24755
netweters
|
152388
antwoorden
|
20698
vragen
|
Ik heb maar één tv-box maar in de Telenet tv app onder rubriek mijn Telenet tv-boxen staan er twee. In mijn Telenet word er maar ook één tv-box vermeld. Zijn hier mensen met hetzelfde probleem hebben want via Telenet chat kom ik niet veel verder als app verwijderen opnieuw installeren, welke login gebruik je .....?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Twee Telenet tv-boxen maar heb er maar één
Heb eens gekeken via de tv app maar ik zie maar effectief één tv box staan bij mijn tv boxen in de app. Ook als ik kijk in ' mijn Telenet' dan zie ik effectief maar één tv box staan.
Maar heb je ook gedaan wat ze via de chat hebben aangeraden en heb je nog een ander toestel waar je dit ook eens zou kunnen bekijken ?
Zeker alles gedaan zoals ze gevraagd hebben. Op een ander toestel juist hetzelfde.
Dat is dan idd wel vreemd en zeker als je er maar één hebt.
Heb je toevallig de nieuwe lay-out van 'mijn Telenet ' of nog altijd de blauwe tegels ? Kan zijn dat er daar een probleem is dat die denkt dat er twee tv boxen zijn.
Weet het niet hé doe maar ergens een speculatie wat er fout kan gaan.
Ik heb de nieuwe layout. Het word nu aan de achterliggende dienst bij Telenet doorgegeven, dus afwachten word gecontacteerd als ze iets vinden.
Heb hier het zelfde en reeds alles voor gedaan melding via formulier en mail/ telefoon nu geef ik het op.
Ik heb wel een ci kaart maar heeft een ander id nummer. Het zijn wel degelijk twee tvboxen met elk een verschillend is id nummer. En in mijn Telenet staat maar een tvbox en een ci kaart
Als het geen invloed op de rekening heeft, zou ik er mij niet teveel zorgen over maken/
Voorlopig nog niet maar zou nog kunnen komen.🙂
Als je het gemeld hebt, en best ook dat je een bewijs hebt van je melding, dan sta je ook sterk om een latere eventuële aanrekening te weerleggen en te betwisten. Als Telenet de huidge warboel opgekuist heeft, dan zal alles wel in orde komen, er zal terug snellere reactie zijn op meldingen via sociale media en de wachtduur aan de telefoon zal ook inkorten. Ik kan me echt niet voorstellen dat de medewerkers van Telenet gelukkig zouden zijn met deze situatie. Als je werkgever publiekelijk zo aan het klungelen is, doet dat pijn: dat geeft een flinke deuk aan de fierheid om bij Telenet te werken.