24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
De bug die hier (https://www.netweters.be/t5/Suggesties/Verwijderen-van-afbeeldingen-buggy/m-p/21017#M1206)vermeld wordt duikt blijkbaar weer op. Ik zit blijkbaar aan het maximum (30) van mijn afbeeldingen en kan er geen bijzetten maar ook geen verwijderen.
Oplossing???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Firefox en Chrome zijn zeker goed en zouden geen probleem mogen geven, die gebruik ik ook.
IE is niet aan te raden voor De Netweters, dan werken bepaalde functionaliteiten niet zoals het hoort.
Wat @StefaanH zegt zou inderdaad ook moeten werken om ze individueel te verwijderen.
Als je er liever meerdere tegelijkertijd wil verwijderen, moet je de batchverwerking in het menu afbeeldingsopties wel inschakelen.
Bij mij ook gewoon hover met de muis over een foto en op het kruisje klikken.
Daarna nog even bevestigen en weg is de foto.
Mac OS, dit zowel met Safari, Firefox als Chrome
Maar zoals ik eerder schreef lijkt het me niet verstandig om foto's te verwijderd. Deze worden immers in topics gebruikt en als je ze verwijderd is het antwoord misschien ook weg.
@Puch @sb zo zou het er inderdaad moeten uitzien. Maar denk dat ik door heb wat er bij igvfer aan de hand is. Hij heeft een screenshot gestuurd van het scherm hoe het eruit zien wanneer je een foto aan een post wil toevoegen.
@igvfer, van daaruit kan je inderdaad geen afbeeldingen verwijderen. Hiervoor moet je naar je eigen profiel gaan, bijna helemaal onderaan staat er "Mijn foto's". Als je daar op door klikt, kom je op de pagina terecht waar de rest het over heeft.
@SuzyKlopt. Maar ik meen dat ik er vroeger nog heb verwijderd op de andere manier toen ik ook eens tegen die maximumgrens was aangelopen. Hoe stom kan je zijn hé.