24748
netweters
|
152290
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vanaf nu kan je via Telenet werken met Bango waar je al uw apps en streaming opties en andere programma's kan samen zetten en bundels aankopen van de verschillende opties.
meer info vind je op https://bango.com/telenet-launches-entertainment-marketplace-powered-by-bango/
Extra context in het persbericht
Het effectief beheren zie ik echter nergens in MyTelenet en op Bango zelf kan je ook niet inloggen.
@WG94 had dit direct veranderd maar de mail van bevestiging van de topic zal de oude link nog hebben gehad.
is al van gisteren deze nieuwe optie en nog niemand had dit gepost, dus hierbij het nieuws melden, had gisteren ook al gekeken in mijn telenet maar niks van te vinden daar.
moet misschien nog ingevoerd worden in het hele systeem dit weekend als ze misschien weer eens aan werken 😛
Dit is helemaal niet nieuws, sinds de lancering van Netflix en Disney+ bij Telenet werken ze hiervoor al samen met Bango.
Ik weet niet waarop jullie zitten te wachten, maar dit is gewoon een marketing persbericht van Bango verwijzend naar de reeds lang bestaande functionaliteit dat je verschillende streaming diensten (Netflix en Disney+) kan bestellen via (my)Telenet en hierdoor een combinatievoordeel krijgt.