Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Afsluiten topic

Mis ik iets,mag,kan een netweter zomaar een topic afsluiten.

Topic begint vandaag , en poster niet tevreden sluit het.???????

5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afsluiten topic

@Moaner 

Als iemand een topic wil sluiten kan dat maar dat kunnen enkel de Moderators en of een KRAK. 

Een 'gewone' Netweter heeft deze mogelijkheid niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Afsluiten topic

Moderator ok, krak NO.NO.NO.

Dit moet herzien worden Telenet.

Veel beterschap in het ziekenhuis.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afsluiten topic

@Moaner 

En wat is daar verkeerd aan ? 

Als een Netweter een topic opent en wil die gesloten hebben kan dat gevraagd worden. 

Hier zie ik het probleem niet want topics worden niet zomaar afgesloten. 

Ik weet dat je erop doelt dat ik een topic heb geopend en weer heb gesloten. Maar dit had een bepaalde reden en ik houd mij daaraan zo simpel is. 

Dat wij als KRAK een topic kunnen sluiten is een regel die niet herzien hoeft te worden want wij doen dat enkel met uitzonderlijke toestemming als iemand dat vraagt en perse wil. In dit geval was het mijn eigen geopend topic en daar kan ik mee doen wat ik wil. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Afsluiten topic


@Moaner  schreef:

Moderator ok, krak NO.NO.NO.

Dit moet herzien worden Telenet.

Veel beterschap in het ziekenhuis.


Onze KRAKs zijn goed op de hoogte wanneer ze wel of niet een topic mogen sluiten. Dit doen ze dan ook niet zomaar. Hier zal niet meteen een herziening in komen, we gaan geen potjes lijmen die niet gebroken zijn 😄


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Afsluiten topic

Ik zie dat @patrick37 en @FrederikC het al wat hebben uitgelegd. Maar de Kraks op De Netweters hebben inderdaad, omwille van hun bijdragen en hun status als Krak, meer mogelijkheden op De Netweters. Eén van deze opties is het sluiten van een thread in specifieke scenario's, bijvoorbeeld wanneer een topic escaleert of wanneer er enkel off-topic gereageerd wordt. 

In dit geval begrijp ik heel goed dat het topic werd afgesloten. Het topic werd gestart om te flaggen dat er een fout op de Telenet-website stond. Wij hebben dit intern doorgestuurd, vervolgens werd daar dan alleen onderling op gediscussieerd over snelheden, niet relevant in die context en daar zijn voldoende andere topics voor, die reeds over download- of uploadsnelheden gaan.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.