24829
netweters
|
153047
antwoorden
|
20766
vragen
|
Beste netweters en TVbox testers,
op onze tweede tv-box kan er niet live gekeken worden, enkel naar opgenomen programma's of uit de playstore.
We krijgen de melding cs2004.
Is het mogelijk om live tv te kijken op een tweede tv-box?
Volgens het diagnose scherm wel.
met vriendelijke groeten,
XiaoShiZi.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@XiaoShiZi2, het is zeker mogelijk om op een tweede TV-box live TV te kijken, zou maar wat raar zijn anders. Is de tweede TV-box zeker met een coax kabel aangesloten? Zo ja, sluit hem eens opnieuw aan.
Hey Suzy,
Is inderdaad aangesloten met Coax kabel, kabels nog eens gecheckt en zien er ok uit.
Zal vandaag eens bellen met de helpdesk.
mvg,
XiaoShiZi
@XiaoShiZi2, bedankt om te controleren. Dacht wel dat het in orde zou zijn, gezien je diagnose geen fouten weergeeft. Vermoedelijk iets achterliggend (in de systemen) dat niet 100% in orde is.
Effe een Update, contact opgenomen met 015 33 44 88, is dossier aangemaakt en ik zou voor gisteren gecontacteerd worden. Nog niet gebeurd. Morgen bel ik terug om dit na te vragen.
Ik hou jullie op de hoogte wat er hiervoor de oplossing is.
Greetz, XSZ
@XiaoShiZi2, heb je dossier net nog aangevuld met wat extra info die je hier hebt gedeeld. Hopelijk wordt het snel opgepikt! Bedankt alvast om ons hier op de hoogte te houden.
Bedankt @Suzy, net sms ontvangen om contact op te nemen. Morgen komt er reeds een technieker langs.
Handig dat er zo snel gereageerd word. Ook goed om dit probleem te kunnen oplossen alvorens de uitrol gebeurd.
Zoals reeds aangeraden is steeds contact opnemen met de TV-Box dienst van telenet als er problemen of verbeteringen mogelijk zijn, beter nu eens teveel gebeld dan dat er na uitrol iedereen naar de hulpdienst belt.
Word morgen vervolgt.
MVG, XSZ
Beste Tv-box testers alsook Netweters,
vriendelijke Telenet-technicus is net langsgeweest.
We kunnen nu ook live kijken op de tweede Tv-box, joepie!!!
Er is wel nog een kabel die dient vervangen te worden, dat is de kabel op de gevel.
Dit word binnenkort in orde gebracht.
Ik beschouw dit probleem als opgelost dank zij tussenkomst technicus Telenet.
Mvg,XSZ. Prettig weekend!
@XiaoShiZi2 TOP nieuws. Heel fijn dat het is opgelost geraakt voor je en dat nog voor het weekend. Merci ook om ons op de hoogte te houden.