Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

Ik ben op zoek naar welke apps er te gebruiken zijn met de Xiaomi Mi Box S. Ik heb gevonden dat deze Xiaomi Mi Box S de Telenet TV app ondersteunt alsook Netflix, Amazon Play etc. Maar ik vind nergens een volledige lijst welke apps voor België de Mi box ondersteunt. Ik heb vooral interesse in VRT NU, VTM Go, Play Go en NPO (Nederland)

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Xiaomi Mi Box S

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

@e10 

Heb eens wat rond gegoogld maar vind niet direct heel relevante informatie. Heb een klein forum gevonden daarin wordt er gezegd dat de VRT NU app niet werkt en dat die er dus ook niet in staat. De andere apps wordt niet over gesproken. Maar je kan toch kijken in een soort van play store welke apps er in staan en die je kan gebruiken? Neem aan dat je ergens kan zoeken in die store dat je ze toch wel of niet tegen komt. Moest je ze niet vinden dan worden ze niet aangeboden eigenlijk is dat simpel en hetzelfde zoals op je smartphone , staat de app er niet bij dan is die er niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

VTM Go en VRT Nu werken op die box. NPO gebruik ik niet.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

@Ex-Netweter weet je iets over Go Play ?

0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 186
De magic number! It's your ninth party! Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

In het slechtste geval als die box het niet ondersteunt ga je er altijd wel naar toe kunnen streamen met de app, zelfs als je de app daarna sluit. Ik werk zelf met een Nvidia Shield en die ondersteunt alles, werkt ook onder Android. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

Neen de App GO PLay werkt daar niet op, toch niet bij mij. Go Play kan je niet casten via Chrome Cast of Apple TV.  Als je via Chrome surft naar de website van Goplay.be kan je eventueel wel casten, maar dit is te omslachtig. De App is eigenlijk vergelijkbaar met de website, je kan er op dit moment niet veel mee.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Welke apps compatibel met Xiaomi Mi Box S?

Heeft er iemand ervaring met de app Web Video Cast ? 

0 Likes