Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

ik heb nog eens een maandje gratis streamz genomen om te testen en enkele dingen te bekijken in ons verlof, maar de kwaliteit valt me ferm tegen met de app in m'n android apparaat, is geen HD, is 540 kwaliteit, dus SD, beeld is ook korrelig, 

kan de kwaliteit aangepast worden in de app zodat ik hogere en beter kwaliteit krijg of moet ik het hiermee doen????

als dit is wat klanten allemaal krijgen is dit toch bedroevend.

had verwacht dat de kwaliteit volgens de internet snelheid wordt aangepast, maar zelf s'nachts is er geen betere kwaliteit.

dit houd me dan ook tegen om een abbo te nemen zelf.

mag eens iets aan veranderen, geen goeie reclame voor streamz.

en als je u afvraagt welke film of serie kijk je dan dan kan ik zeggen dat ik seizoen 2 van paraiso kijk, een Spaanse serie van vorig jaar, dus dit moet beter beeld geven denk ik zo.

 

Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige titel: hoe kwaliteit Streamz app in android toestel aanpassen


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
0 Likes
24 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

@BillyX op de Apple TV aan het kijken en het oogt mooier het beeld, 

vind alleen niet de knop om de kwaliteit in te stellen, zou graag eens weten of ik nu die 1920 kwaliteit heb of niet.

zitten toch veel nadelen op de app, bij de ene app wel kwaliteit aanpassen en bij de andere niet, of ik moet erover kijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)


@Master-Magic  schreef:

vind alleen niet de knop om de kwaliteit in te stellen, zou graag eens weten of ik nu die 1920 kwaliteit heb of niet.


Je kan dat op de Apple TV niet instellen. Zoals eerder gezegd. De app behoudt de schermresolutie, het kleurprofiel en de framesnelheid waar je de user interface van de Apple TV mee hebt ingesteld. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

@BillyX ah ok merk het, is eerst laagste kwaliteit bij starten van iets en past dan de kwaliteit aan na een 30 seconden of vroeger naar gelang de snelheid van het internet, en moet zeggen, de aangeklikte zaken die ik tot gisteren bekeek op de android versie speelt veel mooier en zuiverder op de Apple TV nu.

dus de test is geslaagd, geen android versie gebruiken voor streamz, Apple TV speelt veel zuiverder.

staat op 1080p de Apple TV beeldkwaliteit en de app past hem aan aan deze kwaliteit.

probleem dus opgelost hier.

is veel aangenamer kijken nu met zuiverder beeld.

bedankt voor de tip van de apple tv optie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

De kwaliteit van de app kan ik niets zeggen aangezien ik streamz een

paar maanden geleden heb opgezegd.

De films,series wat een schande mensen,die een paar jaar (lidgeld) betalen

krijgen bijna niets nieuw,zeker als je bv met netflix vergelijkt.

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

Al mist Streamz de (wat bij quasi elke premium streaming service als standaard is) 4K & Dolby geluid, heb ik eigenlijk nooit problemen met de beeldkwaliteit (ik kijk via Mac, iPad, iPhone & Apple TV). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

Streamz is inderdaad VEEL te duur.

10€ per maand max.

Ik heb streamz via Telenet omdat we anders alle Discovery en Nat Geo kanalen verliezen .. Typisch Telenet ..

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

Streamz via de Tv Box heeft bij mij wel Dolby 5.1 geluid.

Beeldkwaliteit is TV Box kwaliteit , dus volgens mij ondermaats , maar dat is een andere discussie .

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

Je zou is moeten kijken voor een jaarabonnement via Telenet, is nu eindejaarsaanbieding van €7,95/maand (ook voor bestaande klanten). Dan moet je uiteraard wel (minstens) 12 maanden Streamz blijven gebruiken.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

@Master-Magic Heb je op verschillende toestellen dat je maar tot 540p kan kiezen? Ik heb namelijk ook een Android (Samsung S20+) en daarop kan ik bijvoorbeeld wel kiezen voor 720p en 1080p. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kwaliteit Streamz-app aanpassen (Android)

@Bjarne het is op een android tv ontvangertje, waar je apps kan op installeren, die kan max 540 aan van beeld kwaliteit op de app, had daar een foto van gepost hier ook.

heb de app daarna getest op de Apple TV en daarop is het beeld veel mooier en krijg ik 1080i beeld denk ik, weet niet waar je dit kan zien in welke kwaliteit het speelt op de Apple TV want daar zit die knop niet op om te zien in welke kwaliteit het staat.

maar het oogt HD op de Apple TV. 

je moet het allemaal weten hé door eens te testen alle opties en hier eens te vragen of er nog dit hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.