24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
2000 minuten beltegoed per maand op vaste lijn, hoe volg je dat op?
Als je daarover gaat kan het met een buitenlandse bestemming duur uitkomen.
2000 minuten zijn 33 uur bellen per maand...
Momenteel is er geen directe manier om dat op te volgen. Misschien een idee om de mobile app om te vormen tot de phone app waarin je zowel mobiele als vaste telefonie kunt opvolgen?
@bert_ als ik rondkijk op het forum naar hoe de mensen vragende partij zijn voor verschillende dingen en tot in hoeverre daar effectief iets van komt lijkt me dat zinloos want het had al kunnen bestaan via de support app of op te volgen kunnen zijn via mijn telenet... maar nope... mensen dienen dat zelf in de gaten te houden.
Ik ben nieuw bij TN en kom van Proximus.
En ik loop verloren in veel zaken, lees niet aangeboden diensten of ze zijn verborgen
Wat het bellen betreft heb je bij Proximus maar in te loggen naar je vaste lijn te gaan en krijg je een overzicht van alle gesprekken met alle telefoonnummers, datum, lengte, aangerekend of free ...
Het enige dat ik hier kan vinden is de uitleg dat bij een e-aanrekening (factuur dus) je een overzicht van je gesprekken kan zien. Je moet dus een maand wachten vooraleer je de lijst krijgt.
Heb ik dan echt geen mogelijkheid om in de lopende factuurmaand een overzicht te kunnen raadplegen?
En zo ook na te gaan wat ik eventueel zal moeten betalen?