24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
gsm binenstebuiten gekeerd.....fabrieksinstellingen, whatsapp er af, whatsapp er op......blijvend probleem : de whatsappberichten komen pas aan als de app manueel geopend worden. mobiel als via wifi.
alle machtigingen op whatsapp gezet, pfffff
Ik krijg het niet gevonden hoe je een huawaei p9 lite instelt om zoals een sms meteen melding te krijgen......
iemand???
Opgelost! Ga naar oplossing.
De handleiding bekijken is op dit moment wat moeilijkvoor me, maar op mijn Nexus 5X zou ik hier kijken:
Instellingen > Apps en meldingen > Whatsapp > App-meldingen
Als dat iets oplevert, dan moet je in de handleiding zoeken naar een optie die apps in de achtergrond zet als het scherm wordt uitgeschakeld. Om energie te besparen oid. Mijn neefje had een P8 Lite met een gelijkaardig probleem en dat bleek de oplossing te zijn.
Het instellingen scherm openen.
Daarna de instelling met de naam "Apps beheren" openen
Je krijgt een lijst met applicaties en je zoekt naar de app (whatsapp) waarvan je de meldingen wil inschakelen.
Klik erop en schakel meldingen weergeven in.
ik probeer het, maar het gaat niet enkel over de meldingen, ook het ontvangen (de 2 vinkjes dus van afgeleverd) werkt ook niet.............
Settings, Data Usage, scroll naar WhatsApp, Haal vinkje weg bij Restrict background Data ?
@Area57_1@ schreef:Settings, Data Usage, scroll naar WhatsApp, Haal vinkje weg bij Restrict background Data ?
Ik denk dat dit de instelling is die het probleem heeft opgelost bij de Huawei van mijn neefje...