Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Ik heb maar één tv-box maar in de Telenet tv app onder rubriek mijn Telenet tv-boxen staan er twee. In mijn Telenet word er maar ook één tv-box vermeld. Zijn hier mensen met hetzelfde probleem hebben want via Telenet chat kom ik niet veel verder als app verwijderen opnieuw installeren, welke login gebruik je .....?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Twee Telenet tv-boxen maar heb er maar één

0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

@Novan 

Heb eens gekeken via de tv app maar ik zie maar effectief één tv box staan bij mijn tv boxen in de app. Ook als ik kijk in ' mijn Telenet' dan zie ik effectief maar één tv box staan. 

Maar heb je ook gedaan wat ze via de chat hebben aangeraden en heb je nog een ander toestel waar je dit ook eens zou kunnen bekijken ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Zeker alles gedaan zoals ze gevraagd hebben. Op een ander toestel juist hetzelfde.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

@Novan 

Dat is dan idd wel vreemd en zeker als je er maar één hebt. 

Heb je toevallig de nieuwe lay-out van 'mijn Telenet ' of nog altijd de blauwe tegels ? Kan zijn dat er daar een probleem is dat die denkt dat er twee tv boxen zijn. 

Weet het niet hé doe maar ergens een speculatie wat er fout kan gaan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Ik heb de nieuwe layout. Het word nu aan de achterliggende dienst bij Telenet doorgegeven, dus afwachten word gecontacteerd als ze iets vinden.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Kijk eens goed naar uw decoders in mijn telenet. Heb je soms CI kaartje of staat uw oude digicorder op een 2de DTV lijn.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Clemceu
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Wereld gedichtendag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Heb hier het zelfde en reeds alles voor gedaan melding via formulier en mail/ telefoon nu geef ik het op. 

0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Ik heb wel een ci kaart maar heeft een ander id nummer. Het zijn wel degelijk twee tvboxen met elk een verschillend is id nummer. En in mijn Telenet staat maar een tvbox en een ci kaart 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Als het geen invloed op de rekening heeft, zou ik er mij niet teveel zorgen over maken/

0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Voorlopig nog niet maar zou nog kunnen komen.🙂

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2 TV-boxen in de TV-app, maar slechts 1 TV-box in bezit

Als je het gemeld hebt, en best ook dat je een bewijs hebt van je melding, dan sta je ook sterk om een latere eventuële aanrekening te weerleggen en te betwisten. Als Telenet de huidge warboel opgekuist heeft, dan zal alles wel in orde komen, er zal terug snellere reactie zijn op meldingen via sociale media en de wachtduur aan de telefoon zal ook inkorten. Ik kan me echt niet voorstellen dat de medewerkers van Telenet gelukkig zouden zijn met deze situatie. Als je werkgever publiekelijk zo aan het klungelen is, doet dat pijn: dat geeft een flinke deuk aan de fierheid om bij Telenet te werken.

0 Likes