Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

2de TV Box bestellen?

Kan je online ergens een tweede TV box bestellen voor een tweede TV of ga ik hiervoor gewoon langs in een Telenet Winkel? 

 

PS: is dit gratis of tegen betaling (aangezien nog in testfase) 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
34 reacties
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Ik ga hier nu verder niet meer over zeuren  maar ik wil het nog eens voor de laatste maal herhalen, ik heb alle begrip dat men yeloplay niet meer kan gebruiken op andere toestelen wat ook in de mail stond vermeld !

Maar waar ik wel mee verveeld zit is dat nergens een vermelding staat dat men over 2 digicorder beschikt deze niet compatibel zijn anders had ik hier niets over geschreven, misschien een communicatiefout maar dat hadden ze wel kunnen zien dat ik over 2 digicorders beschik. hierdoor wil ik ook mensen attent maken verzin voor je begint want het loopt gegarandeerd verkeerd af !!

Ik zou telenet aanraden dit ook in hun mail te vermelden, misschien voor de meeste niet belangrijk maar in mijn geval wel, einde verhaal !

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Verder wel ik iedereen bedanken voor jullie informatie wat een like waard is THX

0 Likes
Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

2de TV Box bestellen?


@Suske@  schreef:

Voor mij is die extra tv wel belangrijk omdat deze op een andere kamer staat voor invalide sorry ik meld dit liever niet maar wel belangrijk voor mij !!


Waarom vraag je niet aan die winkel in Mechelen of ze hem willen opsturen? Woon je ver van Mechelen?

0 Likes
Ex-Netweter
 

2de TV Box bestellen?

@Sjekke (reeds vermeld in een andere topic) ophalen in een winkel of laten opsturen, kan gewoon niet het moet via nr 015 33 44 88 er worden trouwens ook geen nieuwe testers meer aangenomen, maar omdat suske er maar 1 had aangevraagd en er eigenlijk 2 had moeten aanvragen omdat hij er 2 in huur had, zou dit kunnen in orde komen, maar dat moet via 015 33 44 88 en er moet een installateur bij te pas komen (die gratis is) eens de tv box word uitgerold voorjaar 2018 is het terug normaal.

Jos

0 Likes
Veke75
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

2de TV Box bestellen?

Begrijp je frustratie!! Wij hebben hem ook van zaterdag maar problemen met installatie vanaf dan mss wel 50x gebeld en als ik al iemand aan de lijn kreeg , kreeg ik 5 verschillende verhalen en oplossingen.. maar gisteren werkte de box ineens, wij superblij 😁 maar na een paar uur hup gedaan er mee! Krijg ik een mail dat ik mijn dienst  stop gezet heb gisteren en is mijn box terug verdwenen en moet ik hem terug binnenbrengen 😳.  Maar ze zouden het voor me oplossen !! De diensten zijn nog niet op elkaar ingesteld en zo krijg je verschillende verhalen en loopt het mis!! 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

2de TV Box bestellen?


@Veke75@  schreef:

Begrijp je frustratie!! Wij hebben hem ook van zaterdag maar problemen met installatie vanaf dan mss wel 50x gebeld en als ik al iemand aan de lijn kreeg , kreeg ik 5 verschillende verhalen en oplossingen.. maar gisteren werkte de box ineens, wij superblij 😁 maar na een paar uur hup gedaan er mee! Krijg ik een mail dat ik mijn dienst  stop gezet heb gisteren en is mijn box terug verdwenen en moet ik hem terug binnenbrengen 😳.  Maar ze zouden het voor me oplossen !! De diensten zijn nog niet op elkaar ingesteld en zo krijg je verschillende verhalen en loopt het mis!! 


U kaart hier inderdaad het grootste probleem aan: "de diensten zijn nog niet op elkaar ingesteld"! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@Veke75, dat is absoluut niet de bedoeling! Erg jammer om te lezen dat het zo is verlopen. Voor de TV-box neem je best contact op met 015/33.44.88, zij zijn het team die alle vragen over de TV-box behandelen. Als je bij de gewone klantendienst terecht komt, kan je best vragen om je door te verbinden of een dossier op te maken wanneer het doorverbinden niet lukt.

Een andere optie is om een berichtje via de social media kanalen te sturen. Zij zijn volledig mee in het TV-box verhaal en kunnen je in de meeste situaties ook meteen helpen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Veke75
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

2de TV Box bestellen?

