|
25.590
netweters
|
158.262
antwoorden
|
|
21.355
vragen
|
Beste,
Ik wil van de feestpromo bestellen maar omdat ik al klant ben van de hoogste abonnement kan ik geen gebruik maken van de feestpromo als ik kon zou ik mijn abonnement verhogen en dat kan ook niet.
Als klant maak ik al lang gebruik van OneUp met 5 simkaarten en ik denk dat ik ook de feestpromo moeten hebben en de klanten die OneUp5 met 5 simkaarten. Dit vindt ik niet eerlijk, we moeten juist meer promo verdienen dan die klanten die een lager abonnement hebben en minder betalen op zich.
Gelieve dit te onderzoeken en een betere promo's te uitvoeren voor "iedereen".
"De feesten zijn voor iedereen" klopt dus niet. De feest is "niet" voor "iedereen" zou beter zijn.
"Neem internet" of "voeg mobiel toe aan je internet" en kies je toptoestel voor € 59.
Ik heb al "internet" en kan "geen mobiel toevoegen".
Alvast Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@NickeName schreef:Gelieve dit te onderzoeken en een betere promo's te uitvoeren voor "iedereen".
Wij Netweters zijn ook maar gewoon klanten, wij kunnen dus helaas niet veel onderzoeken of uitvoeren.
Als klant van het eerste uur (BEF 8.000 installatie, BEF 2.000 waarborg voor de modem) weet ik maar al te goed dat vaste klanten in de kou blijven staan. Op 25 jaar heb ik 2 kaartjes van Telenet gehad om me te bedanken, maar daar koop je uiteraard niets mee. Een paar maanden korting was leuker geweest.
Dus, ik leef met je mee. (-;
Weet ik ik heb het hier gepost omdat je zelfs niet kan sturen naar telenet met de contactformulier misschien zie ze het van hier en kan iets opbrengen
De oplossing ligt misschien om op te zeggen en weer klant te worden met anders naam zo dat je klantennumme veranderd of ieders jaar met provider te veranderen om de promos te benutten
Daar heb je 100% gelijk in. Ik overweeg zo om eventueel 'jaarlijks' van provider te veranderen en zo telkens gebruik te maken van hun promoties / kortingen.
Zelf ben ik nu Telenet klant en als ik overschakel naar Proximus geniet ik van hun eindejaarspromotie. Dit met een contract van 12 maanden. Volgend jaar dan terug naar Telenet en idem ... de installatie is er al geweest dus dat is vlug geregeld.
Enigste nadeel is dat ik al een product met korting gekocht heb die moet nog aflopen anders moet ik een resterend bedrag betalen en dat wil ik niet.
@NickeName schreef:Weet ik ik heb het hier gepost omdat je zelfs niet kan sturen naar telenet met de contactformulier misschien zie ze het van hier en kan iets opbrengen
Er is een klachten formulier: Complaints | Telenet en een e-mailadres services@telenetgroup.be
Kalchtenformulier werkt niet zal ik deze bericht via de email dan verzenden bedankt!