozen om een persoonlijk contact te hebben, en eventueel samen een oplossing te zoeken, maar ook zij zijn ook maar mensen en krijgen niet alles opgelost met een vingerknip, er is al veel aangepast maar nog lang niet alles kan ook niet met een compleet nieuw systeem, daarom zijn de meldingen bij telenet zo belangrijk, nu raakt u gefrustreerd en telenet weet van niets over uw problemen, en ik begrijp u heel goed wat het is om vele uren te werken en dan s'avonds nog bezig te moeten zijn met de tv box, ik ben zelf zelfstandige geweest, en 12 uur per dag of meer was eerder de regelmaat, maar daar had u aan moeten denken als u zich inschreef.
Jos
Jos
@kmichels ik heb al uw mails nog eens doorgenomen, iets wat mij opvalt is dat u er een groot probleem mee hebt dat er geen harde schijf meer is, maar dat had u moeten weten, u hebt voor de box werd geinstaleerd een mail gekregen met het speciale telefoonnummer en een link meer weten over de tv box, daarin staat duidelijk vermeld hoe en wat en zeker dat er geen harde schijf is, maar ik bezit bv een smart tv en kan er mee opnemen op een geformatteerde schijf, dus die schijf elders insteken kan niet dan wist hij alles, met tv kaart gaat het zeker, maar of het met de tv box gaat weet ik niet misschien best een nieuw topic maken hierover of telenet zelf bellen, het zou bv een oplossing kunnen zijn voor kinderprograma's.
Jos