Ja idd @Suzyvind het ook jammer want ik was heel enthousiast zaterdag toen de box aankwam... die nummer heb ik tig keren gebeld kwam er nooit op uit..en iedereen zei iets anders van digibox binnenbrengen tot alles herstarten maar een goeie uitleg is uitgebleven  uiteindelijk inderdaad een dossier opgemaakt bij de reguliere klantendienst. Gisteren dus mijn eoslijn ineens stopgezet zonder mij eens te contacteren of de tvbox nu werkte of nog niet.. want idd hij werkte gisteren . Toen maar weer gebeld en ze beloofde mij dat de lijn terug geactiveerd ging worden maar tot nu toe nog geen verandering en is mijn lijn nog altijd niet terug geactiveerd !! Dus zal nog maar wat geduld hebben zekers 😁

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@Veke75, zelf kan ik helaas niet super veel doen. Wat ik wel voor je kon doen is jouw dossier escaleren, zodat dit zo snel mogelijk wordt opgepikt door de collega's van de back office. Zij gaan je TV-box terug moeten toevoegen in de systemen, gezien die daar blijkbaar volledig onterecht werd uitgehaald.

 

Hou ons zeker op de hoogte! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Veke75
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

2de TV Box bestellen?

Alvast mercikes @Suzy!!! Ja als ze me gecontacteerd hadden zoals beloofd voor ze hem eruit haalde dan was dit niet nodig geweest.. maar ik wacht vol ongeduld op mijn heractivering. Nogmaals merci 

grtjs Veerle 

0 Likes
Patje1452
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

2de TV Box bestellen?

@Suzy hey Suzy ik had een 2 digi box maar werkt dus niet meer en staat trouwens ook niet meer in de lijst van mijn toestellen.

had ik dan normaal dus 2 toestellen moeten krijgen.

beet je logica zegt van wel daar de digi box met mijn digicorder samenwerkte daarmee wil ik zeggen opvragen van opgenomen films enz.

nu heb ik dus niets meer op de 2 de kamer van de dochter.

oplossingen?krijg alleen nog meldingen dat ik een abonnement nodig hebvoor bvb vtm en alle andere posten.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@Patje1452, de nieuwe TV-box is niet compatibel met de oude digicorders of digiboxen. Je had dan inderdaad een 2de TV-box moeten krijgen.

 

De oude digicorder/digibox wordt namelijk automatisch uit het systeem bij Telenet gehaald op het moment dat de nieuwe TV-box geactiveerd wordt. Je kan dus wel nog de opnames (digicorder) ervan bekijken, maar TV-kijken en andere interactieve functies werken hier niet op. 

 

Als je een tweede TV-box wenst, bel je best even naar 015/33.44.88. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Patje1452
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

2de TV Box bestellen?

@Suzy tja denk dat het communicatieteam eens opleiding moet krijgen.

eerst bellen ga nakijken en wat belletjes doen bel u terug menneer.

5u later kzal maar zelf terug bellen zeker en jawel ah meneer ge moet terug naar de link gaan waar ge uwe tvbox heeft kunnen aanvragen.ah ok zoeken uiteindelijk gevonden en wat denk je nope er zijn geen tv box meer beschikbaar.allee terug bellen had men gezegd moest het ni lukken daar zegde ja meneer kan ni geven wat er niet is he. Euh ja heel fijn en wa moet ik dan doen met de 2 de tv naar ruis zien missschien?

blijkbaar dus wel want nee er zijn er geen meer ja en wa nu ah wachten he meneer ja hallo telenet gaat weer de mist is en het is precies een goeie tvbox. Nu zit ik daar met een 2 zwrte doos waar niks meer uitkomt ah ge kunt nog analoog zien he meneer ni prettig 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@Patje1452, ik heb nagevraagd om uit te zoeken hoe het komt dat jij geen 2de TV-box hebt gekregen. Daar is in de eerste plaats al iets structureel fout gelopen. En een tweede TV-box aanvragen is normaal geen enkel probleem.

 

Heb je gebeld naar 015/33.44.88 of naar 015/66.66.66 voor meer informatie en hulp? Dan kunnen we ook zorgen dat de collega's daar de juiste informatie hebben en kunnen delen.

 

Ik volg deze situatie uitzonderlijk mee voor je op. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Patje1452
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
De vernieuwde WIGO? Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol!

2de TV Box bestellen?

@Suzy 015/33.44.88 nummer en kreeg antwoord nee is niet mogelijk er zijn er geen punt uit tja wat miet ik dan zeggen ze zijn besteld bij de fabrikant meer kan ik niet doen u moet wachten thats it

0 Likes