Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Hoe persoonlijke melding maken aan Community Manager?

Beste Suzy , 

Is het mogellijk voor jouw , om mij eens een prive mail te sturen ? Ik zou heel erg graag eens iets persoonlijk willen melden , waar ik van mening ben dat dit beter niet openbaar gevoerd wordt maar prive ?

Ik heb e mail melding aangezet weet niet of dit voldoende is ?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vraag aan Suzy ?

5 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Hoe persoonlijke melding maken aan Community Manager?

Dag @Ex-Netweter , binnen dit forum bestaat de mogelijkheid privé berichten te versturen. Je hebt daarvoor niet het email adres van het lid nodig.

Klik daarvoor rechtsboven op het envelop/email icoontje.

Vervolgens zoals hieronder vermeld klik je het icoon voor het schrijven van een nieuw bericht.

Screenshot from 2023-05-11 08-37-54.png

 

Bij "verzenden naar" kun je de gebruikers naam invullen. Na de eeerste drie letters "suz" zal de naam van @Suzy als bovenste in het lijstje verschijnen.

Screenshot from 2023-05-11 08-35-11.png


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe persoonlijke melding maken aan Community Manager?

@Ex-Netweter als je een vraag hebt, mag je die zoals @Arnie hierboven heeft uitgelegd via een privébericht sturen. Maar dan zal je wel terug eerst je privéberichten moeten inschakelen via je instellingen. Want je kan er geen versturen als je er zelf ook geen wenst te ontvangen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Hoe persoonlijke melding maken aan Community Manager?

Ik vindt het niet waar ik die instelling moet aanzetten ? ik omslachtig en niet heel duidelijk dat zou dus echt veel beter kunnen. Normaal gezien kan ik op forums best goed uit voeten met instlingen behalve hier.

Geen wonder dus dat je geen prive bericht kon sturen mijn schuld niet dat ik niet vindt, steek alles ver weg en diep en niemand nog iets? Tranaparantie is ver te zoeken.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Hoe persoonlijke melding maken aan Community Manager?

Beste @Ex-Netweter ,

 

klik op dat pijltje rechts bovenaan (uw naam )=> mijn instellingen => voorkeuren => Private Messenger zet een vinkje bij 'Prive berichten inschakelen" en klik onderaan op wijzigingen opslaan 

 

Schermafbeelding 2023-05-11 200448.png

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe persoonlijke melding maken aan Community Manager?

@Ex-Netweter standaard staat deze instelling voor elke Netweter die zijn e-mailadres verifieert aan. Dan wil dat toch zeggen dat je dit zelf uitgeschakeld hebt toen je in de instellingen aan het rondkijken was. Heb ondertussen via een omweg de privébericht instelling terug ingeschakeld voor je en je ook een privébericht gestuurd.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.