25.298
netweters
|
155.823
antwoorden
|
21.078
vragen
|
Ik wil hier even mijn ongenoegen uiten over de dienstverlening van Telenet.
Ik probeer hier nu al bijna een uur een overname te regelen van mijn contract naar mijn partner. Uiteindelijk de procedure snel gevonden via google en ook de app MAAR ...
De app ... oh my god, wat ne nest. Het lukt regelmatig niet om de app in te laden op mijn Google Pixel. Ik moet dan de cache van de app volledig wissen en daarna werkt die weer.
Als ik dan via de overname procedure het document upload en wil doorsturen gebeurt er gewoon niets. Hetzelfde geprobeerd via de computer met chrome. Zelfde probleem.
Aangezien dat niet lukt ga ik opzoek naar andere manieren om Telenet te contacteren. Wat een uitdaging... Vroeger kon je via Whatsapp chatten wat prima werkte. De chat functie die nu in de app zit is een serieuze achteruitgang naar mijn mening. Uiteraad een ai agent ....
Bellen naar 015 666 666 en hopen dat je snel iemand met kennis van zaken aan de lijn krijgt en geen clueless Hollander met krijsende kinderen in de achtergrond zoals ik al eens heb meegemaakt.
En een Telenet winkel?
En via een browser (Chrome/Safari/FireFox/Edge) surfen naar: Stuur ons je overnamedocument ?
Let wel: bijlagen moeten 1 per 1 worden toegevoegd.
Meerdere bijlagen tegelijk toevoegen gaat niet.
Dag FlipTrip,
Oei wat jammer om te lezen en inderdaad niet aangenaam😕!
Je kan het overnamedocument doorsturen via de chat in MyTelenet, eerst krijg je inderdaad een chatbot die je te woord staat. De chatbot stelt altijd de eerste vragen, zodat de collega je erna beter kan helpen. Na de vragen van de chatbot krijg je een medewerker die je te woord staat.