|
25.784
netweters
|
159.810
antwoorden
|
|
21.528
vragen
|
Iemand enig idee waarom ik de live beelden van radio 2 op vrt max niet kan casten naar mijn tv-box?
Wanneer ik radio 2 via vrt max op mijn laptop open, zie ik het icoontje staan om te casten, maar wanneer ik daarop klik, krijg ik geen enkel toestel te zien waarnaar ik kan casten... Wanneer ik dit bv bij youtube doe, krijg ik wel de optie om naar mijn tv box en tv te casten.
Moet ik ergens iets aanpassen of gaat dit gewoon niet?
De vrt max app staat ook op mijn tv, maar daar kan ik radio 2 ook niet live bekijken...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@S79 schreef:
- Ik heb uiteindelijk wel een halve oplossing gevonden: via win+K kan ik alles naar mijn tv casten, maar probleem is dan dat ik niet gelijktijdig kan verder werken op mijn laptop.
Met Win+K kan je normaal ook je scherm uitbreiden, dan is het alsof je een tweede beeldscherm zou hebben, daar kan je dan VRT MAX op zetten. Is dat misschien iets?
De cast beperking kan je zelf weinig aan doen.
@WG94 schreef:
@S79 schreef:
- Ik heb uiteindelijk wel een halve oplossing gevonden: via win+K kan ik alles naar mijn tv casten, maar probleem is dan dat ik niet gelijktijdig kan verder werken op mijn laptop.
Met Win+K kan je normaal ook je scherm uitbreiden, dan is het alsof je een tweede beeldscherm zou hebben, daar kan je dan VRT MAX op zetten. Is dat misschien iets?
De cast beperking kan je zelf weinig aan doen.
@WG94 @S79 wow wat een oplossing!!!
Nog steeds met een laptop moeten prutsen om het te kunnen zien, neen de oplossing is gewoon dat de live streams aanwezig moeten zijn in de TV-box app van VRT MAX
Punt, zo simpel is dat, bv de warmste week was dit jaar ook niet meer te zien op kanaal 902 en 903 en enkel via VRT MAX en wat doet Telenet of de VRT een dikke middelvinger naar mensen die kijken via de TV-box.
Jaja en ge zult hier weer betweters hebben die gaan roepen dat er andere alternatieven zijn en bla bla bla, maakt nie uit, die app op de TV-box moet niet beperkt worden. 😉
@Peter78 schreef:Nog steeds met een laptop moeten prutsen om het te kunnen zien, neen de oplossing is gewoon dat de live streams aanwezig moeten zijn in de TV-box app van VRT MAX
Punt, zo simpel is dat, bv het de warmste week was dit jaar ook niet meer te zien op kanaal 902 en 903 en enkel via VRT MAX en wat doet Telenet of de VRT een dikke middelvinger naar mensen die kijken via de TV-box.
Jaja en ge zult hier weer betweters hebben die gaan roepen dat er andere alternatieven zijn en bla bla bla, maakt nie uit, die app op de TV-box moet niet beperkt worden. 😉
Als je VRT MAX wil kunnen casten (de ECHTE originele vraag) dan moet je een apparaat met Chromecast ondersteuning kopen, punt.
Is het stom dat je niet live kan kijken via VRT MAX op we TV-box, ja… Maar wat gaan jij of ik daar aan veranderen?
@Peter78 schreef:Punt, zo simpel is dat, bv de warmste week was dit jaar ook niet meer te zien op kanaal 902 en 903 en enkel via VRT MAX en wat doet Telenet of de VRT een dikke middelvinger naar mensen die kijken via de TV-box.
De warmste week kon je wel zien via vrt-max op de TV-box 😉
Daar was een speciale knop voor, net zoals je nu de Tijdloze kan bekijken.
In ieder geval, ik ben content met mijn oplossing 🙂
@S79 schreef:
@Peter78 schreef:Punt, zo simpel is dat, bv de warmste week was dit jaar ook niet meer te zien op kanaal 902 en 903 en enkel via VRT MAX en wat doet Telenet of de VRT een dikke middelvinger naar mensen die kijken via de TV-box.
De warmste week kon je wel zien via vrt-max op de TV-box 😉
Daar was een speciale knop voor, net zoals je nu de Tijdloze kan bekijken.In ieder geval, ik ben content met mijn oplossing 🙂
@S79 achja sorry ik ging er vanuit dat het dit jaar ook zo was vorige edities was het niet zo. 😉
Content voor u da je dat als oplossing ziet.
@Peter78 schreef:
Jaja en ge zult hier weer betweters hebben die gaan roepen dat er andere alternatieven zijn en bla bla bla, maakt nie uit, die app op de TV-box moet niet beperkt worden.
Telenet heeft de toelating nodig van de VRT om de "VRT Max App" aan te bieden op de TV-Box. Hierbij stelt de VRT zijn voorwaarden.
Telenet heeft dus 2 mogelijkheden:
Als "betweter" ga ik hier niet roepen dat er alteratieven zijn, maar wel dat je met jouw klacht bij de VRT moet zijn, en niet bij Telenet 🤔.
Dat kan eenvoudig:
zie: https://www.vrt.be/nl/vragen/klachtenbehandeling . Je krijgt antwoord binnen de 45 dagen 😀 ...
@flip1953 schreef:
@Peter78 schreef:
Jaja en ge zult hier weer betweters hebben die gaan roepen dat er andere alternatieven zijn en bla bla bla, maakt nie uit, die app op de TV-box moet niet beperkt worden.Telenet heeft de toelating nodig van de VRT om de "VRT Max App" aan te bieden op de TV-Box. Hierbij stelt de VRT zijn voorwaarden.
Telenet heeft dus 2 mogelijkheden:
- Ofwel de VRT Max niet aanbieden op de TV Box.
- Ofwel de voorwaarden van de VRT naleven.
Als "betweter" ga ik hier niet roepen dat er alteratieven zijn, maar wel dat je met jouw klacht bij de VRT moet zijn, en niet bij Telenet 🤔.
Dat kan eenvoudig:
- via een mail naar klachtenprocedure@vrt.be
- via het klachtenformulier https://www.vrt.be/heb-je-een-vraag/s/contactus
zie: https://www.vrt.be/nl/vragen/klachtenbehandeling . Je krijgt antwoord binnen de 45 dagen 😀 ...
@flip1953 heb ik in 2024 al gedaan en dit was het antwoord 😉
Moet ik het nog eens doen? 😁