Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
S79
Professional Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Vrt Max casten naar tv-box telenet

Iemand enig idee waarom ik de live beelden van radio 2 op vrt max niet kan casten naar mijn tv-box?
Wanneer ik radio 2 via vrt max op mijn laptop open, zie ik het icoontje staan om te casten, maar wanneer ik daarop klik, krijg ik geen enkel toestel te zien waarnaar ik kan casten...  Wanneer ik dit bv bij youtube doe, krijg ik wel de optie om naar mijn tv box en tv te casten.

Moet ik ergens iets aanpassen of gaat dit gewoon niet?

De vrt max app staat ook op mijn tv, maar daar kan ik radio 2 ook niet live bekijken...

16 reacties
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

@S79  schreef:
  • Ik heb uiteindelijk wel een halve oplossing gevonden: via win+K kan ik alles naar mijn tv casten, maar probleem is dan dat ik niet gelijktijdig kan verder werken op mijn laptop.

Met Win+K kan je normaal ook je scherm uitbreiden, dan is het alsof je een tweede beeldscherm zou hebben, daar kan je dan VRT MAX op zetten. Is dat misschien iets?

De cast beperking kan je zelf weinig aan doen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
S79
Professional Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Dat lukt idd!! 😊
Bedankt @WG94